Fjaril schreef:De jurist van de vakbond gaat een bezwaar opstellen als ik alle informatie en verslagen van behandelaars naar hem opstuur.
Prima dat je je moed bijeen hebt geraapt!!
Fijn dat de vakbond er naar gaat kijken!
Citaat:
Mijn ultieme uitdaging: eerlijk zijn over hoe het echt gaat. Ik vind het zo ontzettend moeilijk!!
Ja, dat is in het begin kei- en keimoeilijk.
Maar: het begin is er!!
(Nou de rest nog, maar dat hoeft niet vandaag.)
Citaat:
Ik voel me zo'n aansteller. Ergens in mijn hoofd ben ik een gezonde meid die gewoon een schop onder haar hol nodig heeft ipv een wia-uitkering.
Ik baal ervan dat ik er afgelopen twee jaar mijn grenzen niet goed heb aangegeven qua werk. Ik ben bang dat ik nu niet geloofwaardig over kom.
Je therapie kwam niet van de grond. Omdat telkens 'halverwege' de diagnose bijgesteld moest worden, en je weer werd overgedragen en wat al niet.
Groot gelijk dat je er van baalt!
Maar jij hebt niets fout gedaan!
...en nee, grenzen aan kunnen geven is een teken van succes mbt de therapie, die dat stadium dus nooit bereikt heeft.
Allemaal balen tot en met.
....en dat het niet geloofwaardig over zou komen: dat lijkt mij meer jouw opvoeding etc.: dat het gewoon taboe is dat jij je verzet, voor jezelf opkomt - of ook maar gewoon zegt hoe het eigenlijk voor jou is.
Citaat:
Verder lig ik nog steeds in mijn bed. Ik heb zo waar de energie gevonden om de wasmachine aan te zetten. Nu nog ophangen..
En het is goed voor de lijn dit, ik heb nog niks gegeten vandaag. Geen energie om eten klaar te maken en mijn eetlust is ook niet om over naar huis te schrijven.
1)
2) Nu ja: dat dus.
Je bent gesloopt - 'en nog denk je dat het toch niet zo erg kan zijn (want dat mag niet)'.