Producten die werken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 01:29

Faelynn schreef:
Ik heb vandaag even geen goed middel in te brengen, maar ben er wel opzoek naar een :D
Ik heb mijn haar laten knippen en het kapsel dat ik voorstelde kwam helaas totaal niet in de buurt van de werkelijkheid.. Het is uitgelopen op een ramp en loop al weken voor l*l
Het is veel korter dan het moest worden en totaal niet in model, nu zoek ik dus een haargroei shampoo, middel, of alles waarvan het sneller gaat groeien ben ik bereid te proberen, iemand de gouden tip? _/-\o_

Exentsions :(:)

Suzanne F.

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 08:55

Mijn haar is ook zo dun geworden en ik draag nu vaak een haarwerk. Ik heb gelukkig nog wel eigen haar dus die laat ik aan de voorkant er tussenuit. Zo zie je totaal niet dat je een haarwerk draagt.
Op marktplaats kan je zo ook nog wel vinden.
En inderdaad extensions. Eventueel clip in extensions als je ze weer uit wilt halen.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 09:40

tylando schreef:
Die van Maybelline deed weinig bij mij.

Ik gebruik nu de nanolash.

Best duur die Nano? Zit daar meer van in een flesje of niet?

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 10:46

extensions ga ik niet aan beginnen, kan ik denk ik ook niet betalen.

Suzanne F. schreef:
Mijn haar is ook zo dun geworden en ik draag nu vaak een haarwerk. Ik heb gelukkig nog wel eigen haar dus die laat ik aan de voorkant er tussenuit. Zo zie je totaal niet dat je een haarwerk draagt.
En inderdaad extensions. Eventueel clip in extensions als je ze weer uit wilt halen.

Mijn haar is juist super dik, nu het zo kort en scheef in laagjes geknipt is staat het helemaal bol en ontploft -O- Ben net een 12 jarig jochie uit de jaren 70-80 Probleem is dat ik er ook geen staart meer in kan doen want daarvoor is het te kort, en had nog wel aangegeven dat dat de minimale lengte moest zijn want mijn haar moet verplicht vast op werk, nu doe ik dat dus met allemaal klipjes en lijk ik net een 12 jarige, schaam mij zo erg.
Ergste is nog dat ik het ook overal om mee heen hoor, sommige zeggen niks, andere dat het "pittig" staat ;( (ik ben echt alles behalve een pittig type) en een paar mensen dat ze het zonde vinden

Hoe het was
Afbeelding

hoe het ongeveer moest worden (rechter)
Afbeelding

hoe het ongeveer geworden is

Afbeelding

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 10:48

Westhof schreef:
Wat vinden jullie een fijne bodylotion/bodycrème die snel intrekt en dus niet plakt?

Faelynn, zoek eens op castorolie. Ik heb er zelf niet veel ervaring mee (in ieder geval niet voor mijn haar), maar ik hoor er wel positieve verhalen over.

Dankje ik ga hier eens naar kijken!

Ik gebruik altijd switsal body lotion voor baby's, trekt super snel in, plakt niet, je ruikt daarna alleen wel ook naar baby's :')

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 11:23

Faelynn schreef:

Suzanne F. schreef:

Mijn haar is juist super dik, nu het zo kort en scheef in laagjes geknipt is staat het helemaal bol en ontploft -O- Ben net een 12 jarig jochie uit de jaren 70-80 Probleem is dat ik er ook geen staart meer in kan doen want daarvoor is het te kort, en had nog wel aangegeven dat dat de minimale lengte moest zijn want mijn haar moet verplicht vast op werk, nu doe ik dat dus met allemaal klipjes en lijk ik net een 12 jarige, schaam mij zo erg.
Ergste is nog dat ik het ook overal om mee heen hoor, sommige zeggen niks, andere dat het "pittig" staat ;( (ik ben echt alles behalve een pittig type) en een paar mensen dat ze het zonde vinden

Hoe het was
[ [url=m/LbrcwG.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/pUqfiU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/1WBC8i.jpg]Afbeelding[/url] ]

:+

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 11:27

Castor olie op de huid plakt heel erg.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 14:25

Faelynn schreef:

Suzanne F. schreef:

Hoe het was
[ [url=m/LbrcwG.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/pUqfiU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/1WBC8i.jpg]Afbeelding[/url] ]

:+ :') :(:) Y;(

Je had prachtig haar, waarom wilde je het zo kort?

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 14:48

Westhof schreef:
Wat vinden jullie een fijne bodylotion/bodycrème die snel intrekt en dus niet plakt?

De body mousse van Nivea!
Ik heb echt een vreselijke hekel aan body lotions vanwege dat eeuwige geplak, maar deze is echt heel fijn :D
Ik heb de raspberry and white tea, maar je hebt ook matcha and cucumber of gewoon de neutrale “Niveageur”.
Ze zijn niet echt goedkoop maar het is eigenlijk altijd wel ergens 1+1 of 2+2 als je even zoekt...

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 15:20

Citaat:
Je had prachtig haar, waarom wilde je het zo kort?

Was toe aan iets anders :+ Dat lange haar is ook best wel veel werk, hoopte met kort haar dat t allemaal wat makkelijker zou zijn.. not..
Gaat wel enkele jaren duren voor ik weer terug ben bij waar ik was denk ik, kortste laagjes zitten ongeveer ter hoogte van mijn oor.
Ik geloofde ook nooit in haargroei shampoo, maar op dit moment ben ik bereid alles te geloven om van deze ramp af te komen, geen grap, t ziet er echt zo erg uit als op die foto, misschien nog wel erger -O-

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 15:30

De kapper heeft mij haar ook ooit te kort geknipt, ik wilde het op mijn schouders, het was uiteindelijk kinlengte. Kon wel janken, was echt zo lelijk, voelde me ook net een jochie van 12. Vreselijk. Ik heb elke dag mijn haar gestijld omdat het dan iets langer was (ik heb zelf al mega stijl haar, maar het scheelde toch iets) en minimaal een maand rond gelopen met ingevlochten haar.

