Ik begin nooit weer aan anticonceptie op welke manier dan ook. Ik heb ook geen vriend en ben op dat gebied nu toch niet actief. Bij mij is het helaas dat de man zich maar moet aanpassen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_1997 schreef:LaPluche schreef:Ipv een spiraal de Nuva ring? Geeft weinig hormonen af. Voor mij een hele fijne oplossing geweest destijds.
Ook dat word em niet, m'n baarmoeder accepteert geen vreemdevoorwerpen. Daarbij comdooms ben ik allergisch voor. Blijft echt weinig over helaas
poes schreef:Xpablo: en als je de bakken vaker schoon maakt? Wij houden toch snel twee maal daags aan en als we passeren en zien dat hij gebruikt is scheppen we ook even. Sommige katten zijn heel kieskeurig ermee. Maar het is echt heel moeilijk soms…
Marije: Nuva gaat niet in je baarmoeder dus mss te proberen? En anders idd condoom zonder latex?
Marije_1997 schreef:__Sannne schreef:Dan maar babies.
Ik heb idd die overweging gemaakt. Of een klote leven, zoals ik afgelopen 10 jaar heb gehad, of geen intense pijn meer geen depressie meer etc. Tsja voor mij is de keuze snel gemaakt. Want die pijn die ik nu steeds heb kan ik echt niet meer aan.
DezeNaam schreef:Dat ik altijd het gevoel heb dat ik mijn HA irriteer.Vandaag ging ik langs voor mijn voorschriften maar vroeg ik ook achter de biopunctuur die hij geeft. Hij heeft niet eens echt geluisterd en zei simpelweg om te 'wachten' tot september, meer te sporten en yoga te doen. Euhm, oké dan?
corinep schreef:Marije_1997 schreef:
Ik heb idd die overweging gemaakt. Of een klote leven, zoals ik afgelopen 10 jaar heb gehad, of geen intense pijn meer geen depressie meer etc. Tsja voor mij is de keuze snel gemaakt. Want die pijn die ik nu steeds heb kan ik echt niet meer aan.
Als je zo heftig reageert op de hormonen in anticonceptie zou het best kunnen dat je net zo heftig reageert op zwangerschapshormonen in de vorm van heftige pre en post partum depressie, soms tot wel 2 jaar na bevalling. Niet om je er vanaf te praten maar wel iets om goed rekening mee te houden.
Gelukkig is zwanger zijn en een baby wel goede anticonceptie.
xPabloBokt schreef:poes schreef:Xpablo: en als je de bakken vaker schoon maakt? Wij houden toch snel twee maal daags aan en als we passeren en zien dat hij gebruikt is scheppen we ook even. Sommige katten zijn heel kieskeurig ermee. Maar het is echt heel moeilijk soms…
Marije: Nuva gaat niet in je baarmoeder dus mss te proberen? En anders idd condoom zonder latex?
Ja misschien meermaals per dag proberen idd.. doe het nu 1x per dag
Nayomie schreef:corinep schreef:[]
Als je zo heftig reageert op de hormonen in anticonceptie zou het best kunnen dat je net zo heftig reageert op zwangerschapshormonen in de vorm van heftige pre en post partum depressie, soms tot wel 2 jaar na bevalling. Niet om je er vanaf te praten maar wel iets om goed rekening mee te houden.
Gelukkig is zwanger zijn en een baby wel goede anticonceptie.
Daar kan hulp voor komen, dus daar zou ik me niet te druk om maken eerlijk gezegd. Als Marije het zo wilt doen, is dat haar goedrecht. Ze heeft niet hier om tips gevraagd.
corinep schreef:Mijn post was trouwens niet sarcastisch bedoeld.
Mijn ergernis is ook dat er gewoon geen goeie anticonceptie is voor sommige vrouwen. Serieus als alle mannen met bijwerkingen zouden moeten dealen waren dr allang betere opties.