Hier nog een die echt goed geslapen heeft, eindelijk. Ik zat net naar de vooruitzichten op buienradar te kijken en zondag is de verwachten nu 23 graden ipv 30 alleen maandag staat nu op 29 graden, hopelijk gaat dat ook nog zakken.
Ik heb ook redelijk geslapen, wel met veel wakker worden tussendoor maar dat heeft niets met het weer te maken. Ventusky geeft hier op zondag 26 graden aan en verder rond de 20-22 graden. HEERLIJK! Morgen rond 16.00 geeft hij aan dat het flink gaat regenen en waaien bij een temperatuur van max. 16 graden. En mijn man, die held heeft net een berg speculaasjes en verse thee gekocht voor mijn "herfstgevoel"
Kom net terug van de paardjes, was helemaal doorweekt Maar echt, wat een verademing na die hitte! Het is nu binnen ook al een stuk afgekoeld; 24 graden!
Wij hebben geshopt in Groningen en rond half 4 begon het te regenen. Hebben maar een vrolijke paraplu gekocht bij de Primark...
Bravura
Geplaatst: 09-08-18 19:46
Water genoeg vanmiddag en nu begint het flink te waaien. Maar....wandelen met de hond was nog wel zweterig Heb het idee dat het nog niet genoeg is afgekoeld.
hier nu binnen alles open, waait lekker door! hopelijk koelt het daardoor ook wat af, was net nog 28 graden binnen. voel wel koude wind in ieder geval!
had het op de fiets naar stal na de eerste buien ook koud, maar eenmaal bezig was t ook alsnog zweterig zou om half 5 weer gaan regenen, kon ik precies even rijden, was net lekker bezig, krijg k melding dat t 4 uur al ging regenen, snel uitgestapt, paard afgezadeld en verzorgd en was netjes 4 uur droog thuis