Black Friday 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 10:31

Rinkex schreef:
_Lois_ schreef:
Weet iemand nog goede winkels voor verzwaringsdekens?

:') Ik lees mee

Simply cosy. Maar ik weet niet of die aanbiedingen heeft nu.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 10:32

Ik merk ook dat ik ernstig verleid word tot de kortingen op merino onderkleding van icebreaker en alle hardloopschoenen die flink verlaagd zijn in prijs. Helpt ook niet mee dat ik gister loon heb gekregen. O:)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 10:34

_Lois_ schreef:

Ik heb er 1 van bol.
Zo blij mee.
Maar zover ik kan zien geen korting.

Afbeelding

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 10:42

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 10:49

Suliko schreef:
Ik merk ook dat ik ernstig verleid word tot de kortingen op merino onderkleding van icebreaker en alle hardloopschoenen die flink verlaagd zijn in prijs. Helpt ook niet mee dat ik gister loon heb gekregen. O:)

Waaaaarr :P

Ik zou niet meedoen aan BF maar vannacht toch mijn eerste impuls aankoop gedaan :') . Fietshelm van 140 voor 39 euro, kom maar door :)) (is er nu wel uit haha. Benieuwd of het geen fout was.)

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 10:59

Oohhhh, ik kan het ook niet laten. Ik wil toch eigenlijk nog wel een paar gevoerde laarzen van panama jack voor de winter. Zeker met toezichthouden en groomen zijn warme voetjes wel fijn en ze zien er leuk uit.

Manlief heeft net nieuwe carbon velgen voor zijn racefiets besteld. Scheelde toch 300,- nu. Oh en een overhemdjas van PME. (het is dus niet allemaal mijn schuld _/-\o_ )

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 11:02

Menino schreef:
Suliko schreef:

Waaaaarr :P

Ik zou niet meedoen aan BF maar vannacht toch mijn eerste impuls aankoop gedaan :') . Fietshelm van 140 voor 39 euro, kom maar door :)) (is er nu wel uit haha. Benieuwd of het geen fout was.)

Bij icebreaker zelf en bij zalando tot 50% korting :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 11:04

_Lois_ schreef:

https://shop.action.com/nl-nl/p/8720195 ... ringsdeken
Action voor 29,95

Heb vorige week deze binnen gehad. Ben er erg tevreden over :j Voor dat geld ook leuk om eerst eens te proberen maar voorlopig gaat ie de deur niet meer uit :D

havermout

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 11:08

xLoki schreef:
Hypostore bestelling is gedaan, maar wel alleen maar nuttige dingen gekocht. :D LeMieux Arika regendeken (mijn Amigo was helaas compleet lek -O- ), 100g liner van Horseware en fijne mono beugelriemen van HB! 70 euro korting totaal :)

Passen RAMBO liners onder deze deken? En heeft iemand ervaring met deze lemieux deken bij barokke paarden?

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 11:08

Sanet schreef:
Melisje_92 schreef:
Iemand een idee of ze ergens Scheermachines verkopen met meer dan 10% korting? O:)

Bij De Kroo had ik even snel een willekeurige in mijn mandje gegooid en daar ging 20% vanaf. Maar ik weet niet of ze daar hebben wat jij zoekt.

Helaas niet die ik zou willen

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 11:09

Iemand een site waar de samshield caps in de aanbieding gaan?
Gister gekeken bij hypo, vervolgens vergeten te bestellen. Net deden de kortingscodes het helaas niet meer op de caps :')

Wel op het punt om honden dekens te bestellen. Mijn hond (groot) heeft het koud :):)

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 11:11

Voor black friday nog besteld op air up & Waterdrop.

Vooral waterdrop doet leuke 50% acties

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 11:15

Oooh ik twijfel zo.. mijn bestelling bij Hypostore is gisteren niet verzonden. Toen ik gisteren mijn bestelling deed was alles (nog net) op voorraad. Als ik nu kijk staan verschillende dingen op ‘meer dan een week’ leverttijd. De Kentucky artikelen heeft Agradi allemaal nog op ‘voor 21 uur besteld vandaag verzonden’ staan. Ik snap dat het natuurlijk druk is en niet alles gisteren de deur al uit is gegaan. Alleen vanwege die verhalen in dit topic over levertijden in februari/maart overweeg ik om de spullen eveneens bij Agradi te bestellen. Kan altijd nog terug gaan sturen als ik wel dubbel krijg. Vind het ergens schandalig, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik er weinig voor voel om 2 maanden te wachten. O:)

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 11:17

Alja schreef:
EedihcrO schreef:
Welke? Die zijn altijd zo leuk <3

Ik zweer al jaren bij de winterlaarzen maar nu ook voor het eerst zomerschoenen gekocht

