Dus ja: in de winter grijp ik naar Harry Potter, en waarschijnlijk als het kouder wordt ook weer naar de boeken van banketstaaf Taylor. Maar verder is mijn keuze qua boek niet seizoensgebonden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linoleum schreef:Gaan we deze ronde nog weer vragen stellen? Dan heb ik wel een suggestie!
Verschilt het genre/soort boeken wat je leest ook gedurende het jaar? Bijvoorbeeld door het weer, seizoenen of feestdagen?
linoleum schreef:Cynn schreef:Volgens mij is het ook bij deze editie wel de bedoeling dat het een nieuw boek is, toch? Volgens mij doen we evt tweedehands boeken alleen bij een grotere editie met meerdere boeken in 1 pakket. Maar correct me if I'm wrong.
In de regels staat inderdaad één nieuw boek!
linoleum schreef:Gaan we deze ronde nog weer vragen stellen? Dan heb ik wel een suggestie!
Verschilt het genre/soort boeken wat je leest ook gedurende het jaar? Bijvoorbeeld door het weer, seizoenen of feestdagen?
Cynn schreef:Is t al tijd?Heb er zo'n zin in. Heb de afgelopen maanden meer gelezen dan de afgelopen 3,5 jaar denk ik. Voor en tijdens mijn burn-out maar ook daar nog wat na echt amper gelezen. Ik zit er nu weer helemaal in
Nu nog meer uren in een dag om alles te kunnen lezen svp
Marjo schreef:Deelnemers wintereditie GSBS
- linoleum
- Joy_Mennings
- Cynn
- ryukapple
- Eef_Bam
- LWDaisy
- Sirius_
- Eelmo
- Zertab
- Lolacabana
- DWitzel
- Kookaburra
- Kaatastrof
- Momo94
- MarloesHJ
- Moonlight91
- ynskek
- princequillo
- Suliko
- M_D_H
- Apple
- Biebz
Wil iedereen die liever niet naar België verzend, contact met mij opnemen?
Citaat:Belangrijke afsprakenBij aanmelden ga ik er vanuit dat je akkoord bent met deze afspraken
- Aanmelden voor de herfsteditie vóór 1 november 2023, via PB bij Marjo, met je e-mailadres*
- Na aanmelding plaats je een voorstelpost in het topic*
- Het pakket bevat één nieuw boek, inclusief een hint
- Budget van €5-€10 voor iets extra's
- Verzenden tussen 1 januari en 12 januari 2024
- Adres zelf toevoegen bij Lootjestrekken
- Actief meepraten in het topic