Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Silly1972

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 11:31

Klopt, zal je vaker krijgen kan ik je vertellen, maar je krijgt er ook hele leuke momenten voor terug

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 11:34

Dat herken ik ook wel FatCat. Ook de enorme behoefte om te knuffelen en echt even stevig vastgehouden te worden. En dan ligt mn ex in de andere kamer. Ik doe het niet, maar soms...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 11:35

FatCat schreef:
Spanned Captain *\o/*

Gisteren lauwe antwoorden terug gekregen van SuperLike-man. Maar goed tenminste wel duidelijk gemaakt dat ik nog contact wil en hij kan er mee doen wat hij wil. Geen probleem als er geen interesse meer is van zijn kant, of mogelijk had die het gewoon druk. We zien wel. Ik vind hem wel leuk.

Intussen druk bezig met nieuwe matches. Eens zie of daar wat tussen zit

Gisteren nacht werd ik wakker en voeld ik me zo droevig. Heb mijn teddy uit de kast gehaald en een extra kussen om te knuffelen. 2 jaar alleen zonder problemen, en nu ik begin te daten voel ik me af en toe plots eenzaam :')

Komt het contact vooral van jouw kant?

Haha, ik heb een zwangerschapskussen waar ik zo lekker in kan liggen en soms doe alsof het een man is. :') Ik vond het slapen samen met m'n FWB ook gewoon fijner dan de seks (en dat was perfect!) omdat het intiemer is ofzo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 11:37

Silly1972 schreef:
Klopt, zal je vaker krijgen kan ik je vertellen, maar je krijgt er ook hele leuke momenten voor terug

Dat is jouw beleving :+ Niet iedereen heeft dat?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 11:39

Als het uit gaat met mijn vriend is dat een reden om zelf een hond te nemen. Daar kun je ook heerlijk mee knuffelen, al blijft het anders

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 11:39

pfffff okay, jij niet dan, wees er blij om.
Maar als je het eenmaal wel eens hebt gehad dan is de kans vrij groot dat het vaker gebeurd.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 11:47

FatCat schreef:
Gisteren nacht werd ik wakker en voeld ik me zo droevig. Heb mijn teddy uit de kast gehaald en een extra kussen om te knuffelen. 2 jaar alleen zonder problemen, en nu ik begin te daten voel ik me af en toe plots eenzaam :')

Dat is echt heel herkenbaar! Nu ik aan het daten ben voel ik me af en toe ineens zo "eenzaam". Wil gewoon graag bij die persoon zijn maar weet ook dat ik niets moet overhaasten. En er bestaat ook natuurlijk zoiets als het normale leven.

Vorige week appte een doodgebloede FWB ineens of ik langs kwam. Hadden elkaar daarvoor al 3 weken niet gezien/gesproken, en daarvoor ook heel onregelmatig, dus hem maar even via app gezegd hoe ik erover dacht en er niet meer op zat te wachten. Kreeg alleen geen reactie meer dus nu, een week later stuurde ik iets in de trant van nou het is al duidelijk... wil je iig bedanken voor alles dit en dat en houd je op de hoogte. Kreeg ik ineens wel een reactie terug dat hij het kinderachtig vond dat ik het niet persoonlijk had gezegd en hij het jammer vond. Zat er dus toch wel iets menselijks in hem :+ . Dus mn excuses maar aangeboden en vanavond doen we even een drankje om erover te praten. Mijn conclusie zal niet anders zijn maar ik ben wel erg benieuwd over hoe hij erover denkt en het ziet.

Nu alleen twijfel of ik mijn date over bovenstaande moet vertellen. Enerzijds wil ik eerlijk en transparant zijn maar wil niet dat dingen verkeerd geïnterpreteerd gaan worden.

Verder daten we er op los, een heerlijk gevoel maar voel me soms ook behoorlijk wankel. Pfff single zijn is eigenlijk een stuk makkelijker :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 11:51

capopjekop schreef:
Als het uit gaat met mijn vriend is dat een reden om zelf een hond te nemen. Daar kun je ook heerlijk mee knuffelen, al blijft het anders

Ik heb een hond. Maar hij wilt niet met me knuffelen als ik met hem wil knuffelen :') hij is wel groot zat (60 kilo). Ik hou van hem none the less..

