Ania schreef:OEOEOEOOEOEEEE de Kentucky dekjes zijn binnen en ze zijn werkelijk prachtig
Die via Kentucky zelf?
Foto foto!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saaams schreef:Ania schreef:OEOEOEOOEOEEEE de Kentucky dekjes zijn binnen en ze zijn werkelijk prachtig
Die via Kentucky zelf?
Foto foto!!
Annash schreef:Ania, wil jij de lengte (boven naar beneden) eens voor mij opmeten, ongeveer halverwege de singellus?
Ik heb een mooi wit dekje van Catago binnen, 56cm, en daarmee voor mij eigenlijk wat te lang. Ik vind 'm wel super mooi...maar heb mijn LeMieux Loire dekjes weggedaan omdat die met 57 cm echt te lang zijn.
Misschien zijn deze korter? Ik zoek dan wel specifiek een witte.
Ania schreef:Annash schreef:Ania, wil jij de lengte (boven naar beneden) eens voor mij opmeten, ongeveer halverwege de singellus?
Ik heb een mooi wit dekje van Catago binnen, 56cm, en daarmee voor mij eigenlijk wat te lang. Ik vind 'm wel super mooi...maar heb mijn LeMieux Loire dekjes weggedaan omdat die met 57 cm echt te lang zijn.
Misschien zijn deze korter? Ik zoek dan wel specifiek een witte.
Gemeten voor je:
Deze is net aan 55 cm..
Nyaleti schreef:Ik heb met m'n domme hoofd wat gekocht bij Agradi.. Wie wil er een wedje leggen wanneer het binnenkomt?
Ashleytjuhh schreef:manzano schreef:Wow mensen, het was een grapje......... ik had me gewoon verheugd op kruidnootjes door alle foto's op instagram en facebook..... That's all!
Heb ze nu gewoon zelf gehaald bij de AH, opgelost!
Dan mijn excuses![]()
ik meen mij namelijk te herinneren dat er vorig jaar wel echt mensen waren die daar echt over aan het klagen waren zo erg dat iemand ze zelf een berichtje gestuurd had.
Ania schreef:Saaams schreef:
Die via Kentucky zelf?
Foto foto!!
Ja! Supersnel! Ze komen wel in een enorme doos. Dus wees voorbereid.
Ze zijn van dat stevige maar dunne katoen (net als de Cotton van Eskadron), maar dan met zo'n ademende bamboe?achtige stof eronder.
Prachtige dekjes voor 30 euro per stuk![]()
![]()
[ [url=m/Ouw2Fp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F2bGSi.jpg]Afbeelding[/url] ]