Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Tiggs schreef:Dat is ook zo! Bovenstuk hoe je niet meer over na te denken
Precies. En het zit gewoon comfi.
michelle___ schreef:Paarden die in een dichte stal onder 600+ gram staan![]()
En sommige nog met een wollen of fleece deken eronder.. De echte kou moet nog komen
DiscoDipp schreef:michelle___ schreef:Paarden die in een dichte stal onder 600+ gram staan![]()
En sommige nog met een wollen of fleece deken eronder.. De echte kou moet nog komen
Mijne staat met 500gr in een open front op een buitenplaats. En die is geschoren geweest. Denk je dat dat teveel is??
Ben net gaan voelen maar ze had t gewoon aluw zeg maar.
Ik vind t altijd zo moeilijk
DiscoDipp schreef:michelle___ schreef:Paarden die in een dichte stal onder 600+ gram staan![]()
Mijne staat met 500gr in een open front op een buitenplaats. En die is geschoren geweest. Denk je dat dat teveel is??
Ben net gaan voelen maar ze had t gewoon aluw zeg maar.
Ik vind t altijd zo moeilijk
michelle___ schreef:Paarden die in een dichte stal onder 600+ gram staan![]()
veerxsjimm schreef:Je bedoelt: thanks mensen die denken dat we de komende vijf maanden ingesneeuwd zitten.Dat er zoooveel uitverkocht was in de supermarkt.. thanks moedernatuur
nicole_floor schreef:michelle___ schreef:Paarden die in een dichte stal onder 600+ gram staan![]()
Ik heb die van mij (geschoren) vanavond onder een 500 gram gezet. De wind staat wel op de kant waar ze staat. En het tochte net ook een beetje op stal.
Mkango schreef:veerxsjimm schreef:Je bedoelt: thanks mensen die denken dat we de komende vijf maanden ingesneeuwd zitten.Dat er zoooveel uitverkocht was in de supermarkt.. thanks moedernatuur
Ik kijk stiekem zo nu en dan op Marktplaats naar de advertenties voor catharinaparkietjes... laatst was er iemand die zijn vogel weg wilde doen omdat diegene verder wilde met hun andere huisdier, de kat en geen tijd meer wilden steken in de parkiet. Toen dacht ik dat ze die parkiet misschien al een jaar of wat hebben... nee, het beestje was net 14 weken.
Loeky01 schreef:Ja... het is dat ik nog niet verhuisd ben en nog geen vogelinboedel (arme parkiet.
Ik heb me vandaag ook verbaasd in de winkel, mensen die 6 6packs houdbare melk mee sleepten. Je kan toch ook wel een week zonder? Mijn hemel