Ik lijn mijn kind niet aan. Kansloos.
Trouwens niet aardig van me om iemand uit te lachen, excuses.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sonja_vR schreef:Ik ken best wat universitair geschoolde stellen die kinderen hebben zonder getrouwd te zijn
Dus met gp of sc
Komt in mijn beleving vaker voor bij theoretisch opgeleide mensen dan praktisch opgeleide mensen
Trouwen is btw wel praktischer met voortplantperikelen
Bij een contract of registratie zit je weer met extra administratief en juridisch geneuzel opgescheept rondom erkenning , gezag etc
MarcoBorsato schreef:Cowboy55 schreef:
OK: ik laat met geen vliegschaamte aanpraten door volk dat milieu-onvriendelijke produkten laat invliegen vanuit China omdat dat zo lekker goedkoop is.
Wel door vegans met een kleine ecologische voetafdruk?
DeMolenhoek schreef:De aarde is altijd al geëvolueerd in de zin van opwarmen en afkoelen. Het komt er sowieso aan. Versnellen wij het als mens? Ja zeker, dat geloof ik wel. Maar omkeren of tegenhouden? Nee zeker niet. Dit is gewoon zoals de aarde leeft.
pmarena schreef:Die van ons rende als peuter als een ongeleid projectiel zó overal heen dus die heb ik wel eens proberen met zo'n rugzakje met lijn bij ons te houden.....nou dat kind ging helemaal over de zeik... en ik snap zelf ook niet zo goed het voordeel tov gewoon hand vasthouden
DeMolenhoek schreef:De aarde is altijd al geëvolueerd in de zin van opwarmen en afkoelen. Het komt er sowieso aan. Versnellen wij het als mens? Ja zeker, dat geloof ik wel. Maar omkeren of tegenhouden? Nee zeker niet. Dit is gewoon zoals de aarde leeft.
IMJ schreef:DeMolenhoek schreef:De aarde is altijd al geëvolueerd in de zin van opwarmen en afkoelen. Het komt er sowieso aan. Versnellen wij het als mens? Ja zeker, dat geloof ik wel. Maar omkeren of tegenhouden? Nee zeker niet. Dit is gewoon zoals de aarde leeft.
Ben ik met je eens!
Ik hou niet van de standaard zwangerschapsshoots.. man staat achter vrouw met handen op haar buik.
Riddershow schreef:Ik vind handje vasthouden van mijn kinderen ook vervelend (krijg er pijnlijke plekken van aan mijn handen na lange duur) en ze moeten vaak mijn broek vasthouden (heb vaak cargo-pants aan en die broekzakken zitten mooi op hun hoogte)
Ik vind (moderne) diesel niet slecht voor het milieu en electrische auto's wel. Ik vind dus het aan de schandpaal nagelen van diesel echt onzin. Het vervangen van een (oude) auto is vaak minder duurzaam dan het aanhouden van diezelfde auto's (ondanks slechtere uitstoot)
Politie mag vaak harder optreden.
Verplichte anticonceptie bij probleem gezinnen zou mogelijk moeten zijn.
Vliegtax moet er komen, verre vakantie is geen algemeen goed/recht. Er is genoeg in de regio of met de auto en andere vervoersmiddelen te doen. Maar andere openbare vervoersmiddelen moeten wel goedkoper (ok, dat laatste wil waarschijnlijk iedereen wel)
Elke dag douchen is onzin en mensen gebruiken te veel deo's en luchtjes. Waardoor feromonen niet goed overkomen en (mede daardoor, maar natuurlijk lang niet altijd) relaties op de klippen gaan. Er is bijvoorbeeld ook al aangetoond dat de pil ervoor zorgt dat de vrouw "lekkerder" ruikt. En als ze dan stopt met de pil ze minder/niet meer aantrekkelijk is voor haar partner en als de combi dan al niet geweldig was de gevolgen ook als volgt zijn. Dus de feromonen zijn ook in onze moderne wereld en relaties van belang!
Dat mensen te snel grijpen naar pijnstillers en anti-biotica, hoestdrankjes ect. Alles moet maar een quick fix hebben, maar zo werkt het gewoon niet.
Pantykous schreef:Riddershow schreef:Ik vind handje vasthouden van mijn kinderen ook vervelend (krijg er pijnlijke plekken van aan mijn handen na lange duur) en ze moeten vaak mijn broek vasthouden (heb vaak cargo-pants aan en die broekzakken zitten mooi op hun hoogte)
Ik vind (moderne) diesel niet slecht voor het milieu en electrische auto's wel. Ik vind dus het aan de schandpaal nagelen van diesel echt onzin. Het vervangen van een (oude) auto is vaak minder duurzaam dan het aanhouden van diezelfde auto's (ondanks slechtere uitstoot)
Politie mag vaak harder optreden.
Verplichte anticonceptie bij probleem gezinnen zou mogelijk moeten zijn.
Vliegtax moet er komen, verre vakantie is geen algemeen goed/recht. Er is genoeg in de regio of met de auto en andere vervoersmiddelen te doen. Maar andere openbare vervoersmiddelen moeten wel goedkoper (ok, dat laatste wil waarschijnlijk iedereen wel)
Elke dag douchen is onzin en mensen gebruiken te veel deo's en luchtjes. Waardoor feromonen niet goed overkomen en (mede daardoor, maar natuurlijk lang niet altijd) relaties op de klippen gaan. Er is bijvoorbeeld ook al aangetoond dat de pil ervoor zorgt dat de vrouw "lekkerder" ruikt. En als ze dan stopt met de pil ze minder/niet meer aantrekkelijk is voor haar partner en als de combi dan al niet geweldig was de gevolgen ook als volgt zijn. Dus de feromonen zijn ook in onze moderne wereld en relaties van belang!
Dat mensen te snel grijpen naar pijnstillers en anti-biotica, hoestdrankjes ect. Alles moet maar een quick fix hebben, maar zo werkt het gewoon niet.
OT: Heb je linkjes naar dat soort onderzoeken? Lijkt me heel interessant!
pmarena schreef:Granoek schreef:over dat: ik vind het zonde als halstertouwen niet weggewerkt worden
Ik vind het echt extreem lüllig staan dat je ziet dat het halster helemaal naar het gewicht van het halstertouw staat....en dan zit dat touw er niet aanHelemaal bij touwhalsters zie je dat erg.