Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Little_Gift

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:07

Welke hagedissen heb je? En een fotootje is ook altijd super leuk!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:09

Zo veel spierpijn..
Maar we hebben mn moeder in 1 dag verhuisd +:)+
Beetje jammer dat mn broer veel later was dan eigenlijk afgesproken dus we hadden 3kwart van de bus al vol voor hij er was.
En eenmaal bij de eindbestemming was mn zus na een uurtje alweer weg, ipv dat ze helemaal zou helpen met uitpakken...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:10

Ik lees toch wel ergernissen. :(:)
Wel fijn dat ze in 1 dag verhuisd is.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:16

Fly_high schreef:
Mijn schoonmoeder was mijn vakantie oppas voor de huisdieren, net een berichtje gehad dat 1 van de hagedissen dood is vandaag :(

Die beesten zijn echt zo
goed als onsterfelijk dus ik weet het even niet meer, ben zo bang wat ik ga zien als ik thuiskom....

Oef, dan zou ik hem ook even knijpen. Hopelijk valt het verder mee -O-

We hebben hier op de voor- en achterdeur veiligheids raamsluitingen zitten en van de achterdeur is er eentje een beetje lam. Ik was net in de tuin met mijn hond en wil weer naar binnen. Nope....

Is dus die haak naar beneden gezakt |o Sleutels en telefoon liggen uiteraard binnen en iedereen met een reservesleutel in de buurt is op vakantie.

Voegenkrabber uit de schuur gepakt, arm door de brievenbus gedrukt, krabber om de klink gehaakt en zo de voordeur open kunnen krijgen. En nu heel rap die sluiting vervangen :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:18

Wat goed dat je toch binnen bent gekomen! Prut dat net iedereen met de sleutel er niet wat.

Sluiting vervangen lijkt mij slim. :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 15:20

black_kelpie schreef:
Fly_high schreef:
Mijn schoonmoeder was mijn vakantie oppas voor de huisdieren, net een berichtje gehad dat 1 van de hagedissen dood is vandaag :(

Die beesten zijn echt zo
goed als onsterfelijk dus ik weet het even niet meer, ben zo bang wat ik ga zien als ik thuiskom....

Oef, dan zou ik hem ook even knijpen. Hopelijk valt het verder mee -O-

We hebben hier op de voor- en achterdeur veiligheids raamsluitingen zitten en van de achterdeur is er eentje een beetje lam. Ik was net in de tuin met mijn hond en wil weer naar binnen. Nope....

Is dus die haak naar beneden gezakt |o Sleutels en telefoon liggen uiteraard binnen en iedereen met een reservesleutel in de buurt is op vakantie.

Voegenkrabber uit de schuur gepakt, arm door de brievenbus gedrukt, krabber om de klink gehaakt en zo de voordeur open kunnen krijgen. En nu heel rap die sluiting vervangen :=

Misschien tijdelijk een kartonnetje ertussen tot je een nieuwe hebt zodat ie niet kan zakken?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:21

xPabloBokt schreef:
Ligt aan de verversingssnelheid en het type scherm, ik kan telefoonscherm ook beter handelen dan een computerscherm.

Captain schreef:
En je mate van inspanning, werken en over dingen na moeten denken, is anders dan dom scrollen op je telefoon.

Dit allebei inderdaad.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:24

black_kelpie schreef:

Hmm vind dit best dubbel... Fantastisch creatief dat je het zo nu hebt kunnen oplossen maar dat betekent wel dat men ook zo redelijk makkelijk kan inbreken op deze wijze... Pas daar toch maar mee op want ook inbrekers zijn creatief helaas...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:34

xPabloBokt schreef:
Misschien tijdelijk een kartonnetje ertussen tot je een nieuwe hebt zodat ie niet kan zakken?

Ik ga zo direct naar de bouwmarkt voor nieuwe :')

Little_Gift schreef:
Hmm vind dit best dubbel... Fantastisch creatief dat je het zo nu hebt kunnen oplossen maar dat betekent wel dat men ook zo redelijk makkelijk kan inbreken op deze wijze... Pas daar toch maar mee op want ook inbrekers zijn creatief helaas...

Ik heb jaren geleden een keer op deze manier ingebroken met een kleerhanger van de buren en toen werd ik me er inderdaad pijnlijk bewust van hoe makkelijk je binnen kunt komen. Als ik langere tijd in de tuin bezig ben gaat die deur dus vaak ook op de haak (nu gelukkig niet, gebeurt ook regelmatig uit automatisme :Y) ) en als we weggaan altijd op de sleutel op slot. Dan kan het dus niet.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:40

Jaaa hier ook...voordeur dichtgetrokken...
Planten rek gepakt,omgebogen en door de brievenbus zo naar de haak 80cm verderop gehengeld en de deur open gekregen!

