Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 08:35

Wat een gedoe :=

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 08:38

Als het jou rust geeft om 't zo af te sluiten: Why not :)
Vreemdgangers zijn gewoon stomme *******. Valt linksom en rechtsom niks over goed te praten.

Hier nog steeds contact met de backpacker. Merk wel dat het wat minder aan het worden is (ook niet gek, hebben er nu al 7 weken opzitten :oo). Had zelf de verwachting dat het na 1 week al stil zou zijn. Maargoed, voor hetzelfde geld heeft hij contact met nog 5 meiden. Dus niet teveel hoop hebben _O- #zolanghetleukisishetleuk

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 08:53

Als het je een goed gevoel geeft vooral doen.

Ik ging voordat ik ging daten ook altijd van het goede uit van mensen :') maar een paar flinke teleurstellingen en m'n ex later weet ik wel beter. Als je mannen op datingapps wil opvoeden heb je binnen no time een dagtaak :') Er zitten gewoon heel veel vreemdgangers en klootzakken op helaas.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 08:54

Nou, ik snap het heel goed Present, en vind het juist goed. De situatie is gewoon echt niet oké, maar die overzie jij en blijft bij jezelf. Wat een ander daarmee doet ligt bij de ander inderdaad.

Maar jij bent hierbij echt belazerd, dus knap dat je die confrontatie aangaat.

Voor de 1 is dit een ander de grond in trappen om weer een goed gevoel te krijgen, een ander staat hierboven en pakt het anders aan.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 09:26

Ik heb zo ook maanden gedate met iemand. uiteindelijk bleek alles gelogen en had die ook vrouw en kind. Ik heb hem ermee geconfronteerd via whatsapp, maar ik had het beter IRL gedaan want hij bleef maar stalken erna.
Ik denk dat het IRL de boodschap sterker overkomt, dus ik snap het wel dat ze het face to face wil doen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 09:27

capopjekop schreef:
Als het je een goed gevoel geeft vooral doen.

Ik ging voordat ik ging daten ook altijd van het goede uit van mensen :') maar een paar flinke teleurstellingen en m'n ex later weet ik wel beter. Als je mannen op datingapps wil opvoeden heb je binnen no time een dagtaak :') Er zitten gewoon heel veel vreemdgangers en klootzakken op helaas.

Ja dit! Maar misschien zijn wij er ook wel verhard in. Dat kan.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 09:30

Dat zeker. Maar ik ben er blij om. Nu ik terug kijk was ik ook gewoon naïef. Mensen moeten zichzelf eerst maar bewijzen voordat ik m'n hart openstel. Geen woorden maar daden. Al iets teveel mooie praatjes gehoord. Gelukkig prik ik er steeds sneller doorheen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 11:43

Maar ja, zijn er andere mensen met updates?

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 18:35

present schreef:
Mensen doen soms verrotte dingen, maar toch kies ik er bewust voor om te blijven geloven in het goede van de mens. Ik hecht veel waarde aan correcte omgangsvormen en als iemand zich onbehoorlijk gedraagt zal ik het zeker niet laten om daar iets over te zeggen. Dat voelt voor mij als mijn verantwoordelijkheid nemen. Of die ander er iets mee doet staat daar los van, dat ligt buiten mijn macht. Noem het gerust naïef en arrogant, ik voel me er prima bij.

present schreef:
Ik beschik over een speciaal talent om zulke gesprekken onmogelijk ongemakkelijk en onplezierig te maken. :o .

Klinkt alsof je vooral je gelijk wilt halen en iemand wilt straffen :\

Wat wil je er nu echt uit halen ? En wat zet je jn dan om het zo onmogelijk ongemakkelijk en onplezierig te maken ? Zweep erover ? ~~}>

Ik zou zeggen: Life goes on en bespaar je de moeite :wave:

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 19:04

Ik snap je wel hoor. Iemand mag best weten wat hij heeft gedaan en wat hij daarbij doet bij een ander. De 1 zal het wel oppakken, de ander niet.

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 19:48

Ik heb momenteel app contact met twee leuke mannen. Een woont in hetzelfde dorp en de andere woont stukje verder maar wel redelijk in de buurt. :Y) Hopelijk komt er eens iets positiefs uit.

