Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilse_123 schreef:Sherivey schreef:Mensen die in hun Insta story zetten "morgen/dit weekend gaan wij iets heel leuks doen!" en vervolgens niet vertellen wat.
Deel of het hele verhaal of niets ja
Of erger: alleen maar verdrietige teksten/emoticons maar geen uitleg waardoor mensen wel moeten gaan vragen wat er is.
Malle_meid schreef:mensen die een gebruikt vaatdoekje IN de wasbak leggen. Ik kan geen enkele reden bedenken waarom je dat zou doen.
Melzazu schreef:Hutcherson schreef:Net docu 'buy now' gekeken op Netflix. Kijk vaak van dat soort docu's maar weet niet goed wat te geloven.
En dit is stom omdat?
ik heb hem trouwens ook gezien en bij mij bleef vooral hangen dat wij spullen weg doen maar dat dat dus niet echt weg is
Earth schreef:Dat mensen hun eigen verjaardag aankondigen op facebook.
Hutcherson schreef:Stom dat dat vollwdig tegenspreekt aan wat bedrijven claimen te doen en wat vanuit de overheid wordt gevraagd en aangemoedigd en wat we vanuit alle reclames en goede doelen enzo allemaal proberen te doen.
Punt is dat we afval moeten scheiden voor recycling maar slechts 10% van het plastic ter wereld is recyclebaar. De rest gaat de grond in of wordt verbrand. En de bedrijven zoals amazon sporen natuurlijk enorm aan op kopen kopen kopen. De docu bespreekt best forse dingen als dat dergelijke bedrijven liegen en verbergen wat ze doen. Ze laten je iets moois zien om te verbergen wat ze aan de andere kant doen. Dit wordt besproken door oud medewerkers die zijn opgestapt/ontslagen zijn vanwege hun kritische blik op de zaken binnen dit aoort bedrijven. Ook voormalig directeur (geloof ik) van Unilever met zn lekkere nederlandse accent vertelt dat wat er gebeurt niet oke is. Gadgets zoals VR brillen en zonnepanelen zijn niet af te breken naar grondstoffen. Van spullen wordt niet nagedacht over: wat gebeurt er aan het eind van zijn gebruiksperiode. Best kwalijk als je als persoon netjes je bijdrage probeerd te leveren aan een betere wereld, er wordt overal enorm voor gewaarschuwd maar de grote verandering ligt bij de bedrijven.
Vond het stom dat ik door zulke docu's altijd wat verward raak omdat het volledig ingaat tegen de reeds bekende info.
Esmee_RS schreef:"Storm" en "zon" rijmen niet omdat de klanken aan het einde verschillen: "storm" eindigt op "orm" en "zon" op "on." Voor rijm moeten die klanken hetzelfde zijn.
Earth schreef:Storm- enorm
Zon- begon
Dat rijmt. Maar anders niet hihi
Suzanne F. schreef:Little_Gift schreef:Wat rijmt daar dan niet aan?
Daar rijmt niks aan.
Bellatrix schreef:Ik wilde het ook al typen toen ik het las maar ik dacht laat ik mij er met mijn wijsneus maar niet mee bemoeien.
DuoPenotti schreef:Ik dacht dat ik een bericht miste waar het rijmde maar dacht zal wel.. Ga niet terug zoeken