Trouwen in 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eulogy

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 11:58

Hele mooie taart en wat een leuke foto's al! Klinkt als een hele fijne dag :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 12:05

Wat een mooie foto's, heerlijk genieten samen. <3 Gefeliciteerd met de huwelijken voor degene die getrouwd zijn!

Nou we hebben een datum en een weddingplanner in de hand genomen <3

Nog meer mensen ervaring met inzet van een weddingplanner?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 12:42

Evamarie schreef:
Wat een mooie foto's, heerlijk genieten samen. <3 Gefeliciteerd met de huwelijken voor degene die getrouwd zijn!

Nou we hebben een datum en een weddingplanner in de hand genomen <3

Nog meer mensen ervaring met inzet van een weddingplanner?

Wij hebben bij de locatie een weddingplanner erbij zitten.
Zij regelt alles wat met de locatie te maken heeft, de decoratie en op de dag zelf dat het programma goed loopt.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 13:15

Prachtige foto's ook van jullie annepaardoes. Mooi koppel, mooie locatie en zo te zien een prachtige huwelijksreis! Die foto met jullie hondje is echt heel lief <3

Eulogy prachtig, wat kijkt je man ontzettend trots en verliefd naar je <3

Lorette jemig, het valt allemaal niet mee bij jullie. Hopelijk hebben jullie alle pech in de aanloop naar de dag toe en gaat jullie trouwdag geweldig verlopen.

Evamarie: wij hadden een professionele ceremoniemeester die voor ons een draaiboek heeft gemaakt en de hele dag alles heeft geregeld. Ik kan het je echt enorm aanraden!!! Het is zo fijn als je gasten bij iemand terecht kunnen met vragen of als er een pleister/paracetamol of wat dan ook nodig is. Ook voor ons was het heel fijn, dat we onze dag volledig hebben kunnen genieten en niets hebben moeten kiezen of regelen. Wij hadden Lucienne van Droomdag en ik kan haar niet genoeg aanprijzen!

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 21:04

Wat zagen jullie er prachtig uit Kylan!

Wij hebben ook een professionele ceremoniemeester die een draaiboek maakt voor de dag zelf en op de dag zelf alles in goede banen gaat leiden!

Ik heb gisteren ook eindelijk de gemeente gebeld om ons trouwen aan te kondigen en een trouw ambtenaar te regelen...ik hou zo niet van telefoneren dus had het een beetje voor me uit geschoven :+

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 21:17

Dat is nog wel ruim op tijd, toch? Toen ik belde met een vraag, zeiden ze dat ik dat twee weken van tevoren nog kon doen. Ik durfde dat niet aan, uit angst dat er geen trouwambtenaar beschikbaar zou zijn, maar blijkbaar kan het wel. :+ Wij hebben dat overigens alleen digitaal gedaan.

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 21:25

Jawel, is nog optijd.
Alleen is een van de trouwambtenaren waar onze voorkeur naar uit ging al bezet, dus als we keus wilden hebben moesten we dat wel nu regelen.
Ik kon het niet online regelen helaas, moest echt bellen.
Nu worden er formulieren opgestuurd die wij moeten invullen en weer terug sturen...gedoe :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 21:28

Bedankt voor de tips. We gaan idd akkoord met de weddingplanner hebben we zojuist besloten. Zo'n leuke meid. Toevallig heb ik met haar broertje samen gewerkt.

Lekker dat je, de gemeente hebt gebeld lovemaylo, gaan wij maandag ook even regelen.

Goed om te horen dat de ervaringen met planners en ambtenaren zo positief geweest zijn.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-22 21:55

Lorette wat balen van het pak van je vriend. En die paraplu staat wel mooi symbool voor hoe het gaat bij jullie volgens mij :')

Kylan wat zagen jullie er mooi uit!

Wij hebben geen echte weddingplanner, er is er wel eentje aan ons verbonden vanuit de locatie maar die doet vrij weinig en is dus ook niet heel goed op de hoogte van hoe het allemaal werkt daar. Mijn 2 beste vriendinnen zijn ceremoniemeester en die zijn echt fantastisch <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 22:30

Geweldig als je dit samen met je beste vriendinnen kunt delen. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 22:41

Mijn 2 schoonzusjes ( zusje van vriend & vriendin van zijn broertje) doen het bij ons. Wij trouwen op 1 locatie dus op de partijleider van de locatie kunnen ze altijd terugvallen. :-) en onze beide moeders zijn regelteven :D

Ik werk in het weekend voor de leuk bij mijn oude werkgever met bruiloften.. dan krijg ik wel echt enorm veel zin in onze dag als ik savonds de mensen uit hun plaat zie gaan! *\o/*

Wij konden online bij de gemeente waarin we trouwen kiezen uit 6 ambtenaren. Ook uit een dierenarts, haha! Maar wij hebben een man uitgekozen die al gepensioneerd is en dat verhaaltje sprong er echt uit!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 09:12

Wat een luxe dat je kunt kiezen! Hier wijzen ze iemand toe.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 10:18

Wat een gedoe hè lovemaylo met die formulieren! Goed dat je gebeld hebt en een leuke ambtenaar hebt kunnen kiezen.

Amandananana wat lief dat je vriendinnen dat voor jullie doen <3

Pimaude fijn dat jullie ook een ambtenaar hebben kunnen vinden waarvan het verhaaltje aanspreekt. Het is zo leuk om een ceremonie te hebben die echt bij jullie past! En lief dat je schoonzusjes voor jullie de dag in goede banen gaan leiden.

Wij hebben de eerste paar foto's van de fotograaf gehad. Echt enorm onder de indruk, zo mooi!!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-22 10:21

Wauw wauw wauw Kylan <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 10:23

Oh wauw !!! Die zijn echt betoverend !

Berriepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 13:36

Wat een gave foto's!!!

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 13:41

Waaaauw Kylan heel gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 13:42

Kylan wat adembenemend! Welke fotograaf heb je? Echt prachtig gewoon!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 13:51

zooooo wat prachtig!! heel mooi. ik snap dat je hier heel blij mee bent!!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 14:48

Bedankt allemaal <3 De foto's zijn gemaakt door Brian van Beyond Light https://www.beyondlight.nl
Het was echt heel gezellig met hem en de foto's zijn fantastisch! Dus mocht iemand nog een fotograaf zoeken, ik kan hem echt van harte aanbevelen!
We kunnen niet wachten tot we alle foto's van de dag mogen bekijken <3

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 15:26

Wat een fantastische foto's! Heel indrukwekkend.

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 19:11

Wauw wat een mooie foto's!
Wat een geluk ook dat de bloesem bomen nu bloeien, prachtig

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 20:43

Op de dag zelf maken wij tussendoor wel wat foto's, maar we hebben geen 'exclusief' moment als bruidspaar op een locatie zonder gasten. Dat past niet lekker in ons programma en voor de ceremonie heb ik teveel stress. Daarom was ons plan om van de zomer nog eens een fotoshoot doen met een creatieve fotograaf. Ik ben ergens bang dat het er nooit meer van komt, maar als ik zie wat voor een geweldige foto's de betere fotografen kunnen maken, dan hoop ik dat we ons er echt nog eens toe kunnen zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 23:43

Ik zou echt niet zonder foto's kunnen als hobby fotograaf ;) wij gaan naar de heide sochtends op ons gemak en doen daar de first look ook. *-:)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-22 10:34

Wauw Kylan!! :D