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 20:24

Attitude schreef:
Klinkt alsof je vooral je gelijk wilt halen en iemand wilt straffen :

Wat wil je er nu echt uit halen ? En wat zet je jn dan om het zo onmogelijk ongemakkelijk en onplezierig te maken ? Zweep erover ? ~~}>

Mijn rechtvaardigheidsgevoel maakt dat ik er graag wat over wil zeggen, of hij zich daar nu iets van aantrekt of niet. Zijn reactie via de app kwam ongeveer neer op 'sorry, ik had het niet moeten doen, maar mensen maken fouten'. Zo gemakkelijk wil ik hem er niet mee weg laten komen. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd van hem te horen of hij dat ook tegen zijn dochters zegt als die met zo'n ervaring bij hem komen. Terwijl ik me kwetsbaar opstelde heeft hij doelbewust mijn eerlijkheid en openheid tegen me gebruikt. Dat noem ik geen 'foutje' en ik zal alle tijd nemen om hem te helpen dat te herformuleren. Daarbij weet ik van mezelf dat ik heel rustig en redelijk blijf, dus ik zal hem geen aanleiding geven om de scène voortijdig te verlaten. Dus ja, ik hoop dat het ongemakkelijk wordt, daar leert een mens het meest van. Het zou mooi zijn als hij er ook iets van opsteekt, maar als ik de enige ben ga ik tevreden naar huis. Wraakzuchtig ben ik juist totaal niet. Grote kans dat ik hem aan het eind van het gesprek veel geluk wens en het nog meen ook.

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 20:29

robinxfellow schreef:
Ik heb momenteel app contact met twee leuke mannen. Een woont in hetzelfde dorp en de andere woont stukje verder maar wel redelijk in de buurt. :Y) Hopelijk komt er eens iets positiefs uit.

Wat leuk! En dubbele kansen. :D Ik hoop voor je dat het live ook klikt. Heb jullie al een date gepland?

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 20:35

Hier zit ook wat schot in de zaak.

Twee jaar terug heb ik met een jongen van het eiland hier gescharreld. Opgedaan via dat facebookdating dinges. Toen werd dat niets.

Maar nu.
Ik bleef hem tegenkomen in de kroeg, op feestjes, bij vrienden etc. De aantrekkingskracht was vrij hoog elke keer. Maar toch hield ik de boot af. Ik had geen zin en tijd in een nieuwe relatie of verplichtingen. Twee weken terug was het welbekende schuurfeest op het eiland. Het eerste schuurfeest na Covid, dus iedereen ging tot het gaatje en daar voorbij. Beiden zo zat als een kanarie en van het een kwam het ander. Misschien ook wel voor de neus van mijn opdringerige ex. Misschien hè :+

En sindsdien zijn we aan het uitzoeken wat dit eventueel is en/of kan worden. Geen idee of ik er nu wel klaar voor ben of niet. Maar het voelt nu met alle oliebol wat afspeelt in mijn leven wel goed. :Y)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 20:53

Leuk weer wat goeie verhalen. Benieuwd hoe het gaat lopen :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 20:54

Ja ik ook! Wat een verhaal ook, Cupcakes :=

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 20:57

Ik zit in dezelfde vriendengroep als mijn ex. Altijd fijn. Elke keer als hij gezopen had wilde hij perse praten, blablabla. Zat ik niet op te wachten want nuchter keek hij mij niet eens aan.

En met het schuurfeest was ik misschien wel redelijk opstandig. :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 21:00

Ik denk dat iedereen daar wel een beetje begrip voor kan opbrengen :Y) vooral als het naar is uitgegaan.

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 21:18

Leuk CupCakes, ben benieuwd!

Nog vergeten te vertellen dat mijn man komend weekend maar liefst twee dates heeft. Toen we laatst grapjes maakten over wie er als eerste seks buiten onze relatie heeft was ik nog vol goede moed, maar het is duidelijk dat hij momenteel de betere kaarten heeft. :+

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 21:50

present schreef:

Nog vergeten te vertellen dat mijn man komend weekend maar liefst twee dates heeft. Toen we laatst grapjes maakten over wie er als eerste seks buiten onze relatie heeft was ik nog vol goede moed, maar het is duidelijk dat hij momenteel de betere kaarten heeft. :+

https://vm.tiktok.com/ZMN2BAhBD/?k=1

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 21:51

Ja daar moest ik ook aan denken :D
Interessant present dat jullie het er zo uitvoerig over spreken. Anderzijds hoef je er dan niet te raden en nadenken, dus wellicht ook juist goed

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 21:55

janderegelaa schreef:
present schreef:

https://vm.tiktok.com/ZMN2BAhBD/?k=1

Waarom staat er niks spannends op je tiktok? Wat een deceptie op mijn maandagavond ;(

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 22:22

Urbanus schreef:
janderegelaa schreef:

Waarom staat er niks spannends op je tiktok? Wat een deceptie op mijn maandagavond ;(

Deze opmerking vond mijn Secret Bokt Dame niet leuk dus die heb ik even weggehaald....Sorry mop X
Laatst bijgewerkt door janderegelaa op 20-06-22 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 22:25

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 22:28

janderegelaa schreef:
*knip*

Hoe is het nog met jouw mysterieuze Boktdame afgelopen??
Laatst bijgewerkt door BaileyMix op 20-06-22 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt