Kopen & verkopen op Vinted #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.Jarig

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 12:14

Ik heb in de buurt een verzendpunt die bijna alle verzenders aanbiedt. Maar soms kan ik daar geen Vinted go kiezen. Tig kilometer verderop wel maar daar dan niet. Waarom is dat? Begrijp er niks van.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 14:37

Dat heb ik nu dus met Mondial, Suzanne. Ik kan dat punt wel kiezen als ik Go of DPD kies, wil ik Mondial dan wordt het 6 km fietsen.
Nu moet ik daar toevallig eind volgende week toch al zijn, dus ik hoop dat de verkoper snel verstuurt :P

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 14:54

Suzanne F. schreef:
Ik heb in de buurt een verzendpunt die bijna alle verzenders aanbiedt. Maar soms kan ik daar geen Vinted go kiezen. Tig kilometer verderop wel maar daar dan niet. Waarom is dat? Begrijp er niks van.

Misschien dat alle zakken dan al op/vol zijn voor die dag?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 15:39

Het fotoboek is gelukkig wel goed aangekomen in Italië eerder deze week. Ik vind het maar spannend hoor, naar het buitenland verzenden! Je moet er toch maar weer op vertrouwen dat het goed aankomt.

Ik heb mijn account nu weer van vakantiemodus af, vinden mensen mijn artikelen nu weer makkelijk of is het dan toch beter om het er opnieuw op te zetten omdat het nu te ver naar achteren geraakt is?

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 16:59

Ik kon nu voor het eerst in langere tijd weer eens geen VintedGo kiezen, maar wel DHL voor 4 euro dus waar bij sommige mensen die hoge prijzen vandaan komen? Verzending binnen Nederland.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 19:35

Waar haalt vinted dat vandaan bedoel je? Geen flauw idee.

Afbeelding

En een vriendin kon voor hetzelfde product gewoon 2.95 vinted go kiezen..

Suzanne F.Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 19:47

Ik snap daar soms ook niks van. Belachelijke prijzen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 19:50

Suzanne F. schreef:
Ik snap daar soms ook niks van. Belachelijke prijzen.

Snapte er ook niets van, zo hoog had ik t niet eerder gezien

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 20:55

Afbeelding
Het kan nog veel gekker met de vzk. Geen idee waarom, maar zo koop ik niet veel meer -O-

Suzanne F.Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 20:57

_O- _O- _O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 21:35

Is dat toevallig van iemand uit Luxemburg?
Dat had ik vorige week ook een keer

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 21:56

EedihcrO schreef:
[ Afbeelding ]
Het kan nog veel gekker met de vzk. Geen idee waarom, maar zo koop ik niet veel meer -O-

Is dat voor een hele huisraad ofzo???

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 22:18

Ze hebben de boel weer niet voor elkaar, pakket gekocht en alleen via dhl te verzenden. Verkoper heeft gewoon alle verzend opties open staan .

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 06:31

Alja schreef:
Is dat toevallig van iemand uit Luxemburg?
Dat had ik vorige week ook een keer

Luxemburg is normaal wel prijzig ja maar dit is wel heel extreem :')

Ik snap wel dat er een maximum capaciteit op verzenders zit, maar het is toch raar dat dezelfde verzendwijze dan bij sommige mensen 9 (of 108 :') ) euro kost.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 07:57

Michelle_96 schreef:
deedee19 schreef:
Ik moet vandaag een pakketje met DPD naar Frankrijk sturen. Ik hou mijn hart vast. Eigenlijk ook in de advertentie gezet dat ik alleen binnen NL met DPD stuur, maar had er weer een die niet kan lezen. Dus ik dacht...nouja het is geen pakket van grote waarde, laat ik het maar weer eens proberen.

Hou er wel rekening mee dat het in andere landen ook wel anders kan heten, omdat het dan overgedragen gaat worden.

