Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FatCat schreef:Spanned Captain![]()
Gisteren lauwe antwoorden terug gekregen van SuperLike-man. Maar goed tenminste wel duidelijk gemaakt dat ik nog contact wil en hij kan er mee doen wat hij wil. Geen probleem als er geen interesse meer is van zijn kant, of mogelijk had die het gewoon druk. We zien wel. Ik vind hem wel leuk.
Intussen druk bezig met nieuwe matches. Eens zie of daar wat tussen zit
Gisteren nacht werd ik wakker en voeld ik me zo droevig. Heb mijn teddy uit de kast gehaald en een extra kussen om te knuffelen. 2 jaar alleen zonder problemen, en nu ik begin te daten voel ik me af en toe plots eenzaam
FatCat schreef:Gisteren nacht werd ik wakker en voeld ik me zo droevig. Heb mijn teddy uit de kast gehaald en een extra kussen om te knuffelen. 2 jaar alleen zonder problemen, en nu ik begin te daten voel ik me af en toe plots eenzaam
capopjekop schreef:Als het uit gaat met mijn vriend is dat een reden om zelf een hond te nemen. Daar kun je ook heerlijk mee knuffelen, al blijft het anders
Linda_Fleur schreef:FatCat schreef:Gisteren nacht werd ik wakker en voeld ik me zo droevig. Heb mijn teddy uit de kast gehaald en een extra kussen om te knuffelen. 2 jaar alleen zonder problemen, en nu ik begin te daten voel ik me af en toe plots eenzaam
Dat is echt heel herkenbaar! Nu ik aan het daten ben voel ik me af en toe ineens zo "eenzaam". Wil gewoon graag bij die persoon zijn maar weet ook dat ik niets moet overhaasten. En er bestaat ook natuurlijk zoiets als het normale leven.
Vorige week appte een doodgebloede FWB ineens of ik langs kwam. Hadden elkaar daarvoor al 3 weken niet gezien/gesproken, en daarvoor ook heel onregelmatig, dus hem maar even via app gezegd hoe ik erover dacht en er niet meer op zat te wachten. Kreeg alleen geen reactie meer dus nu, een week later stuurde ik iets in de trant van nou het is al duidelijk... wil je iig bedanken voor alles dit en dat en houd je op de hoogte. Kreeg ik ineens wel een reactie terug dat hij het kinderachtig vond dat ik het niet persoonlijk had gezegd en hij het jammer vond. Zat er dus toch wel iets menselijks in hem. Dus mn excuses maar aangeboden en vanavond doen we even een drankje om erover te praten. Mijn conclusie zal niet anders zijn maar ik ben wel erg benieuwd over hoe hij erover denkt en het ziet.
Nu alleen twijfel of ik mijn date over bovenstaande moet vertellen. Enerzijds wil ik eerlijk en transparant zijn maar wil niet dat dingen verkeerd geïnterpreteerd gaan worden.
Verder daten we er op los, een heerlijk gevoel maar voel me soms ook behoorlijk wankel. Pfff single zijn is eigenlijk een stuk makkelijker
Linda_Fleur schreef:Nu alleen twijfel of ik mijn date over bovenstaande moet vertellen. Enerzijds wil ik eerlijk en transparant zijn maar wil niet dat dingen verkeerd geïnterpreteerd gaan worden.
Captain schreef:Komt het contact vooral van jouw kant?
Relaxed schreef:Fatcat, dat zou ik echt niet relaxed vinden, tussendoor helemaal geen contact. Bij mij zou dat dus doodbloeden, ik vind dat een man tussendoor ook gewoon een beetje moeite mag doen.
Relaxed schreef:Ik ben sowieso nooit knuffelig geweest, dat scheelt misschien ook welIn bed moest ik ook gewoon altijd losliggen, dat geplak tegen elkaar aan