Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik woon in onze mooie hoofdstad dus wil best eens afspreken met mensen die hier in de buurt wonen, maar een fotomeeting sla ik even over ik post alleen foto's van mezelf op mijn privéaccount (die ik best per pb wil geven mocht iemand dat graag willen maar hij hoeft niet in de lijst
). Ik heb regelmatig model gestaan maar plaats doorgaans vooral selfies tegenwoordig omdat ik nauwelijks tijd heb (of neem...) om te shooten.
Gelukkig al een tijdje radiostilte. Anoniem schreef:Gianti , hij is in ieder geval wel vasthoudend
Ik ben een beetje krom denk ik, m'n kind heb k niet herkenbaar in beeld, maar mn eigen hoofd in beeld vind k dan weer niet erg
ik twijfel ook hoe echt het is zulke verzoeken
je hebt toch echt niet zo'n bord voor je kop?
)? En wat vinden jullie leuk om te zien in captions van anderen? JolisaJ schreef:Iets heel anders, maar wat zetten jullie in je captions (naast hashtags)? En wat vinden jullie leuk om te zien in captions van anderen?
Vind ik van die aandachttrekkerij. Ik vind het gewoon leuk als er een korte omschrijving bij staat, zodat duidelijk is waar ik naar kijk. Of dat nou 3 zinnen is of een smiley maakt mij niet zoveel uit
Lange verhalen lees ik ook niet, daar is Facebook voor vind ik weer dan...