Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 16:05

Dan ga je dus niet naar binnen waar je hem dient te dragen. Vrij simpel lijkt me.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 16:07

Robijntjah schreef:
Dan ga je dus niet naar binnen waar je hem dient te dragen. Vrij simpel lijkt me.

Vind ik ook.
Als ik ergens op bezoek kom en die willen dat ik mijn schoenen uit doe, doe ik dat.
Wil ik dat niet moet ik niet naar binnen willen. Laat staan me onbeschoft gedragen.

Zo zie ik dat ook met een mondkapje.
Ondanks dat ik twijfel over de rommel die we hier dragen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 16:12

Ben ook benauwd zonder mondkapje, maar draag hem ook. Zelfs als ik werk draag ik hem.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 16:14

Ik zet hem alleen af als ik heel misselijk ben. Dan zakt het sneller af en hoef ik niet te spugen. Maar dan zoek ik eerst een rustige plek op. Moet eigenlijk een keer een verklaring uitprinten voor het geval ik daar toch gedoe mee krijg.

Niet iedereen heeft de mazzel plekken met mondkapjes te kunnen vermijden.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 16:19

Dat ik nu twijfel wat het beste moment is om weer naar huis te gaan. Hagel blijft dus gedeeltelijk liggen dus er is ook een temperatuur drop.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 16:34

Zit ik me daar lekker bladmuziek te downloaden van musescore (Pro+ abbo betaald!)… krijg ik een waarschuwing dat er een limiet van twintig downloads per dag op zit. Dude, ik heb nog een stuk of zestig tabjes openstaan! Moet ik over allerlei dagen gaan zitten verspreiden, lekker knullig.

Ja, er zijn veeeeel ergere dingen op de wereld, en ja, het staat keurig in de regels vermeld dus ik had het kunnen weten, maar toch zo irritant! _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 16:42

Marije_1997 schreef:
Moestuin schreef:

Gisteren waren wij uit eten. Het zat aardig vol met Nederlanders die naar hier kwamen om uit eten te gaan. Niemand droeg een mondkapje. Restaurant sprak ze erop aan maar de arrogantie zeg :oo Ze weigerden het allemaal pertinent op te zetten. Ik heb het toch over 4 verschillende groepen en +- 20 man. Voor ons een reden om momenteel daar niet meer te gaan eten want het restaurant had ze gewoon moeten buiten gooien. Wij moeten ons ook aan de regels houden. Als Nederlanders hier in België willen komen eten/shoppen/kapper etc. Allemaal goed voor mij. Maar hou je aan de regels.

Ik word stront benauwd van een mondkapje. Dus ja ik weiger em ook op te doen als het niet echt nodig is. Daarbij is al bewezen dat al die niet medische mondkapjes niet goed genoeg werken.

Ach kom op, het waren echt de Nederlanders die het niet wouden en arrogant deden. En nee, niets tegen Nederlanders, mijn beste vriendin is er 1. Maar mij maak je niet wijs dat, zodra je de grens over gaat, het voor alle Nederlanders onmogelijk is om een mondmasker op te zetten. De excuses waren: Niet mee, geen zin in, ligt nog in de auto en wat nog allemaal. Of gewoon doen alsof je de obers niet hoorde. Het viel ongelofelijk op dat het juist die groepen waren die er problemen mee hadden.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 16:57

DuoPenotti schreef:
Robijntjah schreef:

Vind ik ook.
Als ik ergens op bezoek kom en die willen dat ik mijn schoenen uit doe, doe ik dat.
Wil ik dat niet moet ik niet naar binnen willen. Laat staan me onbeschoft gedragen.

Zo zie ik dat ook met een mondkapje.
Ondanks dat ik twijfel over de rommel die we hier dragen.

