Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 00:12

Raineri schreef:
Van die onflatteuze heupbroeken en broekspijpen die altijd goor worden? Nee bedankt

Nee.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 08:27

Raineri schreef:
Van die onflatteuze heupbroeken en broekspijpen die altijd goor worden? Nee bedankt

Ik heb een prima wasmachine voor de gore broekspijpen, vind nog steeds veel beter dan die onflatteuze slim fit jeggingzooi, wat een verschrikking blijft dat :')

MyWishMax

Re: Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 08:44

Ik vind oversized en cropped leuk, maar niet bij mezelf. Net als flared jeans en andere modellen. Vind skinny nog het beste voor mezelf, in wijdere modellen lijk ik echt een stokje. :+
En ja, ik zal vast niet de goede gevonden hebben haha

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 09:03

Ik draag tegenwoordig (want lekker makkelijk op de fiets) hoge strakke jeans, crop top met pofmouwen.

Spaar sowieso pofmouwen. En omdat mijn broeken een hoge taille hebben past zo'n croptop prima.

Truien wil ik kort en wijd.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 09:07

Ik, als dun scharminkel, ben zo blij dat broeken met rechte en wijdere pijpen weer terug zijn. Zoveel haat aan de skinny, echt niet flatterend. :')
Al ben ik niet zo van de high waist, dat vind ik mooier staan bij meer heup/zandloperfiguur. Bij mij zit het gelijk in mijn oksels. Gelukkig bestaat er ook mid waist. De comeback van de low waist vind ik dan weer waardeloos, zo niet comfortabel en daar kom je alleen mee weg met de platte buik van voor je 16e. :=
Mijn vriend vind low waist fantastisch en high waist vreselijk, die is ergens in zijn jeugd blijven hangen. Ik probeer hem met alle macht te overtuigen van het ongemak van low waist, maar dat wil er nog niet in.

De oversized en cropped mode vind ik ook helemaal prima. Maar dat sluit gewoon goed aan bij wat ik altijd al wel graag draag.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 09:11

Ja, ik heb wel een paar crop tops, maar dan strak en daar draag ik weer iets overheen :') oversized niet echt, alleen wat lossere pasvormen, niet zo extreem als je nu ziet. Ik verdwijn daar zo in haha.

Ik vind skinny juist weer beter staan bij mezelf, ook al ben ik echt redelijk slank tot dun. In wijde pijpen verdwijnt mijn hele figuur.

Spoiler:
en eerlijk, mijn taille en voorgevel vind ik mijn beste punten dus die laat ik graag zien

:')
Hoewel ik wel paar broeken heb gezien die ik wil proberen, die zagen er goed uit bij iemand met vergelijkbaar figuur.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 09:15

Haha ik vind dat oversized de hel op aarde :') En die heel flared broeken ook, ik vind het pas mooi als ze bij de knie nog redelijk strak zitten en dan iets flared uitlopen. Maar de hele wijde broeken met vieze pijpen boven sneakers doen me te erg denken aan stinkende pubers |(

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 09:36

Ik vind de hele wijde broeken wel tof, maar draag ze zelf niet. Daar krijg ik dan weer echt olifantenpoten in. :')
Maar straight/relaxed fit spijkerbroeken vind ik echt top, even als de rechte en iets wijd uitlopende stoffen broeken die mooi over je schoenen heen vallen.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 09:45

Suliko schreef:
Ik, als dun scharminkel, ben zo blij dat broeken met rechte en wijdere pijpen weer terug zijn. Zoveel haat aan de skinny, echt niet flatterend. :')

De oversized en cropped mode vind ik ook helemaal prima. Maar dat sluit gewoon goed aan bij wat ik altijd al wel graag draag.

Ik ben niet zo dun maar heb wel enorm magere poten van 105cm lang ofzo, met een jegging aan is het oprecht creepy :') en dan met wat breder lichaam erboven lijk ik in mijn gevoel net die gast uit Despicable me (Gru was het?) :=

Tel nog brede schouders erbij op en dan zorgen niet-cropped shirts ook nog voor het idee dat ik een zwangere buik probeer te verbergen ofzo _O- idem getailleerd spul dat door mijn lengte in de praktijk net onder m'n borsten afsnijdt, nou veel liever met blote spekjes rondlopen dan dat iedereen zich afvraagt wanneer ik ga bevallen :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 09:50

Haha net anders dus, lichaamsvorm maakt zoveel uit bij zulke dingen. Maar legging vind ik alleen oké met iets langs erop :+ vind de voorkant er raar uitzien zonder knopen of gulp. En de achterkant heb ik graag zakken. Dan lijkt mijn kont nog wat

Heb pas geleden zo'n wijde broek gekocht, nette broek om het maar zo te noemen. En ik moet echt opletten anders lijkt het meer deuk dan kont

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 09:51

Ik heb nog geen broek gevonden die wijd genoeg is om mijn kont te verhullen. :=

Maar m’n flared pantalon en wijde pantalon zijn beide favoriet bij mij op dit moment. :=

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 09:51

Kleding is net als badkamertegels :P

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 09:53

MarlindeRooz schreef:
Ik heb nog geen broek gevonden die wijd genoeg is om mijn kont te verhullen. :=

Maar m’n flared pantalon en wijde pantalon zijn beide favoriet bij mij op dit moment. :=

Beetje ruilen? ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 09:53

Je mag ook veel wel hebben. :=

Vind het zelf 3x niks

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 09:55

Ik vind juist omdat ik stevig ben (maat 42/44) een wijde broek nog dikker maken. Wel vind ik de oversized sweaters en t-shirts fantastisch en zeker ook dat de mouwen van t-shirts wat langer en wijder zijn met mijn dikke armen. :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 09:56

Ik heb juist een smal bovenlichaam dus daar houd ik het strak en dan onder los. :j

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 10:14

Ik vind combinaties van strak en oversized fijn, dus een strakke coltrui met oversized cardigan erop bijvoorbeeld.

