Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 17:56

Ik kan ook niet tegen de pil , heb het idee dat ik mij daarom altijd heel down voelde. Ik had voordat ik de pil slikte ook veel last van buikpijn. Tijdens het slikken van de pil merkte ik echt dat ik mij geestelijk beter voelde en zodra ik weer begon het erger werd. Ik ben er inmiddels wel achter dat ik het nog ben om ongesteld te worden. Om de paar weken even alle negatieve zooi er letterlijk uit.

Ik begin nooit weer aan anticonceptie op welke manier dan ook. Ik heb ook geen vriend en ben op dat gebied nu toch niet actief. Bij mij is het helaas dat de man zich maar moet aanpassen :') Anders heeft iemand toch niks aan mij.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 17:59

Xpablo: en als je de bakken vaker schoon maakt? Wij houden toch snel twee maal daags aan en als we passeren en zien dat hij gebruikt is scheppen we ook even. Sommige katten zijn heel kieskeurig ermee. Maar het is echt heel moeilijk soms…

Marije: Nuva gaat niet in je baarmoeder dus mss te proberen? En anders idd condoom zonder latex?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 18:04

Ik vind heel die discussie hier niet thuis horen

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 18:16

Dat ik weer bij de huisarts ben geweest en er eigenlijk niks anders op zit dan een operatie aan allebei mijn oren. Ik durf niet…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 18:28

Wel grappig dat mensen hier in mijn leven kunnen kijken en kunnen beslissen of kinderen wel of geen goed plan zijn. Dat is aan mij en mijn vriend zelf. Niet aan jullie.

Mijn keuze mijn leven. Ik kan niet tegen anticonceptie. Heb ik ook niet verzonnen.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 18:33

Dat ik altijd het gevoel heb dat ik mijn HA irriteer. :+ Vandaag ging ik langs voor mijn voorschriften maar vroeg ik ook achter de biopunctuur die hij geeft. Hij heeft niet eens echt geluisterd en zei simpelweg om te 'wachten' tot september, meer te sporten en yoga te doen. Euhm, oké dan? :=

Dat ik al ongelooflijk lang last heb van mijn spieren is geen belangrijk punt I guess. Misschien dat ik best iemand anders zoek die op zijn minst even de tijd neemt om naar mijn rug te kijken. Best frustrerend want die biopunctuur leek me op zich geen slecht idee.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 18:35

Ik erger mij aan het feit dat mensen altijd dingen uitlokken om een opmerking te krijgen urgh. Maar als het niet de opmerking is die ze willen horen van je, ze het meteen van de hoogste toren blazen.. Ga weg of hou je mond :roll:

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 18:38

Ik erger me aan het feit dat mensen me niet rechtstreeks contacten, maar het allemaal via via moet. Je hebt mijn nummer, hoe moeilijk kan het wezen? :roll:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 18:39

Veganisten. Echt top idealen maar wat zijn het soms van die extremisten die bij mij dezelfde jeuk veroorzaken als jehova’s. :=

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 18:40

MarlindeRooz schreef:
Veganisten. Echt top idealen maar wat zijn het soms van die extremisten die bij mij dezelfde jeuk veroorzaken als jehova’s. :=

_/-\o_ helaas doet de gehele Nederlandse media er ook aan mee

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 18:41

Die snap ik niet helemaal denk ik? :=

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 18:44

Haha mag. Ik doelde ook op het feit dat veganisme ook door de media door je strot geduwd word.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 18:48

Marije_1997 schreef:
LaPluche schreef:
Ipv een spiraal de Nuva ring? Geeft weinig hormonen af. Voor mij een hele fijne oplossing geweest destijds.

Ook dat word em niet, m'n baarmoeder accepteert geen vreemdevoorwerpen. Daarbij comdooms ben ik allergisch voor. Blijft echt weinig over helaas

Ik dacht dat de nuvaring niet in je baarmoeder ging.
Of heb ik iets anders in mn hoofd?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 18:51

Nee, kind wel :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-21 18:53

poes schreef:
Xpablo: en als je de bakken vaker schoon maakt? Wij houden toch snel twee maal daags aan en als we passeren en zien dat hij gebruikt is scheppen we ook even. Sommige katten zijn heel kieskeurig ermee. Maar het is echt heel moeilijk soms…

Marije: Nuva gaat niet in je baarmoeder dus mss te proberen? En anders idd condoom zonder latex?

Ja misschien meermaals per dag proberen idd.. doe het nu 1x per dag

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 19:14

Mijn stem op hele leuke filmpjes van mijn les. :') Ik kon het altijd goed hebben omdat ik mijzelf veel moest filmen voor mijn opleiding, maar nu klinkt het weer zo poedersuiker.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 19:18

Marije_1997 schreef:
__Sannne schreef:
Dan maar babies.

