Er zijn al zo veel energieleveranciers, en de kans dat een deel van die bedrijven de energietransitie niet overleeft is best aanwezig, en ik ken het bedrijf niet, dus het risico is ons te groot.
Ik hoop dat ASML nog een tijdje blijft stijgen voor jullie! Zou leuk zijn als ie nog eens 50% stijgt, badeendje!
Wij kopen hem niet omdat ie van voor de coronacrisis eigenlijk al aan de dure kant was, het lijkt een beetje een hype te zijn, en dan wordt het risico groter dat ie toch weer daalt. Maar voor hetzelfde geld gaat ie nog een hele tijd omhoog natuurlijk.
We hebben niet veel meer gekocht de laatste tijd, nog steeds weinig echte koopjes te vinden. We hebben wat Alibaba bijgekocht toen die helemaal in het dal stond, precies goed getimed haha!
En wat flowtraders, die hebben we wel redelijk in de buurt van de top gekocht, niet helemaal volgens onze strategie dus

De dividenden gaan sowieso weer leuk hier! Vorige maand rond de 400 euro dacht ik, en deze maand gaan we daar als het goed is nog overheen.