Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ryukapple

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 23:17

Bankhangspul is hier ook welkom. Kleedjes/dekentjes al helemaal aangezien ik straks in een niet zo goed geisoleerd huis zal wonen

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 06:36

een goed lekker dik kleed voor op de bank altijd goed hier ook zeer welkom
zekker met een kop warme chocolade melk nog beter

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 10:58

snoopydogy schreef:
een goed lekker dik kleed voor op de bank altijd goed hier ook zeer welkom
zekker met een kop warme chocolade melk nog beter

Ik wil nu zo'n heerlijke oude ruitjesplaid met sliertjes, rood, ik zit hier te bevriezen op mijn werk.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 12:56

Meine gutte..

Ik dacht even bij te lezen, maar het zijn een hoop berichten over de dubbele interpretatie van de afkorting DP's .. :') en heel veel verder terug ben ik nu even niet gekomen. Ik zal de komende dagen nog even checken of ik veel info gemist heb. Overigens is er over mij (zeker i.c.m. SSS) genoeg te vinden in andere topics. :D

Even over de Diamond Painting versie:
Ik heb nog nooit een diamond painting gemaakt en weet ook niet zo goed of het me aantrekt. Ik vond het vorig jaar de hint van Neonlight wel briljant gevonden, dus zo'n twist kan ik wel waarderen :)

Ik vind Rituals heerlijk en Lush een fantastische zaak, maar ik heb een hele gevoelige huid en ben daarom best kieskeurig in welke producten ik koop en gebruik.

Verder maak je me met eigenlijk alles wel blij, maar ik zal nog even teruglezen om te zien waar ik nog over kan aanvullen.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 13:57

Bankhangspul is hier ook meer dan welkom! Ik heb voor sokken of iets dergelijks trouwens maat 38. Pantoffels zijn ook meer dan welkom.

Ik ben trouwens marvelfan! Dus alles wat daar mee te maken heeft is ook erg leuk. Ik ben nu samen met mijn vriend door alle films aan het buffelen en hebben net age of ultron gezien. Hopelijk heb ik ze bij de kerst allemaal gehad :D

Verder ben ik druk met school en werk, dus ik doe mijn best om actief mee te praten.

DP heb ik wel gedaan, maar het duurt me een beetje te lang. Ik heb niet echt geduld voor dat soort dingen, net zoals verven op nummer. Ik doe graag kleine projecten die snel af zijn, hahah.

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 14:05

Bankhang dingen zijn hier ook welkom liefst in de kleur okergeel.

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 14:06

Oh, een fleecedekentje zou welkom zijn. Ik heb net alles wat ik daar aan had weg gegooid omdat ze te vol met kattenhaar zaten...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 14:36

Oke, van die huissokken (het liefste met antislip, want ik ben lomp en onbenullig :+ ) zou hier met heel veel liefde ontvangen worden :j
Dekentjes hebben we in principe wel voldoende.

In mijn vorige past ben ik wellicht vergeten te melden dat, hoewel ik een enorme liefhebber van glitters ben, ik dat niet ben van glitters in mijn pakket...
Dat geeft rotzooi, mijn man en ik houden niet van rotzooi, dan moet ik het opruimen, ik hou niet van opruimen, dan kom ik het 6 jaar later nog tegen, daar hou ik niet van dus nee, glitters in mijn pakket is echt een flop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 14:45

Nog 80 dagen tot het eerste pakketje op de deurmat valt gelegd wordt!! *\o/* *\%/*

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 15:12

Mijn bijnaam op het werk is WW, maar afgezien van die bijnaam heb ik dus echt totaal niks met marvel.

Ik zeg altijd maar dat ik wonder woman niet heb gezien, maar dat ook niet ga doen omdat ik toch alles al weet aangezien ik de hoofdrolspeelster zelf ben en erbij was ~~}>

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 15:22

Bienotje schreef:
Mijn bijnaam op het werk is WW, maar afgezien van die bijnaam heb ik dus echt totaal niks met marvel.

Ik zeg altijd maar dat ik wonder woman niet heb gezien, maar dat ook niet ga doen omdat ik toch alles al weet aangezien ik de hoofdrolspeelster zelf ben en erbij was ~~}>

Wonder Woman is niet van Marvel <<)

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 15:35

pimaude schreef:
Nog 80 dagen tot het eerste pakketje op de deurmat valt gelegd wordt!! *\o/* *\%/*

Omg wat slecht :') :')

De tijd begint te dringen _O-

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 15:52

Yeahh 80 dagen !

Ik hou ook van bank spulletjes. Dekentjes zijn echt heerlijk!

