Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en heel veel verder terug ben ik nu even niet gekomen. Ik zal de komende dagen nog even checken of ik veel info gemist heb. Overigens is er over mij (zeker i.c.m. SSS) genoeg te vinden in andere topics. 

) zou hier met heel veel liefde ontvangen worden 
Bienotje schreef:Mijn bijnaam op het werk is WW, maar afgezien van die bijnaam heb ik dus echt totaal niks met marvel.
Ik zeg altijd maar dat ik wonder woman niet heb gezien, maar dat ook niet ga doen omdat ik toch alles al weet aangezien ik de hoofdrolspeelster zelf ben en erbij was
Rituals vind ik ook echt heerlijk! Ik kan gelukkig overal tegen dus bij mij hoeft er niet speciaal naar rituals gezocht te worden. Vind bijna alle douche en bad dingetjes lekker. Ook kokos! Sinaasappel geur iets minder.
Alleen citroengeur ben ik ook niet zo heel erg weg van, maar met frisse, bloemige geuren, kokos en dingen als lavendel, jasmijn en eucalyptus ben ik heel erg blij. 

capopjekop schreef:Oeeeeh, boetseer je dan ook zelf de dingen waarmee je je mallen maakt?Mocht mijn santa nog een leuke siliconen mal tegen komen dan is dat ook een dikke top. Ik ben nu weer helemaal enthousiast aan het epoxy gieten en maak mijn eigen mallen. Maar wellicht kom je wel een mal van iets tegen waar ik zelf helemaal niet bij stil gestaan heb dat je dat kan maken zelf. Ik maak nu vooral onderzetters en bloempotjes. Maar je kunt bijvoorbeeld ook een schaakbord gieten. Zo ver zijn mijn bewerkskills nog niet dat ik zelf de schaakstukken helemaal kan ontwerpen op de laptop.
Pantoffels zijn ook een top. Mijn oude zijn bijna versleten

)
Chiren schreef:3D printen en CAD tekenen is echt mijn hobbyIk ben dan ook ingenieur, wel eentje die bezig is met electrical design en elektrochemie, maar ook CAD tekenen kan ik relatief goed.
Ik wilde IO gaan doen in Delft, maar ik was klaar met school in de crisis van 2008, toen de autobranche nogal op z'n gat lag, dus ik durfde het toen niet aan en ben iets heel anders gaan studeren... ik heb niet echt spijt, maar wil dus wel heel graag CAD tekenen leren en om ook echt 3D-dingen te ontwerpen, in plaats van alles altijd in 2D te moeten doen, en me dus misschien toch langzaam om te scholen.