Linda_Fleur schreef:
FatCat schreef:

Dat is echt heel herkenbaar! Nu ik aan het daten ben voel ik me af en toe ineens zo "eenzaam". Wil gewoon graag bij die persoon zijn maar weet ook dat ik niets moet overhaasten. En er bestaat ook natuurlijk zoiets als het normale leven.

Vorige week appte een doodgebloede FWB ineens of ik langs kwam. Hadden elkaar daarvoor al 3 weken niet gezien/gesproken, en daarvoor ook heel onregelmatig, dus hem maar even via app gezegd hoe ik erover dacht en er niet meer op zat te wachten. Kreeg alleen geen reactie meer dus nu, een week later stuurde ik iets in de trant van nou het is al duidelijk... wil je iig bedanken voor alles dit en dat en houd je op de hoogte. Kreeg ik ineens wel een reactie terug dat hij het kinderachtig vond dat ik het niet persoonlijk had gezegd en hij het jammer vond. Zat er dus toch wel iets menselijks in hem :+ . Dus mn excuses maar aangeboden en vanavond doen we even een drankje om erover te praten. Mijn conclusie zal niet anders zijn maar ik ben wel erg benieuwd over hoe hij erover denkt en het ziet.

Nu alleen twijfel of ik mijn date over bovenstaande moet vertellen. Enerzijds wil ik eerlijk en transparant zijn maar wil niet dat dingen verkeerd geïnterpreteerd gaan worden.

Verder daten we er op los, een heerlijk gevoel maar voel me soms ook behoorlijk wankel. Pfff single zijn is eigenlijk een stuk makkelijker :+

Waarom zou je je date daarover vertellen?

En waarom wilt je FWB dit bespreken over een drankje? Verwacht hij niet meer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 12:01

LF, ik zou het niet vertellen, waarom zou je?

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 12:09

FatCat herkenbaar, ik heb dus nooit een relatie gehad, dus ik lig altijd alleen in m'n bedje, maar nu ik afgestudeerd ben (haal vrijdag m'n diploma op) is er ineens zoveel ruimte in mijn leven. _O- Verschrikkelijk, de eenzaamheid raakt me op de poedersuiker momenten.

Match van vanochtend, binnen 3 kwartier zaten we op Whatsapp te kleppen. :+ Leuke jongen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 12:10

Ik zou het ook niet vertellen, dat is toch het verleden?
Daar heeft je huidige date toch niets mee te maken?

Leuk Nummus :)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 12:11

En ja eens, als het in het verleden ligt heeft je date er niks mee te maken toch. :D

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 12:14

Haha wat fijn om te horen dat ik niet alleen ben. Het is echt een rollercoaster aan emoties, en ik dacht dat ik zo een bikkel was :')

Linda_Fleur schreef:

Als hij erom vraagt zou ik het gewoon vertellen. Maar ik zou er zelf niet over beginnen.

Captain schreef:
Komt het contact vooral van jouw kant?

We appen eigenlijk niet. We hadden onze eerste ''date'', en daarna heb ik geappt dat ik het leuk vond en hem nog wilde zien. Vond hij ook. Dan stilte. Toen hij spontaan bij mij thuis geweest eind vorige week - initiatief van zijn kant. Niets gebeurd, heeft ook geen enkele move gemaakt. En dan gisteren avond heb ik een appje gestuurd om hem te vragen of er iets was gelukt (had hij mij over verteld die avond).

Hij is meer van face to face ontmoeten dan via Whatsapp heeft hij mij verteld. Moeilijk. Ik probeer niet over na te denken wat er speelt in zijn hoofd - al zou het wel leuk zijn om te weten of hij interesse heeft. Andere mannen zijn daar heel duidelijk in namelijk, dat is zo verwarrend.

Peelie ik heb ook nog een heletijd met mijn ex samen gewoond. Dat is gewoon erg moeilijk en verwarrend.

