Caira schreef:Mijn pakketten van 22-12 staan nu als ‘aangemeld’ bij post nl. Ben benieuwd of ze dit jaar nog bezorgd gaan worden
Aangemeld betekend dat het nog niet is meegegeven aan PostNL en hij nog bij de afzender staat...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moestuin schreef:Ja want bol heeft zijn eigen distributiecentrum dus die zijn iedereen al een stap voor.
pmarena schreef:Veulen: Had je die beperking dan echt opgelegd gekregen...?
Of was je labels aan het aanmaken en pakte het systeem ze ineens niet meer ofzo
Ik kon gewoon steeds al mijn benodigde PostNL labels printen, ook al stond er een waarschuwing dat er beperkingen waren, op=op. Zelfs later in de middag lukte het nog, via MyParcelIk ben wel benieuwd rond welke tijd het ophield eigenlijk....
Maar als het niet meer had gelukt dan had ik ze bij het postpunt ter plekke aangemeld en afgerekend, want daar hadden ze geen beperkingen.
00000000 schreef:Moestuin schreef:Ja want bol heeft zijn eigen distributiecentrum dus die zijn iedereen al een stap voor.
PostNL zit samen met Bol in dat distributiecentrum vandaar de snellere levering.
Volgens mij zijn Bol en Coolblue prio klanten, hebben ook zondagbezorging via PostNL
Veulen84 schreef:pmarena schreef:Veulen: Had je die beperking dan echt opgelegd gekregen...?
Ik kon gewoon steeds al mijn benodigde PostNL labels printen, ook al stond er een waarschuwing dat er beperkingen waren, op=op. Zelfs later in de middag lukte het nog, via MyParcelIk ben wel benieuwd rond welke tijd het ophield eigenlijk....
Maar als het niet meer had gelukt dan had ik ze bij het postpunt ter plekke aangemeld en afgerekend, want daar hadden ze geen beperkingen.
Ik doe batch uploaden. En dan is het ineens op en krijg je error.
Bij de meeste postpunten hebben ze hier ook een beperking. 15 pakketten of een halve rolcontainer ofzo.
Exitium schreef:
00000000 schreef:Exitium schreef:En avondbezorging ook via PostNL. Heb select bij Bol en ik maakte voor corona van beiden regelmatig gebruik. Nu ik thuiswerk niet zoveel meer omdat ik nu thuis ben overdag
Klopt helemaal!
Vaak kan je de dag van te voren de bezorgtijd (naar de avond) of afhaallocatie (naar servicepunt) aanpassen.
00000000 schreef:Vreemd, een halve container?? Lijkt mij eerder aan het postpunt te liggen en niet aan PostNL.
Containers worden opgehaald met bakwagens met electrische laadklep dus die kan prima vol lijkt mij
Ayasha schreef:[/quote]Hier hebben ze neerzettoestemming en alsnog slaagt de postnl kerel er in om te beweren dat de levering niet gelukt is. Wat, je vond de voordeur niet ofwat?
Veulen84 schreef:00000000 schreef:Vreemd, een halve container?? Lijkt mij eerder aan het postpunt te liggen en niet aan PostNL.
Containers worden opgehaald met bakwagens met electrische laadklep dus die kan prima vol lijkt mij
Kan best, maar er zijn wel veel locaties waar je als bedrijf niet je complete verzendlijst kan brengen. Die punten hebben daar ook geen ruimte voor en dan moet het ook allemaal in zo'n auto.
Deze tijd moeten we gewoon even uitzingen vrees ik.
Veulen84 schreef:pmarena schreef:Veulen: Had je die beperking dan echt opgelegd gekregen...?
Ik doe batch uploaden. En dan is het ineens op en krijg je error.
Bij de meeste postpunten hebben ze hier ook een beperking. 15 pakketten of een halve rolcontainer ofzo.
pmarena schreef:Ik vind het ook wel balen dat je niet bij alle punten veel in kan leveren. Hier een km. of 10 verderop bij de Gamma...ik dacht daar zal ik wel lekker wat in kunnen leveren, zo'n grote hal! Maar bij het kleine buurtsupertje hier pakken ze meer aan dan bij die grote Gamma....