Santa ik heb nog geen idee wie je bent hier ga ik morgen of vrijdag naar op zoek

Geen van allen boeken die ik zelf gekozen zou hebben maar ik ben zeer benieuwd
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
LWDaisy schreef:Oooh ik zou echt zenuwachtig worden als ik op pakjes moet wachten omdat die bij mijn buren liggen haha!
Wij wonen nu bijna 4 jaar in een super rustige wijk en hebben dus een pakjesleest. Lees: waterdichte tuinkist zonder slot, waar de postbode gewoon alles in mag droppen. Ook als het te groot is en het deksel niet sluit, hier is echt (klopt af) nog nooit iets verdwenen. Ik kan bij +30° rustig nieuwe airco's laten leveren en die duidelijk zichtbaar een hele dag voor de voordeur laten staan
Edit - helaas een lege kist vandaag haha!
DWitzel schreef:Nu alvast excuses aan mijn huidige lootje.Eef_Bam schreef:Wat een mooie paketten al! Ben jaloers dat ik nog even moet wachten.
haha, in december was ik de laatste omdat mijn Santa in de UK woonde.... Dus ik weet wat het is om te moeten wachten, maar het komt vast goed! Bokkers zijn hele betrouwbare mensen
DWitzel schreef:Nu alvast excuses aan mijn huidige lootje.Eef_Bam schreef:Wat een mooie paketten al! Ben jaloers dat ik nog even moet wachten.
haha, in december was ik de laatste omdat mijn Santa in de UK woonde.... Dus ik weet wat het is om te moeten wachten, maar het komt vast goed! Bokkers zijn hele betrouwbare mensen