Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zonnebloem18 schreef:Wiens kinderen gaan inmiddels alweer naar school? Onze dochter gaat 4 dagen per week i.v.m. noodopvang, maar ze komt eigenlijk elke dag thuis met droge rode handen. We zijn al begonnen met handcreme, maar ik baal er wel een beetje van.
Thuis wassen toch ook wel zeer regelmatig onze handen, maar ze heeft ze in al die tijd nog nooit zo droog en rood gehad.
lizy29 schreef:Nee wij trekken gewoon de hele zomervakantie erbij.
Het enige wat ik sneu vind is dat onze oudste haar vriendinnetjes echt wel mist maar gezien de maatregelen die hier op scholen genomen worden zal echt contact toch niet mogelijk zijn. Hier mogen ze elkaar bijvoorbeeld ook niet aanraken en moet op scholen ten alle tijden minimaal 1 meter afstand bewaard blijven onderling. Dat samen met leraren met maskers en gelaatsscherm voor vind ik toch wel vrij heftig voor een uk van nog geen 4. Laat haar dan maar lekker thuis spelen met haar zusje.
Sizzle schreef:lizy29 schreef:Nee wij trekken gewoon de hele zomervakantie erbij.
Het enige wat ik sneu vind is dat onze oudste haar vriendinnetjes echt wel mist maar gezien de maatregelen die hier op scholen genomen worden zal echt contact toch niet mogelijk zijn. Hier mogen ze elkaar bijvoorbeeld ook niet aanraken en moet op scholen ten alle tijden minimaal 1 meter afstand bewaard blijven onderling. Dat samen met leraren met maskers en gelaatsscherm voor vind ik toch wel vrij heftig voor een uk van nog geen 4. Laat haar dan maar lekker thuis spelen met haar zusje.
Als de school het op deza manier zou doen dan zou ik denk ik ook niet gaan. Ik zou niet willen dat een kind zo‘n situatie als ‚normaal‘ gaat zien.
lizy29 schreef:Een beetje meer de wereld in ben ik het absoluut mee eens maar wij kiezen er gewoon voor dat nog gefaseerder te doen. En hopelijk is er over 3,5maand ook meer bekend over het virus en zijn er betere behandelmethoden.