Ja klopt in Frankrijk heet het Chronopost. Ik zet ook altijd in mijn advertentie geen verzending met DPD/Chronopost. Maargoed in dit geval is het goed gekomen. Klopte wederom weer niks van tracking op Vinted dus ik heb zelf maar gezegd dat het klaar lag. En letterlijk 1 minuut nadat ik dat mailde naar haar gaf tracking op Vinted ineens aan dat het er was en ook al opgehaald was. Wat natuurlijk helemaal niet kan tenzij je OP het pakketpunt woont :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 07:57

108 euro :')
Voor dat geld kun je van Maastricht naar Groningen en terug rijden om het zelf op te halen...

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 09:22

Suzanne F. schreef:

Dit had ons pakketpunt ook een keer. Zij hebben toen gebeld met Vinted Go en wat bleek? Pakketpunten kunnen als ze zich opgeven als pakketpunt aangeven hoeveel pakketten ze kunnen ontvangen. Standaard staat dit op iets van 200 dacht ik dat ze toen zei. Zij heeft het toen verhoogd naar 500 en toen ging het weer. Dus dat kan het probleem zijn als je pakketpunt het wel aanbiedt maar jij het niet kunt selecteren op Vinted. Misschien eens met het pakketpunt in gesprek gaan?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 09:26

Kan ook aan de rubriek liggen. Ik wilde ooit eens een paar spanners voor een strijkplankhoes kopen. Maar omdat de verkoper het in de rubriek strijkplanken had gezet ging het automatisch op groot en betaal je je dus scheel. Koper een bericht gestuurd. Die heeft het even in een andere rubriek gezet en toen kon ik het kopen met normale verzendkosten.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 10:27

Mag je hier reclame maken voor je vinted? :p ik heb sinds de paardenrubriek er is een aantal dekjes etc erop gezet, had gehoopt dat ik het allemaal wat sneller kwijt zou zijn :')

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 10:28

deedee19 schreef:
Suzanne F. schreef:

Dit had ons pakketpunt ook een keer. Zij hebben toen gebeld met Vinted Go en wat bleek? Pakketpunten kunnen als ze zich opgeven als pakketpunt aangeven hoeveel pakketten ze kunnen ontvangen. Standaard staat dit op iets van 200 dacht ik dat ze toen zei. Zij heeft het toen verhoogd naar 500 en toen ging het weer. Dus dat kan het probleem zijn als je pakketpunt het wel aanbiedt maar jij het niet kunt selecteren op Vinted. Misschien eens met het pakketpunt in gesprek gaan?

Ik zag bij mijn pakketpunt ook een berichtje op Facebook laatst hierover, maar kon het alsnog niet selecteren gisteren helaas.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 11:00

Ik kreeg gisteren ook bericht van iemand uit spanje dat verzendkosten abnormaal hoog waren, 9 euro terwijl ik iets bij haar kon selecteren voor 4 euro. Het kan toch niet als de pakketstroom van richting verandert je opeens 5 euro extra betaalt...

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 11:22

Vaak zie je bij de advertentie dan ook wel gewoon de lage verzendkosten staan, maar bij het daadwerkelijk kopen staan ze niet in de lijst.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 12:41

Meestal kan je op het kaartje wel manueel een andere, goedkopere dienst kiezen.

Suzanne F.Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 12:42

foxy80 schreef:
Meestal kan je op het kaartje wel manueel een andere, goedkopere dienst kiezen.

Niet altijd hoor. En vaak is die goedkopere optie heel ver weg.

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 12:48

Mijn "ik bied alle pakketdiensten behalve mondial relay aan" pakketpunt stopt met VintedGo. nu ben ik straks gedoemd om een thuispunt de kiezen en met alle respect.. die zijn hier alleen in wijken waar ik liever niet komt. Balen!

Ik heb vrijdag voor het eerst iets naar een Duitse verzonden, benieuwd hoe dat gaat. (met DPD)