Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Dracarys

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 22:52

Klinkt bekend, vreselijk :')

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 22:54

Ah TS.... Als je je hart wil luchten staat pb open, en het is logisch dat het daten en kletsen met hem even wat minder aandacht krijgt nu. Sterkte gewenst :(:)

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 22:56

Em_ schreef:
Hij heeft het super druk dus hij merkt er niks van ;) hij werkt letterlijk dag en nacht vertelde hij... daarom reageerde hij ook pas 4 dagen later :P

haha oke,
dus eigenlijk niet zo heel erg voor jou dan.
Jij heb nu dan in ieder geval de tijd voor jezelf die je nodig hebt.

En dag en nacht werken.. pff lijkt me ook niet al te leuk,
Maar.. weet jij alvast waar je eventueel aan begint :+

Meile

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 23:12

Em_ schreef:
Hij heeft het super druk dus hij merkt er niks van ;) hij werkt letterlijk dag en nacht vertelde hij... daarom reageerde hij ook pas 4 dagen later :P

Dit maakt het ergens toch extra lief dat hij die avond na werk nog naar je toe is gekomen!
Sterkte TS en mocht je je hart willen luchten, mag je altijd even een pbtje sturen

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-17 00:03

Meile schreef:
Em_ schreef:

Dit maakt het ergens toch extra lief dat hij die avond na werk nog naar je toe is gekomen!
Sterkte TS en mocht je je hart willen luchten, mag je altijd even een pbtje sturen

Ja, zeker lief!
Al ben ik er wel achter gekomen dat zijn intenties iets "ondeugender" zijn dan ik had ingeschat..
Hij geeft ook aan dat hij niet op zoek is naar een relatie. Ik ben blij met z'n eerlijkheid en weet nu wat ik verder kan verwachten. Of ik dit ook wil, denk ik nog ff over na..

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 00:39

Wow. Een communicerende man!

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 00:49

Qimm schreef:

Ik dacht echt precies hetzelfde _O-

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 00:59

Eline_S_S schreef:
Qimm schreef:

Ik dacht echt precies hetzelfde _O-

Hier nog een :')

Verder klinkt het niet zo goed, sterkte en rustig aan! :*

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 01:04

Tja, soms vind je iets wat je niet zocht......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 01:35

Taffje schreef:

Ik heb dat helaas alleen nog maar meegemaakt met euro's die ik in de bank vond toen ik naar een haarelastiekje op zoek was... al zat ik wel krap bij kas toen.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 01:43

Resistance schreef:
Taffje schreef:

Ik heb dat helaas alleen nog maar meegemaakt met euro's die ik in de bank vond toen ik naar een haarelastiekje op zoek was... al zat ik wel krap bij kas toen.

:')

Zelfs dat overkomt mij niet eens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 01:46

KM_Ris schreef:
Resistance schreef:

Zelfs dat overkomt mij niet eens.

Wil je erover praten? :(:)

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:55

Geweldig! En jij maakte je druk over 3 zoenen:D

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:57

Ik zou het echt raar vinden als je in 4 dagen nergens even 2 minuten vrij kan maken voor een appje :o als ie into you was had ie echt wel eerder tijd gemaakt denk ik..

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 12:02

Hij was er toch al achter dat hij een andere verwachting had dan de TS ;) Dan vind ik het nog dapper dat hij toch nog reageert.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 12:06

Jester_ schreef:
Ik zou het echt raar vinden als je in 4 dagen nergens even 2 minuten vrij kan maken voor een appje :o als ie into you was had ie echt wel eerder tijd gemaakt denk ik..

Ik kan me dat wel voorstellen hoor, dat je zo druk bent met je werk dat je even geen ruimte in je hoofd hebt voor andere zaken. Als ze een relatie hadden was het een ander verhaal maar je date niet direct terug appen vind ik niet erg schokkend.

Zo te horen heeft hij ook gewoon tijd voor zichzelf nodig en is hij nog niet klaar voor een nieuwe relatie. Als je jaren in een relatie hebt gezeten is het ook gewoon weer even uitvogelen wat je zelf wil, belangrijk vindt enzovoort. Even een tijdje lekker egoïstisch zijn zonder bemoeienis van partners. Betekend trouwens niet dat je het niet heel leuk kan hebben met iemand in de tussentijd :o

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 12:34

Dee_Es schreef:
Jester_ schreef:

Ik kan me dat wel voorstellen hoor, dat je zo druk bent met je werk dat je even geen ruimte in je hoofd hebt voor andere zaken. Als ze een relatie hadden was het een ander verhaal maar je date niet direct terug appen vind ik niet erg schokkend.

