Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb zojuist wat eerste dingen getekend maar ik kan ook nog eens niet tekenen dus dat maakt het verdraaid lastig
Het zijn kostuums voor in voorstellingen, ik begin met balletkostuums want dat vind ik makkelijker omdat het hele model al gegeven is als je voor de tutuvariant gaat. Dan hoef je alleen nog maar kleur, stijl, details etc en alles te verzinnen. Verder ben ik met een kostuum bezig voor een karakter en daar heb ik vandaag 10m stof voor gehaald, beetje de omgekeerde volgorde want ik heb nog geen patroon oeps. Zijn er bokkers die goed kunnen naaien?
Ik heb les bij een vriendinnetje gelukkig want zelf zou het me niet lukken
Sam_I_Am schreef:Ik heb een hekel aan alle bordspellen.behalve DnD, dat vind ik wel enorm leuk. En PS of PC games naar denk niet dat m’n Santa daar jets mee kan.
boeflover schreef:Wat leuk Saul en lief Daan! Speciale gelegenheid denk ik?
had bij Saul haar naam moeten staan
we zaten mooi bij Tafkal ipv aan de keukentafel
MarlindeRooz schreef:Hier ook alles bijgelezen. Wel even snel want ben op vakantie en dus erg druk. Ik ben naar Denemarken!
[ [url=m/oLIkPP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ap6nR6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8h0zP8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Veel plezier! Is die tweede foto gemaakt in Ribe toevallig?
Hiraeth schreef:Keer op keer en Level 8 zijn ook leuke spellen die (volgens mij, ik schaf ze nooit aan als we spelen) in het budget passen!
Hiraeth schreef:MarlindeRooz schreef:Hier ook alles bijgelezen. Wel even snel want ben op vakantie en dus erg druk. Ik ben naar Denemarken!
[ [url=m/oLIkPP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ap6nR6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8h0zP8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[Oor emoji]Veel plezier! Is die tweede foto gemaakt in Ribe toevallig?