@Sterre dat witte shirtje met de print is geweldig! Welke is dat?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jorex schreef:Yes, de groene broek 2 maten kleiner zit perfect![]()
@Sterre dat witte shirtje met de print is geweldig! Welke is dat?

(Daarbij vind ik het ook moeilijk een mening te vormen aan de hand van die stijve foto's
) 

Alles was slobberig zonder vorm... Ik heb dan wel geen figuur meer dat alles strak kan zitten (het Hugo shirt met de strepen kleedde echt totaal niet af
) maar het mag wel vorm hebben... Misty444 schreef:Ik heb mijn box binnen
Mijn styliste heette Susanne Rachel en ik ben opzich best tevreden, alleen de broek (die me ontzettend leuk leek) past niet. Ook zat er een geel jurkje bij, die ik geneens over mijn hoofd kreeg![]()
[ [url=m/SXAUNb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind het bloesje heel leuk, alleen wil ik hem denk ik in een maat kleiner, omdat hij nu net niet mooi past vind ik. Dit is 'de broek' hij ziet er van de bovenkant beter uit dan de onderkant, maar het lijkt net alsof ik mijn broers broek heb aangetrokken ahaha
[ [url=m/1GZ0I0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dees vind ik leuk en hij past ook wel bij veel dingen!
[ [url=m/MW81aD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze trui/sweater is zoo heerlijk en zacht!![]()
[ [url=m/YM1Z22.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind deze broek echt megaa leuk! Hij is ok de foto veel roder dan in het echt, want dan is hij meer rose. Het spijkerjasje gaat terug, omdat ik zo iets al heb.
[ [url=m/ZgYTje.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit jurkje vind ik ook heel leuk!

turtlelito schreef:Oh leuk linoleum, mooie afwisselende box en de kleding die je houdt staat je ook allemaal super! Was er veel verschil tussen wat je dacht dat leuk zou zijn en wat uiteindelijk leuk was?
blijven.
Hopelijk na het weekend outfits passen