Raineri schreef:Van die onflatteuze heupbroeken en broekspijpen die altijd goor worden? Nee bedankt
Nee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:Ik, als dun scharminkel, ben zo blij dat broeken met rechte en wijdere pijpen weer terug zijn. Zoveel haat aan de skinny, echt niet flatterend.
De oversized en cropped mode vind ik ook helemaal prima. Maar dat sluit gewoon goed aan bij wat ik altijd al wel graag draag.
Suliko schreef:Daar komt denk ik ook de ergernis vandaan van de mensen die hier reageren: die zoeken kleding die past bij hun stijl, maar dat sluit niet aan bij de huidige mode.Grappig, voor mijn gevoel volg ik niet eens de mode.Ik besteed minimaal geld aan kleren, als ik iets nodig heb ga ik wel even grondig op zoek naar wat ik leuk vind. Ik heb een eigen stijl, maar beschouw die als enigszins tijdloos en doe overal lang mee. Ik ben me bewust van trends doordat ze wel of niet aansluiten bij wat ik graag draag. Volg je dan al mode?
Mode volgen is voor mij je stijl en identiteit constant afstemmen op trends, dan is dat gewoon je ding, volgens mij doen weinig mensen die nu in dit topic reageren dat.
En als dat je ding is, prima, ieder zo zijn hobby.
Al moet ik daar wel bij zeggen dat ik tegen over consumeren ben en veel (nieuw) shoppen vind ik niet oké. Net als ballonnen en bloemen die eerder besproken werden, kan niet meer in deze tijd, dus doe het met mate of zoek een duurzamer alternatief.