Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fly_high schreef:Mijn schoonmoeder was mijn vakantie oppas voor de huisdieren, net een berichtje gehad dat 1 van de hagedissen dood is vandaag
Die beesten zijn echt zo
goed als onsterfelijk dus ik weet het even niet meer, ben zo bang wat ik ga zien als ik thuiskom....
black_kelpie schreef:Fly_high schreef:Mijn schoonmoeder was mijn vakantie oppas voor de huisdieren, net een berichtje gehad dat 1 van de hagedissen dood is vandaag
Die beesten zijn echt zo
goed als onsterfelijk dus ik weet het even niet meer, ben zo bang wat ik ga zien als ik thuiskom....
Oef, dan zou ik hem ook even knijpen. Hopelijk valt het verder mee![]()
We hebben hier op de voor- en achterdeur veiligheids raamsluitingen zitten en van de achterdeur is er eentje een beetje lam. Ik was net in de tuin met mijn hond en wil weer naar binnen. Nope....
Is dus die haak naar beneden gezaktSleutels en telefoon liggen uiteraard binnen en iedereen met een reservesleutel in de buurt is op vakantie.
Voegenkrabber uit de schuur gepakt, arm door de brievenbus gedrukt, krabber om de klink gehaakt en zo de voordeur open kunnen krijgen. En nu heel rap die sluiting vervangen
black_kelpie schreef:We hebben hier op de voor- en achterdeur veiligheids raamsluitingen zitten en van de achterdeur is er eentje een beetje lam. Ik was net in de tuin met mijn hond en wil weer naar binnen. Nope....
Is dus die haak naar beneden gezaktSleutels en telefoon liggen uiteraard binnen en iedereen met een reservesleutel in de buurt is op vakantie.
Voegenkrabber uit de schuur gepakt, arm door de brievenbus gedrukt, krabber om de klink gehaakt en zo de voordeur open kunnen krijgen. En nu heel rap die sluiting vervangen
xPabloBokt schreef:Misschien tijdelijk een kartonnetje ertussen tot je een nieuwe hebt zodat ie niet kan zakken?
Little_Gift schreef:Hmm vind dit best dubbel... Fantastisch creatief dat je het zo nu hebt kunnen oplossen maar dat betekent wel dat men ook zo redelijk makkelijk kan inbreken op deze wijze... Pas daar toch maar mee op want ook inbrekers zijn creatief helaas...
black_kelpie schreef:xPabloBokt schreef:Misschien tijdelijk een kartonnetje ertussen tot je een nieuwe hebt zodat ie niet kan zakken?
Ik ga zo direct naar de bouwmarkt voor nieuwe
Little_Gift schreef:Hmm vind dit best dubbel... Fantastisch creatief dat je het zo nu hebt kunnen oplossen maar dat betekent wel dat men ook zo redelijk makkelijk kan inbreken op deze wijze... Pas daar toch maar mee op want ook inbrekers zijn creatief helaas...
Ik heb jaren geleden een keer op deze manier ingebroken met een kleerhanger van de buren en toen werd ik me er inderdaad pijnlijk bewust van hoe makkelijk je binnen kunt komen. Als ik langere tijd in de tuin bezig ben gaat die deur dus vaak ook op de haak (nu gelukkig niet, gebeurt ook regelmatig uit automatisme) en als we weggaan altijd op de sleutel op slot. Dan kan het dus niet.
Femke_Tweety schreef:Dat ik op Facebook nagenoeg geen dingen meer te zien krijg van mensen die ik ken en waar ik op Facebook vrienden mee ben,
En vrijwel alleen nog maar dingen uit groepen, suggesties voor groepen om te volgen, reclame.
Ik wil gewoon die persoonlijke dingen zien en lezen, en niet al die rotzooi.
black_kelpie schreef:Little_Gift schreef:Hmm vind dit best dubbel... Fantastisch creatief dat je het zo nu hebt kunnen oplossen maar dat betekent wel dat men ook zo redelijk makkelijk kan inbreken op deze wijze... Pas daar toch maar mee op want ook inbrekers zijn creatief helaas...
Ik heb jaren geleden een keer op deze manier ingebroken met een kleerhanger van de buren en toen werd ik me er inderdaad pijnlijk bewust van hoe makkelijk je binnen kunt komen. Als ik langere tijd in de tuin bezig ben gaat die deur dus vaak ook op de haak (nu gelukkig niet, gebeurt ook regelmatig uit automatisme) en als we weggaan altijd op de sleutel op slot. Dan kan het dus niet.
Little_Gift schreef:Femke_Tweety schreef:Dat ik op Facebook nagenoeg geen dingen meer te zien krijg van mensen die ik ken en waar ik op Facebook vrienden mee ben,
En vrijwel alleen nog maar dingen uit groepen, suggesties voor groepen om te volgen, reclame.
OH dat ja! Ik erger me daar ook al een tijdje mateloos aan en vroeg me af of ik iets verkeerd gedaan had waardoor dit zo kwam maar ben "blij" te lezen dat het dus een algemeen facebook iets is!
PS: hoe is het nu met Percy?
Femke_Tweety schreef:Dat ik op Facebook nagenoeg geen dingen meer te zien krijg van mensen die ik ken en waar ik op Facebook vrienden mee ben,