Ik heb idd die overweging gemaakt. Of een klote leven, zoals ik afgelopen 10 jaar heb gehad, of geen intense pijn meer geen depressie meer etc. Tsja voor mij is de keuze snel gemaakt. Want die pijn die ik nu steeds heb kan ik echt niet meer aan.

Als je zo heftig reageert op de hormonen in anticonceptie zou het best kunnen dat je net zo heftig reageert op zwangerschapshormonen in de vorm van heftige pre en post partum depressie, soms tot wel 2 jaar na bevalling. Niet om je er vanaf te praten maar wel iets om goed rekening mee te houden.

Gelukkig is zwanger zijn en een baby wel goede anticonceptie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 19:27

DezeNaam schreef:
Dat ik altijd het gevoel heb dat ik mijn HA irriteer. :+ Vandaag ging ik langs voor mijn voorschriften maar vroeg ik ook achter de biopunctuur die hij geeft. Hij heeft niet eens echt geluisterd en zei simpelweg om te 'wachten' tot september, meer te sporten en yoga te doen. Euhm, oké dan? :=

Dit ken ik iets te goed :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 19:28

corinep schreef:
Marije_1997 schreef:

Ik heb idd die overweging gemaakt. Of een klote leven, zoals ik afgelopen 10 jaar heb gehad, of geen intense pijn meer geen depressie meer etc. Tsja voor mij is de keuze snel gemaakt. Want die pijn die ik nu steeds heb kan ik echt niet meer aan.

Als je zo heftig reageert op de hormonen in anticonceptie zou het best kunnen dat je net zo heftig reageert op zwangerschapshormonen in de vorm van heftige pre en post partum depressie, soms tot wel 2 jaar na bevalling. Niet om je er vanaf te praten maar wel iets om goed rekening mee te houden.

Daar kan hulp voor komen, dus daar zou ik me niet te druk om maken eerlijk gezegd. Als Marije het zo wilt doen, is dat haar goedrecht. Ze heeft niet hier om tips gevraagd. :P

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 19:30

xPabloBokt schreef:
poes schreef:

Ja misschien meermaals per dag proberen idd.. doe het nu 1x per dag

Probeer je die nuvaring nu meerdere malen per dag?

Kind is leuk, maar die keizersnede had niet gehoeven hoor.

Ik erger me door dit topic eraan dat ik na 10 jaar ook iets van anticonceptie moet bedenken... spiraal is hem dus niet als ik het zo lees

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 19:38

Hahahaha Caira :D

Dat ging over die kattenbakken :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 19:43

Caira, spiraal is voor iedereen anders. Ik heb nu een staafje in mijn arm en dat bevalt mij erg goed, terwijl er ook genoeg mensen zijn die dat helemaal niks vinden. Gewoon een kwestie van dingen uitproberen.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 19:59

Nayomie schreef:
corinep schreef:
[]

Daar kan hulp voor komen, dus daar zou ik me niet te druk om maken eerlijk gezegd. Als Marije het zo wilt doen, is dat haar goedrecht. Ze heeft niet hier om tips gevraagd. :P

Mijn post was trouwens niet sarcastisch bedoeld.

Mijn ergernis is ook dat er gewoon geen goeie anticonceptie is voor sommige vrouwen. Serieus als alle mannen met bijwerkingen zouden moeten dealen waren dr allang betere opties.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 20:00

poes schreef:
Hahahaha Caira :D

Dat ging over die kattenbakken :D

Ik dacht dat t ging over proberen zwanger te worden :D

De reactie van Pablo...

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 20:07

corinep schreef:
Mijn post was trouwens niet sarcastisch bedoeld.

Mijn ergernis is ook dat er gewoon geen goeie anticonceptie is voor sommige vrouwen. Serieus als alle mannen met bijwerkingen zouden moeten dealen waren dr allang betere opties.

Dat laatste idd, ik worstel ook al jaren met het zoeken naar iets goed.

Maar ik zou mezelf nooit kinderen 'aandoen' als alternatief :+

Ik vind het echt een heel slecht idee, vooral onfair naar het kind toe als het in zo'n onstabiele situatie terecht komt. Marije wisselt om de havelklap van job en vriend en dat is ECHT niet erg, ze mag gerust nog zoekende zijn, maar een kind vraagt stabiliteit, ook emotioneel. Dus ik snap de negatieve reacties helemaal. Het gaat niet enkel om haar.

Dus om on topic te blijven: Ik erger me in het algemeen dood aan mensen die kinderen krijgen om de verkeerde redenen. Vaak om een relatie te redden bv :Y) gaat altijd goed.