Indy_Mouse_9 schreef:Ik heb een potje met raathoning gekregen. Eet ik de raat ook op of niet?
Oh heerlijk! Die kun je eten, maar het is een beetje of je op plastic kauwt vind ik. Ik schraap de honing er af.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Wat te doen bij een wespensteek onder de voet?
Ik ben vanmiddag op een wesp gaan staan, ik dacht eerst dat het een punaise was maar toen ik mn voet opvoelde werd de prik alleen maar erger inplaats van minder, en bungelde er dus een wesp aan.. Gillen joh, mn dochter nog harder dan ik!
Ik ben al de hele dag aan het koelen, zie geen angel maar heb het gif er ook niet uit kunnen zuigen (zo lenig ben ik niet, en zo’n gifzuigding hebben we niet, en mn dochtertje wilde ook niet aan mn voet zuigen). Echter zolang het bevroren is gaat het goed, als mn voet ontdooit heb ik gelijk weer die hele felle stekende pijn die door heel mn voet trekt. Non-stop icepacks erop lijkt me ook niet al te best, maar dat is de enige manier om het vol te houden..
Iemand anders nog tips?
Hoelang mag je icepacks gebruiken?
Hoelang kan deze pijn aanhouden? Ik zou toch graag morgen weer mobiel willen zijn.. slapen zou ik ook op prijs stellen!
oomens schreef:Knert schreef:Ook jonge kaas?
Daar moet je überhaupt niet aan beginnen.