Ik heb van iedereen 5 sterren, alleen van 1 iemand 4 sterren terwijl die ook gewoon prima tevreden is! Sommige mensen doen maar wat denk ik. Kwam net ergens online ook van 5 sterren een 1 ster review tegen van iemand die een heel enthousiast bericht er onder zette. Maar door het aanklikken van die ene ster wel de score naar beneden haalt natuurlijk.
Oh balen van die nepperd.... werkt dat wel met PayPal dat je je geld terugkrijgt? Of moet je dan puntje bij paaltje aan 1001 nauwelijks te halen voorwaarden voldoen...?
Ik had jaren terug een hele slechte ervaring met kopersbescherming, weet niet meer of dat nou met VISA of PayPal was maar sindsdien neem ik het met een grote korrel zout.
Bootsiebob
Geplaatst: 22-05-21 16:56
Afgelopen zomer heb ik ergens bij een website besteld en Chinese nepzooi gekregen en toen van Paypal van twee pakketten de verzendkosten naar China vergoed gekregen. T/m €30 vergoeden ze geloof ik, je moet je er wel even voor aanmelden.
Ook een keer via PayPal een bedrag teruggekregen van een nooit geleverd product van Ebay.
Bij Vinted gelukkig tot nu toe alleen maar mooie items besteld en ontvangen
WowAmigo
Geplaatst: 22-05-21 17:07
Heb vandaag ook erg veel kinderkleding erop gezet, meteen 6 stuks verkocht. Bleek ik mn bundelkorting per ongeluk op het hoogste % te hebben aangezet, maar vooruit, ging toch om kleine prijsjes en ben blij dat ik er nog iets voor krijg
ook naar Frankrijk, is alleen balen dat mondial relay hier helemaal niet in de buurt zit, dus moet hopen dat ik via mn werk ergens langskom, anders ben ik meer kwijt aan het pakket wegbrengen dan het oplevert
tita
Geplaatst: 22-05-21 17:08
Item is wel mooi maar de stof was te zacht Binnenkoord was anders en keek op label
Made in China
Als ik geen bobo kenner was was ik nu heel blij geweest maar 25€ in totaal voor nepper vind ik teveel
Oh dat is wel balen Tita... Ik heb nu een paar dingen gekocht. Vind het nog wel spannend of ik dan de juiste maat heb enzo.
pmarena
Geplaatst: 22-05-21 17:12
Oh mij zou dat niet opvallen maar ik vind Bobo niks, die paar dingen die ik er van in handen heb gehad waren veel te breed, nooit gedragen dus ik koop het niet meer.... ik heb er nu nog een nieuwe broek van op Vinted staan geloof ik. Gewoon bij degelijke kinder-merkkleding webshop besteld die ook Bobo verkoopt dus ik ga er vanuit dat die echt is.
Heb van de week 3 shirts van 4FF binnengekregen, leuk wel! Vallen wel een maat kleiner en de nieuwe met labels die ik net heb opgehaald meurt echt vreselijk naar de sigarettenrook, gewoon koppijn van gekregen in de auto en nu hangt hij buiten, gatver zeg.... Hopelijk is het weg na wassen maar ben net bezig met het beddengoed dus hij is nu even niet aan de beurt....
Ik baal er wel van want heb er goed voor betaald, precies het bedrag dat als aanbiedingsprijs op het prijskaartje staat
Ik heb wat dure kledingstukken om te verkopen gekregen, hoe prijs je zoiets? Bv iets met nieuwwaarde ca. 200€, wel gedragen maar nog wel mooi. Geen idee wat je dan kan vragen voor zoiets?
Als ik dan “vergelijkbare artikelen “ zie zijn die heel goedkoop geprijsd en als ik zelf ga zoeken kom ik vaak ook duurdere kledingstukken weer tegen...
Hmpf, net een rokje verkocht, moet het verzonden worden met UPS. Goddank zit er op weg naar mijn werk een verzendpunt. Even in de FAQ gekeken want zelf heb ik UPS nooit aangeduid: er zijn verzenddiensten die standaard aangeboden worden en die je dus ook niet kan uitschakelen. Blijkbaar zit UPS daar dus bij...
Maar goed, weer wat dat weg kan dus Verder iemand die een bundel had gemaakt en die ik dus opties had gegeven. Niks van gehoord nadat ik nieuw spul online had gegooid. Even de reviews gekeken: blijkbaar flink aantal negatieve wegens nooit reageren op berichten, dikwijls verkopen laten overgaan en zelfs bij goeie verkopen geeft ze zelf amper een positieve review. Denk dat ik daar dus gewoon geen moeite in ga stoppen, heb alle reserveringen er ook afgehaald. Het is graag of niet denk ik dan.
Hè hoe kan je iemand dan een review geven voor niet reageren op berichten....? Kan je niet pas een review geven nadat er een (ver)koop tot stand is gekomen...?