Rinkex schreef:_Lois_ schreef:Weet iemand nog goede winkels voor verzwaringsdekens?
Ik lees mee
Simply cosy. Maar ik weet niet of die aanbiedingen heeft nu.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rinkex schreef:_Lois_ schreef:Weet iemand nog goede winkels voor verzwaringsdekens?
Ik lees mee
Suliko schreef:Ik merk ook dat ik ernstig verleid word tot de kortingen op merino onderkleding van icebreaker en alle hardloopschoenen die flink verlaagd zijn in prijs. Helpt ook niet mee dat ik gister loon heb gekregen.
Menino schreef:Suliko schreef:Ik merk ook dat ik ernstig verleid word tot de kortingen op merino onderkleding van icebreaker en alle hardloopschoenen die flink verlaagd zijn in prijs. Helpt ook niet mee dat ik gister loon heb gekregen.
Waaaaarr…
Ik zou niet meedoen aan BF maar vannacht toch mijn eerste impuls aankoop gedaan. Fietshelm van 140 voor 39 euro, kom maar door
(is er nu wel uit haha. Benieuwd of het geen fout was.)
_Lois_ schreef:Weet iemand nog goede winkels voor verzwaringsdekens?
xLoki schreef:Hypostore bestelling is gedaan, maar wel alleen maar nuttige dingen gekocht.LeMieux Arika regendeken (mijn Amigo was helaas compleet lek
), 100g liner van Horseware en fijne mono beugelriemen van HB! 70 euro korting totaal
Maaik schreef:Oooh ik twijfel zo.. mijn bestelling bij Hypostore is gisteren niet verzonden. Toen ik gisteren mijn bestelling deed was alles (nog net) op voorraad. Als ik nu kijk staan verschillende dingen op ‘meer dan een week’ leverttijd. De Kentucky artikelen heeft Agradi allemaal nog op ‘voor 21 uur besteld vandaag verzonden’ staan. Ik snap dat het natuurlijk druk is en niet alles gisteren de deur al uit is gegaan. Alleen vanwege die verhalen in dit topic over levertijden in februari/maart overweeg ik om de spullen eveneens bij Agradi te bestellen. Kan altijd nog terug gaan sturen als ik wel dubbel krijg. Vind het ergens schandalig, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik er weinig voor voel om 2 maanden te wachten.
Maaik schreef:Oooh ik twijfel zo.. mijn bestelling bij Hypostore is gisteren niet verzonden. Toen ik gisteren mijn bestelling deed was alles (nog net) op voorraad. Als ik nu kijk staan verschillende dingen op ‘meer dan een week’ leverttijd. De Kentucky artikelen heeft Agradi allemaal nog op ‘voor 21 uur besteld vandaag verzonden’ staan. Ik snap dat het natuurlijk druk is en niet alles gisteren de deur al uit is gegaan. Alleen vanwege die verhalen in dit topic over levertijden in februari/maart overweeg ik om de spullen eveneens bij Agradi te bestellen. Kan altijd nog terug gaan sturen als ik wel dubbel krijg. Vind het ergens schandalig, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik er weinig voor voel om 2 maanden te wachten.
josewoos schreef:Maaik schreef:Oooh ik twijfel zo.. mijn bestelling bij Hypostore is gisteren niet verzonden. Toen ik gisteren mijn bestelling deed was alles (nog net) op voorraad. Als ik nu kijk staan verschillende dingen op ‘meer dan een week’ leverttijd. De Kentucky artikelen heeft Agradi allemaal nog op ‘voor 21 uur besteld vandaag verzonden’ staan. Ik snap dat het natuurlijk druk is en niet alles gisteren de deur al uit is gegaan. Alleen vanwege die verhalen in dit topic over levertijden in februari/maart overweeg ik om de spullen eveneens bij Agradi te bestellen. Kan altijd nog terug gaan sturen als ik wel dubbel krijg. Vind het ergens schandalig, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik er weinig voor voel om 2 maanden te wachten.
Ik begrijp je twijfel hoor
Gisteren zag ik mijn artikelen ook nog op voorraad staan en nu ook niet meer
Ik heb zelf ook slechte ervaring met hele lange levertijd wanneer het niet op voorraad (meer) is
Maar het artikel waar het mij om gaat heb ik nog niet ergens anders kunnen vinden voor die prijs (met korting) En vind het allemaal duur zat
Dus ik hoop heel erg dat ik nu gespaard word in levertijd
Edit, overigens heb ik met agradi ook heel vaak gehad dat levertijd veel langer werd dan een paar dagen. Dus die winkel is voor mij ook niet betrouwbaar als je iets snel wil hebben