En jammer Jildau! Ik heb een stevige vriendin die juist wide leg broeken draagt, met een high waist en ik vind het haar echt fantastisch staan. Daar kom ik absoluut niet mee weg.

Wijde pantalons vind ik zo fijn en chique staan, zonder dat het tuttig wordt. Evenals jumpsuits met wijde pijpen. <3

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 10:34

Ja inderdaad of boven strak en onder los of andersom vind ik het mooiste!

Suliko: Ik heb echt stevige bovenbenen en taille valt wel mee dus dan zit een broek die wijd hoort te zijn alsnog strak om m’n bovenbenen en dat ziet er niet uit vind ik.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 10:49

UO: mode en dat volgen is echt een nutteloze besteding van tijd en geld :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 10:56

Sanet schreef:
Tja, als je nieuwe kleding nodig hebt, ben je toch enigszins overgeleverd aan de heersende mode. :')

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 11:04

Grappig, voor mijn gevoel volg ik niet eens de mode. :') Ik besteed minimaal geld aan kleren, als ik iets nodig heb ga ik wel even grondig op zoek naar wat ik leuk vind. Ik heb een eigen stijl, maar beschouw die als enigszins tijdloos en doe overal lang mee. Ik ben me bewust van trends doordat ze wel of niet aansluiten bij wat ik graag draag. Volg je dan al mode?
Mode volgen is voor mij je stijl en identiteit constant afstemmen op trends, dan is dat gewoon je ding, volgens mij doen weinig mensen die nu in dit topic reageren dat.
En als dat je ding is, prima, ieder zo zijn hobby.

Al moet ik daar wel bij zeggen dat ik tegen over consumeren ben en veel (nieuw) shoppen vind ik niet oké. Net als ballonnen en bloemen die eerder besproken werden, kan niet meer in deze tijd, dus doe het met mate of zoek een duurzamer alternatief.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 11:27

Ik draag wat ik leuk vind en ga niet mee met de mode. Ik heb zowel skinny als flared broeken, net waar ik zin in heb. Cropped kan ik helaas niet meer hebben, geen gezicht als er een rol onder een cropped truitje vandaan komt. Broeken vaak wel iets hoger om dezelfde reden, low kan ik niet meer hebben helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 11:47

Suliko schreef:
Grappig, voor mijn gevoel volg ik niet eens de mode. :') Ik besteed minimaal geld aan kleren, als ik iets nodig heb ga ik wel even grondig op zoek naar wat ik leuk vind. Ik heb een eigen stijl, maar beschouw die als enigszins tijdloos en doe overal lang mee. Ik ben me bewust van trends doordat ze wel of niet aansluiten bij wat ik graag draag. Volg je dan al mode?
Mode volgen is voor mij je stijl en identiteit constant afstemmen op trends, dan is dat gewoon je ding, volgens mij doen weinig mensen die nu in dit topic reageren dat.
En als dat je ding is, prima, ieder zo zijn hobby.

Al moet ik daar wel bij zeggen dat ik tegen over consumeren ben en veel (nieuw) shoppen vind ik niet oké. Net als ballonnen en bloemen die eerder besproken werden, kan niet meer in deze tijd, dus doe het met mate of zoek een duurzamer alternatief.
Daar komt denk ik ook de ergernis vandaan van de mensen die hier reageren: die zoeken kleding die past bij hun stijl, maar dat sluit niet aan bij de huidige mode.

Ik doe ook overal lang mee. Kleding die ik koop vind ik ook echt leuk, dus ik ben ook altijd zwaar geïrriteerd als ik het moet wegdoen omdat het versleten is en al helemaal als ik dus niets kan vinden dat bij mijn stijl past. :') Oversized vind ik gelukkig wel tof (mijn kleding is meestal een skinny jeans gecombineerd met een losser zittende top, al dan niet tucked-in), maar cropped heb ik echt niks mee. :))

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 11:54

Haha ja, in de 'standaard' winkels vind je inderdaad vooral trends die aansluiten op de wansmaak van pubers. Dus als je dat niet mooi vindt heb je pech, dat zorgt voor irritatie ja :)) Gewoon bepaalde winkels vermijden en je niet door pubers laten vertellen wat wel en niet staat.

Daarvoor is online shoppen en Vinted ( <3 ) toch echt wel een uitkomst.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 12:17

Sanet schreef:

Je moet vooral lekker dragen waar je zin in hebt maar kleding is voor mij echt een hobby dus daar steek ik graag geld in.