Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Em_ schreef:Hij heeft het super druk dus hij merkt er niks vanhij werkt letterlijk dag en nacht vertelde hij... daarom reageerde hij ook pas 4 dagen later
Em_ schreef:Hij heeft het super druk dus hij merkt er niks vanhij werkt letterlijk dag en nacht vertelde hij... daarom reageerde hij ook pas 4 dagen later
Meile schreef:Em_ schreef:Hij heeft het super druk dus hij merkt er niks vanhij werkt letterlijk dag en nacht vertelde hij... daarom reageerde hij ook pas 4 dagen later
Dit maakt het ergens toch extra lief dat hij die avond na werk nog naar je toe is gekomen!
Sterkte TS en mocht je je hart willen luchten, mag je altijd even een pbtje sturen
als ie into you was had ie echt wel eerder tijd gemaakt denk ik..
Dan vind ik het nog dapper dat hij toch nog reageert. Jester_ schreef:Ik zou het echt raar vinden als je in 4 dagen nergens even 2 minuten vrij kan maken voor een appjeals ie into you was had ie echt wel eerder tijd gemaakt denk ik..
Dee_Es schreef:Jester_ schreef:Ik zou het echt raar vinden als je in 4 dagen nergens even 2 minuten vrij kan maken voor een appjeals ie into you was had ie echt wel eerder tijd gemaakt denk ik..
Ik kan me dat wel voorstellen hoor, dat je zo druk bent met je werk dat je even geen ruimte in je hoofd hebt voor andere zaken. Als ze een relatie hadden was het een ander verhaal maar je date niet direct terug appen vind ik niet erg schokkend.
Zo te horen heeft hij ook gewoon tijd voor zichzelf nodig en is hij nog niet klaar voor een nieuwe relatie. Als je jaren in een relatie hebt gezeten is het ook gewoon weer even uitvogelen wat je zelf wil, belangrijk vindt enzovoort. Even een tijdje lekker egoïstisch zijn zonder bemoeienis van partners. Betekend trouwens niet dat je het niet heel leuk kan hebben met iemand in de tussentijd
Jester_ schreef:Ik zou het echt raar vinden als je in 4 dagen nergens even 2 minuten vrij kan maken voor een appjeals ie into you was had ie echt wel eerder tijd gemaakt denk ik..
Jester_ schreef:Ik zou het echt raar vinden als je in 4 dagen nergens even 2 minuten vrij kan maken voor een appjeals ie into you was had ie echt wel eerder tijd gemaakt denk ik..
StalNollie schreef:Jester_ schreef:Ik zou het echt raar vinden als je in 4 dagen nergens even 2 minuten vrij kan maken voor een appjeals ie into you was had ie echt wel eerder tijd gemaakt denk ik..
Mensen die zo denken app ik nooit terug die bellen maar.. heb daar echt een schurfthekel aan dat mensen bepalen wanneer ik wel even tijd heb. ( ja in de familie zijn er wel enkele die ik niet terug app)

pmarena schreef:Er is wat mij betreft nog een heel groot verschil tussen niet binnen een dag reageren op een bericht dat je wel gelezen hebt, of het bericht niet eens lezen. Als iemand niet aan het lezen van berichten toe komt dan zal die het echt wel heel druk hebben
Als je het ècht druk hebt dan is het immers al een uitdaging om aan eten toe te komen
En niet iedereen loopt de hele dag met een telefoon rond.