Lush heb ik nog nooit geprobeerd := Rituals vind ik ook echt heerlijk! Ik kan gelukkig overal tegen dus bij mij hoeft er niet speciaal naar rituals gezocht te worden. Vind bijna alle douche en bad dingetjes lekker. Ook kokos! Sinaasappel geur iets minder.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 15:59

Mocht mijn santa nog een leuke siliconen mal tegen komen dan is dat ook een dikke top. Ik ben nu weer helemaal enthousiast aan het epoxy gieten en maak mijn eigen mallen. Maar wellicht kom je wel een mal van iets tegen waar ik zelf helemaal niet bij stil gestaan heb dat je dat kan maken zelf. Ik maak nu vooral onderzetters en bloempotjes. Maar je kunt bijvoorbeeld ook een schaakbord gieten. Zo ver zijn mijn bewerkskills nog niet dat ik zelf de schaakstukken helemaal kan ontwerpen op de laptop.

Pantoffels zijn ook een top. Mijn oude zijn bijna versleten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 16:00

Ik ben vrij particular met Rituals, want ik vind veel geuren wat te kruidig, maar verder ben ik niet zo moeilijk. :)) Alleen citroengeur ben ik ook niet zo heel erg weg van, maar met frisse, bloemige geuren, kokos en dingen als lavendel, jasmijn en eucalyptus ben ik heel erg blij. <3

Mijn vaste dekentje is still going strong, dus ik hoef geen nieuwe, maar fluffy sokken kun je nooit genoeg hebben. :D

capopjekop schreef:
Mocht mijn santa nog een leuke siliconen mal tegen komen dan is dat ook een dikke top. Ik ben nu weer helemaal enthousiast aan het epoxy gieten en maak mijn eigen mallen. Maar wellicht kom je wel een mal van iets tegen waar ik zelf helemaal niet bij stil gestaan heb dat je dat kan maken zelf. Ik maak nu vooral onderzetters en bloempotjes. Maar je kunt bijvoorbeeld ook een schaakbord gieten. Zo ver zijn mijn bewerkskills nog niet dat ik zelf de schaakstukken helemaal kan ontwerpen op de laptop.

Pantoffels zijn ook een top. Mijn oude zijn bijna versleten
Oeeeeh, boetseer je dan ook zelf de dingen waarmee je je mallen maakt? :wow:

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 16:02

Dat kan met klei idd maar ik gebruik daar vooral mijn 3d printer voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 16:08

Heel cool! Ik wil binnenkort ook wat gaan rommelen met 3D software... maar vooral omdat ik low-key aan het kijken ben om me om te scholen tot automotive designer. :o

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 16:09

Ik heb nog een top! Leuke cd’s! Mijn radio in de auto heeft kuren maar cd’s speelt hij wel goed af.
Ik luister echt bijna alles :+
80’s, 90’s, 00’s, hardstyle, hardcore, rock (tegenwoordig helemaal fan van de Italiaanse band Måneskin <3 )

Ik ben ook wel iemand dat als ik iets heel leuk vind dat ik daar dan dus merchandise van koop :+
Zo heb ik een giga verzameling Harry Potter mokken en een halve kledingkast vol met Defqon.1 hoodies en shirts :=
Ik heb sowieso een beetje verzamel drang. Een kast vol met Rituals en the body shop. Een voorraad kast vol met producten van Oil&Vinegar en een schoenenkast die bijna ontploft van de hoeveelheid die er in staat :o

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 16:12

Mkango schreef:
Heel cool! Ik wil binnenkort ook wat gaan rommelen met 3D software... maar vooral omdat ik low-key aan het kijken ben om me om te scholen tot automotive designer. :o

Het is leuk speelgoed en bizar wat je allemaal kan maken

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 16:38

Ohhh nee hier trouwens ook geen citroen. Alles met citroen (smaak en geur) vind ik vies...

Gaaf zo die 3D dingen. Nog nooit in verdiept..

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 16:46

Hier ook liever geen citrusvruchten, want de smaak en geur vind ik ook echt niet lekker :o

Chiren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 17:11

3D printen en CAD tekenen is echt mijn hobby *\o/* Ik ben dan ook ingenieur, wel eentje die bezig is met electrical design en elektrochemie, maar ook CAD tekenen kan ik relatief goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 17:18

Chiren schreef:
3D printen en CAD tekenen is echt mijn hobby *\o/* Ik ben dan ook ingenieur, wel eentje die bezig is met electrical design en elektrochemie, maar ook CAD tekenen kan ik relatief goed.

Jealous. :)) Ik wilde IO gaan doen in Delft, maar ik was klaar met school in de crisis van 2008, toen de autobranche nogal op z'n gat lag, dus ik durfde het toen niet aan en ben iets heel anders gaan studeren... ik heb niet echt spijt, maar wil dus wel heel graag CAD tekenen leren en om ook echt 3D-dingen te ontwerpen, in plaats van alles altijd in 2D te moeten doen, en me dus misschien toch langzaam om te scholen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 17:30

Chiren schreef:

Wat gaaf, zeg! Ben altijd jaloers als ik zie wat sommige mensen kunnen fabriceren.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 17:40

Fluffy sokken hoeven hier niet, daar heb ik echt genoeg can.

Citrusvruchten is ook een flop hier aangezien ik er allergisch voor ben.