Zo te horen heeft hij ook gewoon tijd voor zichzelf nodig en is hij nog niet klaar voor een nieuwe relatie. Als je jaren in een relatie hebt gezeten is het ook gewoon weer even uitvogelen wat je zelf wil, belangrijk vindt enzovoort. Even een tijdje lekker egoïstisch zijn zonder bemoeienis van partners. Betekend trouwens niet dat je het niet heel leuk kan hebben met iemand in de tussentijd :o

dit dus.

ik vind t netjes van hem dat hij het ook aangeeft. in plaats van er eerst even gebruik van maken en dan zeggen dat je niet een relatie wilt

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 12:54

Jester_ schreef:

Niet iedereen is overal tegelijk mee bezig.
Wij hebben ook een eigen zaak en dit is voor ons ook de drukste tijd van het jaar.
Dan ben je laat in de avond blij dat je thuis bent en een bord warm eten voor je neus hebt staan.
Plus dit daten is net pas tot stand gekomen, hij zegt het enorm druk te hebben, dan is het vrij logisch in mijn ogen dat je niet continu op je mobiel zit te kijken voor privé zaken.
Hij heeft wel degelijk laten merken dat hij er wat voor doet, zelfs vanuit zijn werk eerst naar huis gaan om even op te frissen e.d. om naar een last minute dat te gaan vind ik best netjes.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 13:14

Jester_ schreef:

Mensen die zo denken app ik nooit terug die bellen maar.. heb daar echt een schurfthekel aan dat mensen bepalen wanneer ik wel even tijd heb. ( ja in de familie zijn er wel enkele die ik niet terug app)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 13:22

StalNollie schreef:
Jester_ schreef:

Mensen die zo denken app ik nooit terug die bellen maar.. heb daar echt een schurfthekel aan dat mensen bepalen wanneer ik wel even tijd heb. ( ja in de familie zijn er wel enkele die ik niet terug app)

Als je iemand echt interessant vindt, dan heb je altijd wel een paar seconden de tijd om wat te sturen. Dat kan je zelfs doen als je op de wc zit. Dus ik zie het ook echt als desinteresse als iemand niet de moeite neemt om te reageren. Dat hoeft heus niet a la minute maar ik vind het onbeschoft om gewoon niet te reageren. Als een vriendin dit zou doen dan zou dat niet goed zijn voor de vriendschap.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 13:25

Er is wat mij betreft nog een heel groot verschil tussen niet binnen een dag reageren op een bericht dat je wel gelezen hebt, of het bericht niet eens lezen. Als iemand niet aan het lezen van berichten toe komt dan zal die het echt wel heel druk hebben :)

Als je het ècht druk hebt dan is het immers al een uitdaging om aan eten toe te komen :P

En niet iedereen loopt de hele dag met een telefoon rond.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 13:28

Je hebt toch pauze? Je kan toch snel een appie sturen via het toilet oid . Je gaat toch slapen? 5 minuutjes voor het slapen gaan kan je nog wat sturen. Het is moeite doen of geen intresse hebben.

Het is inderdaad een verschil als ie niks leest , dan is ie echt erg druk. Maar kan mij niet voorstellen dat hij 24 uren werkt die 4 dagen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 13:29

pmarena schreef:
Er is wat mij betreft nog een heel groot verschil tussen niet binnen een dag reageren op een bericht dat je wel gelezen hebt, of het bericht niet eens lezen. Als iemand niet aan het lezen van berichten toe komt dan zal die het echt wel heel druk hebben :)

Als je het ècht druk hebt dan is het immers al een uitdaging om aan eten toe te komen :P

En niet iedereen loopt de hele dag met een telefoon rond.

Oh ja dat is waar. Maar dat is ook prioriteiten stellen. Als er blijkbaar heel veel, bijna alles, belangrijker is dan ik dan hoef ik daar geen vriendinnen meer mee te zijn. Het zinnetje: Hoe is het met jou, is binnen 3 seconden getypt en verstuurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 13:30

Maar hij geeft toch ook aan dat hij niet op zoek is naar een relatie? Dan heeft hij gewoon andere prioriteiten, prima toch. Past wel met het niet terug (willen) appen en dat is he-le-maal prima.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 13:32

Anoniem schreef:
Maar hij geeft toch ook aan dat hij niet op zoek is naar een relatie? Dan heeft hij gewoon andere prioriteiten, prima toch. Past wel met het niet terug (willen) appen en dat is he-le-maal prima.

Klopt. Hij is tenminste eerlijk daarin. Goed dat hij dat aangeeft.