Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Als het je een goed gevoel geeft vooral doen.
Ik ging voordat ik ging daten ook altijd van het goede uit van mensenmaar een paar flinke teleurstellingen en m'n ex later weet ik wel beter. Als je mannen op datingapps wil opvoeden heb je binnen no time een dagtaak
Er zitten gewoon heel veel vreemdgangers en klootzakken op helaas.
present schreef:Mensen doen soms verrotte dingen, maar toch kies ik er bewust voor om te blijven geloven in het goede van de mens. Ik hecht veel waarde aan correcte omgangsvormen en als iemand zich onbehoorlijk gedraagt zal ik het zeker niet laten om daar iets over te zeggen. Dat voelt voor mij als mijn verantwoordelijkheid nemen. Of die ander er iets mee doet staat daar los van, dat ligt buiten mijn macht. Noem het gerust naïef en arrogant, ik voel me er prima bij.
present schreef:Ik beschik over een speciaal talent om zulke gesprekken onmogelijk ongemakkelijk en onplezierig te maken..
Attitude schreef:Klinkt alsof je vooral je gelijk wilt halen en iemand wilt straffen![]()
Wat wil je er nu echt uit halen ? En wat zet je jn dan om het zo onmogelijk ongemakkelijk en onplezierig te maken ? Zweep erover ?
robinxfellow schreef:Ik heb momenteel app contact met twee leuke mannen. Een woont in hetzelfde dorp en de andere woont stukje verder maar wel redelijk in de buurt.Hopelijk komt er eens iets positiefs uit.
present schreef:Leuk CupCakes, ben benieuwd!
Nog vergeten te vertellen dat mijn man komend weekend maar liefst twee dates heeft. Toen we laatst grapjes maakten over wie er als eerste seks buiten onze relatie heeft was ik nog vol goede moed, maar het is duidelijk dat hij momenteel de betere kaarten heeft.
janderegelaa schreef:present schreef:Leuk CupCakes, ben benieuwd!
Nog vergeten te vertellen dat mijn man komend weekend maar liefst twee dates heeft. Toen we laatst grapjes maakten over wie er als eerste seks buiten onze relatie heeft was ik nog vol goede moed, maar het is duidelijk dat hij momenteel de betere kaarten heeft.
https://vm.tiktok.com/ZMN2BAhBD/?k=1
Urbanus schreef:janderegelaa schreef:
Waarom staat er niks spannends op je tiktok? Wat een deceptie op mijn maandagavond