Deur gaat tegenwoordig idd altijd op slot :')
Nog even volhouden tot november, dan komen er nieuwe deuren en kozijnen

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:52

Laten we het houden op te veel prikkels en het niet duidelijk naar de omgeving te kunnen verwoorden wat het precies is… ik haat zulke dagen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:24

black_kelpie schreef:
xPabloBokt schreef:

Ik ga zo direct naar de bouwmarkt voor nieuwe :')

Little_Gift schreef:

Ik heb jaren geleden een keer op deze manier ingebroken met een kleerhanger van de buren en toen werd ik me er inderdaad pijnlijk bewust van hoe makkelijk je binnen kunt komen. Als ik langere tijd in de tuin bezig ben gaat die deur dus vaak ook op de haak (nu gelukkig niet, gebeurt ook regelmatig uit automatisme :Y) ) en als we weggaan altijd op de sleutel op slot. Dan kan het dus niet.

Hehehe…..we hadden vroegah in de tuin een verstopt stuk ijzerdraad liggen om onszelf binnen te ‘hengelen’.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:30

Zowel werkzaamheden op de weg als op het spoor.

En ze wijzen naar elkaar als alternatief :+

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:49

Dat ik op Facebook nagenoeg geen dingen meer te zien krijg van mensen die ik ken en waar ik op Facebook vrienden mee ben,

En vrijwel alleen nog maar dingen uit groepen, suggesties voor groepen om te volgen, reclame.

Ik wil gewoon die persoonlijke dingen zien en lezen, en niet al die rotzooi.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:11

Ik had nog van die cola flesjes snoepjes in auto liggen. Nu heb ik nog maar 1 snoep :+
Afbeelding

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:12

Femke_Tweety schreef:
Dat ik op Facebook nagenoeg geen dingen meer te zien krijg van mensen die ik ken en waar ik op Facebook vrienden mee ben,

En vrijwel alleen nog maar dingen uit groepen, suggesties voor groepen om te volgen, reclame.

OH dat ja! Ik erger me daar ook al een tijdje mateloos aan en vroeg me af of ik iets verkeerd gedaan had waardoor dit zo kwam maar ben "blij" te lezen dat het dus een algemeen facebook iets is!

PS: hoe is het nu met Percy?

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:13

Sintara schreef:
Ik had nog van die cola flesjes snoepjes in auto liggen. Nu heb ik nog maar 1 snoep :+
[ Afbeelding ]

Sorry maar... Hilaaaaarisch _/-\o_ _O-

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:14

black_kelpie schreef:
Little_Gift schreef:

Haha ok blij dat je dit zelf ook al wist :j wilde niet betweterig klinken maar dacht "ik geef het toch maar mee".
Hier geen brievenbus in de voordeur maar losstaand van het huis en de voordeur inderdaad altijd op dubbelslot.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:15

Als je op dieet bent kun je tenminste zeggen "maar het was er maar 1!"

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:22

Roosch schreef:
Als je op dieet bent kun je tenminste zeggen "maar het was er maar 1!"

Echt heel lastig te eten though! Ik heb Snoep nu in de vriezer gedaan en ben van plan hem daarna in mootjes te hakken. Hopelijk werkt dat :Y)

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:28

Je bent alleszins wél volhardend om die snoep te eten te krijgen _O- ik had al lang een ander zakje gehaald _O-

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:30

Little_Gift schreef:
Femke_Tweety schreef:

OH dat ja! Ik erger me daar ook al een tijdje mateloos aan en vroeg me af of ik iets verkeerd gedaan had waardoor dit zo kwam maar ben "blij" te lezen dat het dus een algemeen facebook iets is!

PS: hoe is het nu met Percy?

Ik tik bij elkaar bericht op de drie puntjes rechtsboven en kies dan iets van ‘Bericht verbergen’ oid. Heb wel het idee dat het werkt. De suggesties die ik wel krijg zijn meestal veroorzaakt doordat iemand die ik wel als vriend heb reageert in een groep, bijvoorbeeld. Ook daar heb ik het idee dat dat Bericht verbergen wel iets helpt.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:01

Kat van mijn zus. Komt naast me liggen op de bank, pakt ineens mijn arm vast en bijt hard door. Ik geef de katten eigenlijk nauwelijks een tik maar deze heeft echt wel even gevoeld dat ik er niet van gediend was. Gemeen kreng. Snap er niks van. Zijn broertjes kan je echt alles mee, en zelfs de stalkatten zijn lief. Mijn neefje kan deze gewoon oppakken en meesleuren, maar ojee als ik binnenkom. Klote beest. Heb ik daar zoveel weken elke twee uur voor uit mijn nest gekomen om hem de fles te geven? :')

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:11

Femke_Tweety schreef:

Heb ik ook al een hele tijd last van. Ook voorstellen van groepen uit het buitenland en nieuwsberichten van kranten waar ik nog nooit van gehoord heb. Zou ook niet weten wat ik moet met nieuws uit Australië. Ben er al aardig flauw van

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:17

Oh dus jullie ook, dacht ook al dat het aan mijn klikken of instellingen lag.
Wil dat van mijn vrienden lezen, met iets tussendoor wat anders.
Zou de betaalde versie dat beter doen en ze zo willen dwingen dat mensen dat gaan nemen?