Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sanso schreef:Mars schreef:Oh nee een vent die al kinderen heeft zou ik ook heel ver van blijven. Kent iemand de film ‘we need to talk about Kevin’? Ook zo’n film waar je baarmoeder spontaan van binnestebuiten draait.
Vertel vertel!ik ken hem niet en wil weten of het de moeite is om te gaan kijken.
Hilli schreef:Cayenne schreef:Ik weet niet of ik een vent met kinderen zou daten, waarschijnlijk niet.
En misschien niet eens zo zeer omdat hij kinderen heeft, maar vooral omdat ik gewoon niet op de tweede plaats wil komen. Dat voelt voor mij als een scheve relatie
Gewetensvraag: komt jouw man voor jouw vogels?
Ibbel schreef:Ik heb ooit zo'n leidinggevende gehad, zo'n man die spontaan begint te kwijlen als-ie kinderen ziet. Wildvreemde kinderen/babies even oppakken, bv in een trein of vliegtuig als de ouders hun handen vol hebben. Heel fijn en sociaal, maar bbbrrrrr.
Ik vind dat eigenlijk ook onnatuurlijk. Mannen met kinderverzorgneigingen
Ibbel schreef:Ik heb ooit zo'n leidinggevende gehad, zo'n man die spontaan begint te kwijlen als-ie kinderen ziet. Wildvreemde kinderen/babies even oppakken, bv in een trein of vliegtuig als de ouders hun handen vol hebben. Heel fijn en sociaal, maar bbbrrrrr.
Ik vind dat eigenlijk ook onnatuurlijk. Mannen met kinderverzorgneigingen