Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ann schreef:purny schreef:Hij zei het nog zo.... de avondklok is een van de dingen die er als eerste afgaat.... yeah right
Jemig, Purny. Word je nooit moe van jezelf? Het is nu wel duidelijk dat alles de schuld van Rutte of De Jonge is bij jou.
SusanH schreef:Het zijn wel die 2 mensen die als spreekbuis fungeren, dus zij zijn ook degenen die open en eerlijk toe zouden kunnen geven dat er wellicht een belofte is gedaan die niet zo is uitgekomen. Niet om het goed te praten, maar het zijn juist dit soort dingen waardoor mensen denken, ik bepaal zelf wel wat ik doe.
karuna schreef:Maar nu het 2200 uur is. Hoeveel last heb je er werkelijk van. Behalve het idee dat de avondklok er is. Hoevaak ben je buiten na 2200?
Bloodymary schreef:Jammer dat mensen het altijd op zichzelf betrekken. Dat als ze zelf nooit na 22.00 buiten komen het blijkbaar een regel is waar niemand last van heeft. Er zijn hordes mensen die wel nog leven rond en na die tijd hoor.

Bloodymary schreef:Jammer dat mensen het altijd op zichzelf betrekken. Dat als ze zelf nooit na 22.00 buiten komen het blijkbaar een regel is waar niemand last van heeft. Er zijn hordes mensen die wel nog leven rond en na die tijd hoor.
karuna schreef:Ik betrek niks en ik kom in normale omstandigheden ook wel na 2200 uur buiten hoor. Maar zeker 2200 is te doen. Iets aanpassen en gewoon doorgaan maar dan vroeger.