Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alja schreef:Is dat toevallig van iemand uit Luxemburg?
Dat had ik vorige week ook een keer
Michelle_96 schreef:deedee19 schreef:Ik moet vandaag een pakketje met DPD naar Frankrijk sturen. Ik hou mijn hart vast. Eigenlijk ook in de advertentie gezet dat ik alleen binnen NL met DPD stuur, maar had er weer een die niet kan lezen. Dus ik dacht...nouja het is geen pakket van grote waarde, laat ik het maar weer eens proberen.
Hou er wel rekening mee dat het in andere landen ook wel anders kan heten, omdat het dan overgedragen gaat worden.
Suzanne F. schreef:Ik heb in de buurt een verzendpunt die bijna alle verzenders aanbiedt. Maar soms kan ik daar geen Vinted go kiezen. Tig kilometer verderop wel maar daar dan niet. Waarom is dat? Begrijp er niks van.
deedee19 schreef:Suzanne F. schreef:Ik heb in de buurt een verzendpunt die bijna alle verzenders aanbiedt. Maar soms kan ik daar geen Vinted go kiezen. Tig kilometer verderop wel maar daar dan niet. Waarom is dat? Begrijp er niks van.
Dit had ons pakketpunt ook een keer. Zij hebben toen gebeld met Vinted Go en wat bleek? Pakketpunten kunnen als ze zich opgeven als pakketpunt aangeven hoeveel pakketten ze kunnen ontvangen. Standaard staat dit op iets van 200 dacht ik dat ze toen zei. Zij heeft het toen verhoogd naar 500 en toen ging het weer. Dus dat kan het probleem zijn als je pakketpunt het wel aanbiedt maar jij het niet kunt selecteren op Vinted. Misschien eens met het pakketpunt in gesprek gaan?