[ [url=m/oLpBgc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mag ik vragen waar je ze gekocht hebt? Ben namelijk ook opzoek naar de Thuru Bambi :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 11:19

Hier paar jaar terug een zooi dekens gekocht van Horseware met BF bij HS.
Werd wel aangegeven dat het even zou duren maar heeft totaal meer dan 3 maanden geduurd.
Oke, gezien de giga korting vond ik het het wachten wel waard maar als ik het elders sneller kan krijgen voor bijna hetzelfde geld doe ik dat zeker wel O:)

Nu met jasje ook levertijd meer dan een week maar ach, dit was wel veruit het goedkoopste dus wachten it is :D

KimD

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 11:22

Net vier paar Timberland besteld voor €250,- ipv €620,-, dat is nog eens een goede deal. Denk dat dit de BF klapper van dit jaar gaat zijn.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 11:24

Maaik schreef:
Oooh ik twijfel zo.. mijn bestelling bij Hypostore is gisteren niet verzonden. Toen ik gisteren mijn bestelling deed was alles (nog net) op voorraad. Als ik nu kijk staan verschillende dingen op ‘meer dan een week’ leverttijd. De Kentucky artikelen heeft Agradi allemaal nog op ‘voor 21 uur besteld vandaag verzonden’ staan. Ik snap dat het natuurlijk druk is en niet alles gisteren de deur al uit is gegaan. Alleen vanwege die verhalen in dit topic over levertijden in februari/maart overweeg ik om de spullen eveneens bij Agradi te bestellen. Kan altijd nog terug gaan sturen als ik wel dubbel krijg. Vind het ergens schandalig, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik er weinig voor voel om 2 maanden te wachten. O:)

Ik begrijp je twijfel hoor
Gisteren zag ik mijn artikelen ook nog op voorraad staan en nu ook niet meer :=

Ik heb zelf ook slechte ervaring met hele lange levertijd wanneer het niet op voorraad (meer) is

Maar het artikel waar het mij om gaat heb ik nog niet ergens anders kunnen vinden voor die prijs (met korting) En vind het allemaal duur zat

Dus ik hoop heel erg dat ik nu gespaard word in levertijd -O-

Edit, overigens heb ik met agradi ook heel vaak gehad dat levertijd veel langer werd dan een paar dagen. Dus die winkel is voor mij ook niet betrouwbaar als je iets snel wil hebben

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 11:27

_Lois_ schreef:

Action had er laatst 1 voor 29,95 van 7 kilo

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 11:30

Maaik schreef:

Agradi is ook niet echt goed met voorraden en levertijden. Zelfs als er staat morgen bezorgd kan het rustig veel langer duren.

Vitas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 11:32

Ik zoek nog skihandschoenen en navulling van Lampe Berge. Als iemand nog iets weet..

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 11:32

Vitas schreef:
Ik zoek nog skihandschoenen en navulling van Lampe Berge. Als iemand nog iets weet..

Navulling Lampe Berger zoek ik ook!

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 11:37

josewoos schreef:
Maaik schreef:

Ik begrijp je twijfel hoor
Gisteren zag ik mijn artikelen ook nog op voorraad staan en nu ook niet meer :=

Ik heb zelf ook slechte ervaring met hele lange levertijd wanneer het niet op voorraad (meer) is

Maar het artikel waar het mij om gaat heb ik nog niet ergens anders kunnen vinden voor die prijs (met korting) En vind het allemaal duur zat

Dus ik hoop heel erg dat ik nu gespaard word in levertijd -O-

Edit, overigens heb ik met agradi ook heel vaak gehad dat levertijd veel langer werd dan een paar dagen. Dus die winkel is voor mij ook niet betrouwbaar als je iets snel wil hebben

Haha Nou zeg, ik krijg zojuist de mail met track en trace :D

Oké, ik ben nu heel blij! *\o/*

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 11:46

Maaik schreef:

Herkenbaar... gisteren hoofdstel besteld bij hypostore in het zwart. Staat nu niet eens meer op de site, alleen bruin... dus weet überhaupt niet of het een fout qua kleur is geweest. Alleen die 30% gaat er nergens anders af en scheelt toch 10 euro...

Duplo

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 11:48

Werkt hun site niet realtime bij? Dus als je de laatste besteld hebt is hij inderdaad nu niet meer op voorraad?

Ik heb wat dingen besteld die idd langere levertijd hebben maar tot nu toe is het uiteindelijk altijd geleverd

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 11:50

Siersma schreef:
Vitas schreef:

Navulling Lampe Berger zoek ik ook!

Heb je en pb gestuurd

Kwam net ook AAAndacht.nl tegen, 20% korting op alles. Ook op Lampe Berger