Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bienotje schreef:Mijn bijnaam op het werk is WW, maar afgezien van die bijnaam heb ik dus echt totaal niks met marvel.
Ik zeg altijd maar dat ik wonder woman niet heb gezien, maar dat ook niet ga doen omdat ik toch alles al weet aangezien ik de hoofdrolspeelster zelf ben en erbij was
capopjekop schreef:Oeeeeh, boetseer je dan ook zelf de dingen waarmee je je mallen maakt?Mocht mijn santa nog een leuke siliconen mal tegen komen dan is dat ook een dikke top. Ik ben nu weer helemaal enthousiast aan het epoxy gieten en maak mijn eigen mallen. Maar wellicht kom je wel een mal van iets tegen waar ik zelf helemaal niet bij stil gestaan heb dat je dat kan maken zelf. Ik maak nu vooral onderzetters en bloempotjes. Maar je kunt bijvoorbeeld ook een schaakbord gieten. Zo ver zijn mijn bewerkskills nog niet dat ik zelf de schaakstukken helemaal kan ontwerpen op de laptop.
Pantoffels zijn ook een top. Mijn oude zijn bijna versleten
Chiren schreef:3D printen en CAD tekenen is echt mijn hobbyIk ben dan ook ingenieur, wel eentje die bezig is met electrical design en elektrochemie, maar ook CAD tekenen kan ik relatief goed.