Dit ja en ik denk dat niemand het fijn vindt om te dragen maar zich wel aan de regels houden en zo hoort het!
Weet je wat voor smoezen mijn man hoort bij de regiotaxi maar zolang ze geen bewijs doorgegeven hebben aan de centrale, dat zijn er maar weinig trouwens, hebben ze toch echt pech :j

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 16:59

Als restauranthouder had ik ze eruit gezet.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-22 17:28

Thuis komen en erachter komen dat je hele huis naar kattenstront ruikt omdat de robot stofzuiger met dweil een stuk stront had gevonden en die door het hele huis heeft gereden |(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 17:35

fleurtjeuh schreef:
Thuis komen en erachter komen dat je hele huis naar kattenstront ruikt omdat de robot stofzuiger met dweil een stuk stront had gevonden en die door het hele huis heeft gereden |(

Oeps. :=

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 17:39

Vandaag weer werken gezien niemand mij kan vervangen. Holyshit ik voel mij echt zo belabberd, iedereen zegt al je ziet eruit als een zombie. :(

Kan gewoon niet naar huis ;(

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-22 17:42

DiscoDipp schreef:
Vandaag weer werken gezien niemand mij kan vervangen. Holyshit ik voel mij echt zo belabberd, iedereen zegt al je ziet eruit als een zombie. :(

Kan gewoon niet naar huis ;(

Geen vervanging is niet jou probleem.
Niet verantwoordelijk voelen voor het slechte management van je werkgever!
Ziek is ziek en dan moet je naar huis

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 17:45

Citaat:
oogd

Dit soort spelfouten… Echt, ik schrijf niet altijd foutloos, maar dit doet echt pijn aan mijn ogen. Hoe kunnen mensen het nog goed gaan leren als er steeds meer van dit soort fouten overal staan. ;(

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 17:45

Ik kan onmogelijk passende stalschoenen vinden, ergste is ze hoeven geen eens water dicht te zijn. Gewoon schoenen die stevig zijn en goed vormen bij voorkeur dus leer. Het lijkt echt onmogelijk voor mijn platvoeten

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 17:47

Kruik meegenomen naar boven omdat het zo koud was..
Afbeelding
Hij heeft niet koud, ik wel :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 17:48

tirzasarah10 schreef:
Ik kan onmogelijk passende stalschoenen vinden, ergste is ze hoeven geen eens water dicht te zijn. Gewoon schoenen die stevig zijn en goed vormen bij voorkeur dus leer. Het lijkt echt onmogelijk voor mijn platvoeten

Mountain horse schoenen woonde ik in op stal.

Maar kijk anders eens naar goede wandelschoenen o.i.d.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 17:53

Ineke2 schreef:
tirzasarah10 schreef:

Mountain horse schoenen woonde ik in op stal.

Maar kijk anders eens naar goede wandelschoenen o.i.d.

Thanks! Ga ze even opzoeken! Ooit stal schoenen van Harry horse gehad en die waren heerlijk maar uiteraard niet meer verkrijgbaar

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-22 17:54

Ik moet naar de wc..
Afbeelding

Mijn tip zou ook mountain horse zijn
Al was het bij mij altijd super of ruk met die schoenen.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 18:03

Marije_1997 schreef:
Zebrastreep schreef:
Ik kom bij iemand die aan de beademing zit dagelijks en zonder te klagen 2 uur een mondkapje draagt.

Kan dan niet helemaal begrijpen dat gezonde mensen daar zo over klagen als ik eerlijk ben :+

Als je het benauwd krijgt zonder medische aandoening adem je 9 van de 10 keer verkeerd en zit je eerder tegen het hyperen aan. Heb ik ook wel eens en als ik dan denk even normaal ademen gaat het direct weer goed. Vindt de kriebel in de neus vervelender

Wil niet heel banketstaaf doen. Maar ik ben met mondkapje al bijna gelijk met de vlakte gegaan. Ik adem niet verkeerd, omdat ik ook wel last van paniekaanvallen heb gehad. Dus weet wat ik moet doen hahha

Niemand hoeft jou iets te vertellen.
Je weet het allemaal. Standaard protest tegen alles. Misschien dat je ouders je daarom liever niet nog veel langer in huis hebben. En je protest tegen anticonceptie heeft je ook alleen maar windeieren gelegd toch??