Heeft 4 maanden geduurd voordat het de lengte had die ik wilde... Nooit meer terug naar die kapper. Korter haar is heerlijk makkelijk, maar dit was wel erg kort.

Edit:

Dit moest het worden:

Afbeelding

En zo was het geknipt:

Afbeelding
Duistere periode uit mn leven :+ vind het nog steeds zo lelijk :\ :')

Edit 2: oh! Over producten die werken! Blarenpleisters op puistjes *\o/* het werkt echt! Ik heb gewoon die van de action gebruikt. Ik heb rosacea en daardoor hele diepe, pijnlijke ontstekingen. Stukje pleister erop, slapen, en de volgende ochtend is het weg *\o/*

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 16:12

Ik vind het nog snel als het in 4 maanden tot die lengte is bijgegegroeid. Mijn haar groeit bijna helemaal niet meer. Ik ben vorig jaar augustus naar de kapper geweest maar heb niet het idee dat het langer is dan toen.

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 17:06

Ja gelukkig wel Suzanne! Mijn haar groeit ongeveer 2 cm per maand, helaas geen wondermiddeltjes die ik kan delen met jullie, ik doe er niks speciaals mee

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 17:09

Amyyy schreef:
Ja gelukkig wel Suzanne! Mijn haar groeit ongeveer 2 cm per maand, helaas geen wondermiddeltjes die ik kan delen met jullie, ik doe er niks speciaals mee

Oh ik wou dat ik dat had. Het lijkt bij mij wel of het helemaal niet meer groeit. Daarom durf ik het ook niet af te knippen.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 17:10

tylando schreef:
Gisteren de mascara van L'Oréal getest ( very different unlimited ) en moet zeggen : wel aan de prijs maar doet wat ie zegt!
Zowel in de regen en op het werk geen panda ogen! En mooie lash ! [ [url=m/ot6OSf.jpg]Afbeelding[/url] ]

2e gratis deze week bij het kruidvat

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 18:49

Dan ben ik gezegend met snel groeiend haar. Mijn kapper zei ook dat het bij mij ongeveer 2 keer zo snel groeit als normaal. Ik laat mijn haar witblond verven dus ben ook 2 keer zo vaak geld kwijt voor de uitgroei :D

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 19:37

Ik zie wel eens op facebook Hair Jazz voorbij komen. Geen idee of het werkt, maar het beloofd snellere haargroei :+. Misschien kan je er naar kijken of het je aanspreekt. Verder zou ik het inderdaad toch ook stijlen nu, dat maakt het iets minder bloempotterig.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 19:58

Cinnepin schreef:
Dan ben ik gezegend met snel groeiend haar. Mijn kapper zei ook dat het bij mij ongeveer 2 keer zo snel groeit als normaal. Ik laat mijn haar witblond verven dus ben ook 2 keer zo vaak geld kwijt voor de uitgroei :D

Pff, hier ook. :+ Mijn haar groeit wel 3 cm per maand dus blonderen is haast niet te doen joh. -O-

Ik ben wel benieuwd naar die DHZ highlight kits van L'oreal? geloof ik. Heeft iemand daar ervaring mee?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 20:20

Jikkeee schreef:
Ik zie wel eens op facebook Hair Jazz voorbij komen. Geen idee of het werkt, maar het beloofd snellere haargroei :+. Misschien kan je er naar kijken of het je aanspreekt. Verder zou ik het inderdaad toch ook stijlen nu, dat maakt het iets minder bloempotterig.

Dat is nu echt een voorbeeld van te mooi om waar te zijn, werkt niet! Weggegooid geld! :')

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 20:28

Lous schreef:
Jikkeee schreef:

Dat is nu echt een voorbeeld van te mooi om waar te zijn, werkt niet! Weggegooid geld! :')

Maar ik wil het zo graag geloven _O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 20:30

I want to believe!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 21:02

topsylover schreef:
Cinnepin schreef:

Pff, hier ook. :+ Mijn haar groeit wel 3 cm per maand dus blonderen is haast niet te doen joh. -O-

Ik ben wel benieuwd naar die DHZ highlight kits van L'oreal? geloof ik. Heeft iemand daar ervaring mee?

Weet ik alles van, haha maar als ik wat wil, moet het ook gebeuren -O- Dus toch maar blonderen en veel geld uitgeven :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 04:33

Zo wordt er ook geloofd in het serum dat 'Andrea hairgrow' heet en op aliexpress wordt verkocht.
Kost weinig. Maar veel lovende reacties.

marit2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 10:50

Storm schreef:
Zo wordt er ook geloofd in het serum dat 'Andrea hairgrow' heet en op aliexpress wordt verkocht.
Kost weinig. Maar veel lovende reacties.

Ik heb het gekocht via ali. Voor gebruik nog even gaan googlen. Toen las ik enge dingen over kaal worden dmv chemicaliën die er evt in zitten. Doosje ligt ongeopend in de kast, ik durf niet meer
Ik gebruik van Kruidvat zon potje vitamines (ik dacht b) wat bedoeld is voor huid haar en nagels.

Divers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 11:23

Heeft iemand al een werkend alternatief voor het kruidvatserum?