Leuk Nummus!!!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 12:15

Ik wist van mezelf al dat ik geen bikkel was. _O-

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 12:20

Ik ben een echte bikkel met veel te veel emoties hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 12:41

Fatcat, dat zou ik echt niet relaxed vinden, tussendoor helemaal geen contact. Bij mij zou dat dus doodbloeden, ik vind dat een man tussendoor ook gewoon een beetje moeite mag doen.

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 12:55

Na 6 jaar mis ik het ook wel om samen met iemand te knuffelen. Nu moet ik ook overal alleen naartoe (huwelijken, verjaardagsfeestjes). En als er dan koppeltjes op de dansvloer staan wordt ik wel eens jaloers .

Hier toevallig geen leuke vrouwen die op zoek zijn naar een vrouw :o :P

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 13:02

Relaxed schreef:
Fatcat, dat zou ik echt niet relaxed vinden, tussendoor helemaal geen contact. Bij mij zou dat dus doodbloeden, ik vind dat een man tussendoor ook gewoon een beetje moeite mag doen.

Hier net zo... nu heb ik sowieso veel aandacht/ jacht nodig anders ben ik er heel snel klaar mee :o

Ik heb nu aan knuffelen geen gebrek :D mijn nieuwe vlam doet dat wel... toch wel fijn!
Ook zoekt hij zelf een paar keer per dag contact, heerlijk zo'n man met eigen initiatief.
En anders heb ik mijn kat nog...die knuffelt graag.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 13:03

Jullie hebben gelijk, ik hoef niets te zeggen :D Er is ook niets meer gaande dus heeft ook geen nut. En wat betreft FWB, het was inderdaad niet eerlijk om hem zo via app af te wijzen. Ik dacht dat het voor hem ook niet echt meer hoefde gezien ik al 3 weken niets meer heb gehoord of gezien van hem. Blijkbaar zat hij er anders in, dan wil ik best wel eens aanhoren wat hij nou voor ogen had. Het is en blijft een aparte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 13:05

Ik ben sowieso nooit knuffelig geweest, dat scheelt misschien ook wel :+ In bed moest ik ook gewoon altijd losliggen, dat geplak tegen elkaar aan :')

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 13:10

Helaas ben ik niet voor de vrouwen Sjintoo!

Hahaha LL - Klinkt heerlijk die vlam van je. Ik ben jalours!

Linda_Fleur: Ik krijg een beetje een naar gevoel bij je FWB. Heb natuurlijk het gesprek niet gelezen maar vind het raar dat hij een tijd niets meer van zich laat horen, en als jij dan verteld dat je het hierbij wilt laten wordt hij boos?! Vreemde logica als je het mij vraagt.
Laatst bijgewerkt door FatCat op 04-06-19 13:20, in het totaal 1 keer bewerkt

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 13:13

Relaxed schreef:
Ik ben sowieso nooit knuffelig geweest, dat scheelt misschien ook wel :+ In bed moest ik ook gewoon altijd losliggen, dat geplak tegen elkaar aan :')

Ik dus ook niet, ben super klein maar heb heel veel ruimte nodig in bed. :+ En toch mis ik af en toe een knuffel blijkt nu.

Had nog fysio sessie onlangs. Hij heeft mij toen losgemaakt en op een bepaald moment had hij mij in zo een soort van greep/semi knuffel. Ik heb ervan genoten :') triest.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 13:28

Ik mis de knuffels heel erg, al kan ik ook weer goed alleen zijn.
Met het slapen heb ik er juist helemaal geen last van, ik lig graag alleen.
Is meer de dingen samen doen, iemand die soms eens voor je zorgt.

LL hoevaak zie jij je FWB's?

Helaas niet Sjinto, ook geen lesbische vriendinnen voor je in de aanbieding.

Edit: Fatcat, nee hoor ik vind het niet triest, je bent gewoon een gevoels mens volgens mij, ik herken veel van mijzelf in jou

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 13:34

de vorige 2 x per week soms 3 en deze nieuwe nu ook, behalve afgelopen week door zijn en mijn oliebol.
We hebben wel iedere dag contact. Ik vind dat een prima frequentie, ik heb ook mijn eigen tijd nodig.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 13:39

ja dat is een prima frequentie, lijkt bijna een relatie :P

Ik zie die van mij 1x in de week, soms minder, soms meer