Zo, ik irriteer me aan recalcitrante mensen die vervolgens lopen klagen omdat ze zo graag eigenwijs waren! :+

En de mensen die nu de grens over gaan om uit eten te gaan zijn niet voor niets de grens over gegaan. Die hebben overal het sch%#t aan. Zelfde als met het vuurwerkverbod.
Ik woon nota bene bijna op de grens en ik ga alleen de grens over om snel te tanken :+ Scheelt toch weel €0,30 de liter :Y)
Laatst bijgewerkt door Rambogirl op 07-01-22 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 18:03

Moestuin schreef:
Ach kom op, het waren echt de Nederlanders die het niet wouden en arrogant deden. En nee, niets tegen Nederlanders, mijn beste vriendin is er 1. Maar mij maak je niet wijs dat, zodra je de grens over gaat, het voor alle Nederlanders onmogelijk is om een mondmasker op te zetten. De excuses waren: Niet mee, geen zin in, ligt nog in de auto en wat nog allemaal. Of gewoon doen alsof je de obers niet hoorde. Het viel ongelofelijk op dat het juist die groepen waren die er problemen mee hadden.

Denk dat het ook gewoon een bepaald type mens is wat het nodig vindt om in dit soort tijden de grens over te gaan om uit eten te gaan....... heel veel mensen doen het idd niet, en houden zich aan de regels, maar het is altijd een bepaald type wat vindt dat het mondkapje onder de neus hoort, want hún mini-ongemakjes zijn véél erger dan het leed van andere mensen.......... walgelijk egoïstisch volk vind ik het.
Marije_1997 schreef:
Wil niet heel banketstaaf doen. Maar ik ben met mondkapje al bijna gelijk met de vlakte gegaan. Ik adem niet verkeerd, omdat ik ook wel last van paniekaanvallen heb gehad. Dus weet wat ik moet doen hahha

Als je zo kwetsbaar bent, helemaal gewoon thuis blijven, je volledig isoleren....... ik bedoel als een mondkapje al bijna dodelijk is voor je, dan corona vooral vermijden. Anders lig je in no time op de IC aan een beademingsmachine.

Of........ je bent je enorm aan het aanstellen en allerlei excuses aan het zoeken voor je egoïstische gedrag, maar dat zou jij nooit doen, toch?

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 18:11

fleurtjeuh schreef:

Ohhh jakkesss

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 18:13

Avalanche81 schreef:
Moestuin schreef:

Denk dat het ook gewoon een bepaald type mens is wat het nodig vindt om in dit soort tijden de grens over te gaan om uit eten te gaan....... heel veel mensen doen het idd niet, en houden zich aan de regels, maar het is altijd een bepaald type wat vindt dat het mondkapje onder de neus hoort, want hún mini-ongemakjes zijn véél erger dan het leed van andere mensen.......... walgelijk egoïstisch volk vind ik het.
Marije_1997 schreef:

Als je zo kwetsbaar bent, helemaal gewoon thuis blijven, je volledig isoleren....... ik bedoel als een mondkapje al bijna dodelijk is voor je, dan corona vooral vermijden. Anders lig je in no time op de IC aan een beademingsmachine.

Of........ je bent je enorm aan het aanstellen en allerlei excuses aan het zoeken voor je egoïstische gedrag, maar dat zou jij nooit doen, toch?

Stel me zeker niet aan lol. Ik heb sowieso al heel snel dat ik neig flauw te vallen. Is op lage bloeddruk gegooit. Want suiker was goed. Verder ben ik ook gwn gezond en niet bang voor corona, dood is dood. Simpel. En ik ben maandag in aanraking geweest met een positief persoon, maar tot op heden geen klachten en wss ook geen corona. Dus zal wel mee vallen of niet dam? Dit is namelijk al de zoveelste keer.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 18:17

Maar dan alsnog wel voorzichtig zijn met je ongeboren kindje en corona. Je wil niet meemaken dar het fout gaat met je kindje

Als het voor jezelf dan niks boeit , blijf voor je kindje wel voorzichtig.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 18:18

Nu, er zijn twee mogelijkheden: óf je stelt je ontzettend aan over een klein ongemakje, óf je wordt echt heel benauwd van een mondkapje en dan kan corona dodelijk voor je zijn.