Ik heb me ook weer aangemeld! Ik ben de laatste tijd niet echt actief op bokt. Was voorheen onder een ander account actief op bokt maar door prive omstandigheden is dat account verwijderd en ben ik toen deze gestart (in overleg met modjes natuurlijk )
Ik ben Cimmy, 32 jaar alweer en woon in Brabant. Mijn paard is een soort van celeb, heeft al in verschillende bladen op covers mogen staan.

Met Rogan doe ik echt alles, showteam, horseboarden, dressuur, buitenrijden, trec, we noem het maar op. Hij is echt mijn allesje
Werkzaam in de zorg waar ik zowel dag, avond als nachtdiensten draai. Ik werk met mensen die door ziekte of een ongeluk lichamelijk gehandicapt zijn. Geestelijk zijn ze gewoon net zoals jij en ik.
Daarnaast heb ik nog 2 katten die onwijs kunnen stinken, een top is dan ook geurkaarsen of geurdingetjes haha. Waxmelts mogen bijv ook. Ben vooral dol op zoete geuren.
En een chihuahua genaamd Pip, vorig jaar een onwijs leuk truitje voor Pip gekregen

Dingen voor in huis zijn ook altijd welkom! Mijn woonkamer is een mix tussn botanic en industrieel.
Verder ben ik dol op unicons/zeemeerminnen/glitters/roze en geloof ik nog steeds in sprookjes.
Ik heb er weer zin in!!