Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CharIsabella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 14:57

Ik erger me eraan dat ik me heb over laten halen om Mac Donalds te eten, nu is het mijn geld wel waard want ik eet dit de rest van de dag :Y)

Owja en ik ben aan het sporten met die smaak in m'n mond bah bah

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 15:24

Aan een nieuwe collega die steeds door iedere uitleg heen tettert en dus niet eerst even luistert totdat iemand is uitgepraat :+

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 16:41

xPabloBokt schreef:
SindyKaya schreef:
Nee is geen grap, ze is zelf helemaal weg van FvD.

Ik vind dit idd echt een zware vertrouwensbreuk. Ik zou echt waanzinnig boos zijn op mijn moeder als ze dit zou doen met mijn stempas.

Ik ben er ook echt niet blij mee -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-19 18:02

Mijn leidinggevende collega die mij de ene taak na de andere geeft. Like, dude, laat me eerst even een ding afmaken :') "nee dit moet eerst"

Ok

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 18:11

Dat dat ding van een broer langs moet komen, bedankt maar tot ziens ik ben niet beschikbaar :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 19:27

Ja ik weet, het is een ergernis van niks, maar erger me er toch aan: mensen die peeskappen/peesbeschermers, 'peesjes' noemen... why?

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 19:42

CharIsabella schreef:
Dat dat ding van een broer langs moet komen, bedankt maar tot ziens ik ben niet beschikbaar :evaw:

Ook dat mijn ouders zo dramatisch zijn dat alles om hun moet draaien
Nee hij is niet welkom bij mijn bruiloft, kinderen of partner, nee ook niet bij mij thuis.
Het is mijn keuze en nee is nee he

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 20:07

Aan mijzelf. Ik ben al uren aan het zoeken naar mijn stempas en kan hem gewoon nergens vinden |o. Mijn huis is niet eens zo groot en hij kan niet op zo veel plekken liggen, ik begrijp er niets van

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 20:08

Stomme weerwolven

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 20:12

laraxXxemma schreef:
Stomme weerwolven

:') :')

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 20:42

Het gewicht van mijn pony's en met name mijn merrie die na een winter helemaal op te zijn en veel te mager was (dierenartsen konden het niet vinden, maar een darmsupplement en gras hielp haar erbovenop) nu 6 maanden later erbij staat alsof ze drachtig is van drie veulens :') Komaan Lana, ik geef je letterlijk een handje agrobs gedroogd gras voor je supplementen... Ik ben zo bang om dat stomme amper passende graasmasker terug boven te halen :=

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 20:52

Dat ik een nieuwe laptop heb... Van windows naar MacBook maar ik dus geen flauw idee heb hoe alles werkt. Net drie uur voor mijn examen aan mijn Powerpoint (ofwel ‘keynote’) zitten werken en ik dacht dat het automatisch mijn notities op zou slaan. Niet dus, alles weg... Ik zou het liefst ff willen janken.

Mijn oude laptop is dood dus daar kan ik niet meer mee werken, echt de meest onhandige situatie om het te begeven...

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 21:29

Mijn bovenbuurjongen die aan het drummen is terwijl ik probeer te werken |o Ligt het aan mij of is half 10 's avonds toch echt te laat om nog een potje te gaan drummen als je in een gedeeld huis woont?

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 21:49

laraxXxemma schreef:
Stomme weerwolven

Lol

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 21:50

Zo enorm misselijk ineens.. of eigenlijk de hele dag al niet lekker.. Blegh.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 21:57

Dat alles tegen lijkt te zitten. Vanmiddag na mijn afspraak direct door naar de stembus, boodschappen doen, naar de huisarts, voor jan piet snot drie kwartier daar zitten wachten, mijn werk maar gebeld dat ik niet op tijd ging zijn, na de afspraak als de brandweer naar huis, eten naar binnen geschoven, met een noodgang door naar werk, drie minuten te laat, nu net thuis en ik wil alleen maar in bed liggen de komende week ofzo :\ ik heb nu ook echt een super kort lontje en alles irriteert me

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 22:03

7 blaren sinds de ronde van de avond4daagse van vandaag :') Dat loopt poedersuiker. Nog 1 avond te gaan, flink blarenpleisters ingekocht, en doorzetten maar :))
Oh ja, om nog maar te zwijgen dat ik nog een kostuum in elkaar moet zien te krijgen voor morgen. Die van m'n hond wordt makkelijk, maar waar ik een westernhoed vandaan haal is nog maar de vraag.
Hopelijk hebben we nog iets liggen van het line dancen :')

Frrenkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 23:03

Trui schreef:
aan m’n allergie... toch eigenwijs peer en appel gekocht en nu een allergische reactie. heb nog een appel te gaan :’)

I feel you :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 23:35

Ik heb me geërgerd dat de NS, zelfs als je in een verdomde sneltrein zit waar je een enorme berg geld voor betaalt (eurostar), zodanig z'n eigen rottreinen niet op orde heeft dat ze stil gaan staan op het spoor van de eurostar, resulterend in dat we helemaal terug naar antwerpen moesten omdat van spoor verwisselen niet mogelijk was, en vanaf daar via een conventioneel spoor wat eigenlijk niet geschikt is voor een eurostar met ongeveer 70 km per uur naar [naam] moesten rijden. Drie en een half uur vertraging net.

Meest grappige van de hele situatie; op de heenweg was dat precies hetzelfde verhaal. Betaal je grof geld voor de Thalys, flikt de NS het om weer stil te gaan staan op dat spoor waardoor je de aansluitende eurostar mist. :')

Wanneer gaat dat bedrijf zich nu eindelijk eens achter z'n oren krabben en iets aan al die problemen doen? Het is altijd prijs met dat rotbedrijf.

De eurostar en Thalys kunnen er uiteraard niets aan doen, nog nooit klachten met die bedrijven gehad in de jaren dat ik er mee reis. Maar de NS weet het altijd weer volledig te verzieken. Ik kan bij de Eurostar zelf het geld terugkrijgen van vanavond, maar bij de Thalys niet van een paar dagen terug. Kan ik die kosten wellicht bij NS declareren aangezien het hun schuld is?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 00:29

Dat mijn vriend totaal schijt heeft aan wat ik hem zeg en er gewoon rustig mee doorgaat. Zelfs na meer dan 20 keer herhalen. En dan zeggen dat ik drama maak als ik hem nogmaals vertel dat ik het idee heb dat je schijt aan me hebt. Euhm?

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 01:06

Dat ik de hele week al slecht slaap en nu morgen vroeg moet beginnen... Ik ben wel moe, maar kan alsnog niet in slaap vallen. :O

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 03:25

Dat ik nu al klaarwakker ben

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 03:43

In de Mac zitten na een acond stappen terwijl je probeert te lijnen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-19 07:35

Onze katten. Ben even helemaal klaar ermee.

ierusjuJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 08:14

Afbeelding
Dit is niet mijn auto, wel mijn tuin...
De weg aan de rechterkant is trouwens bijna vrij van auto's, maar met genoeg parkeerplekken _-:(