Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lieveli schreef:Zo heeft een vriend van mijn lief eens zijn haar geverfd, maar hij is ook kleurenblind. Het was aubergine.
Ik lag helemaal in een deuk, maar wilde hoe dan ook de stad even door. Hij zei: "Jij gaat vóór mij lopen en de eerste de beste die aan mijn reet zit, krijgt een hengst met mijn helm." Was een hilarische avond (voor mij dan).
dieseltje09 schreef:Ok ik heb net iets voorbij zien komen![]()
Capri sprijkerbroek in een roze wassingErboven een kekke
tuniek in een paar tinten donkerder roze met wit en blauwe letters, witte all-stars eronder(mag van de all-stars niets van zeggen heb ik zelf ook) maar dan wel afgetopt met een enkelsok in het roze die veel te veel boven dr schoenen uitkwam
![]()
MariekeB schreef:Geweldig , zag ik in New york vorige maand ook vaak.
Ik denk dat ik daar maar eens aan mee ga doen, en wat mij betreft dan een trend ( al houd ik er meer van vanwege het praktische)
JoskaH schreef:lieveli schreef:In Amsterdam was laatst een feestje, of komt een feestje met het thema 'gozerwijffies'. Wilde ik zo graag heen!
[ Afbeelding ]
Haha, ben wel benieuwd waar die naam vandaan komt? Nog nooit van gehoord maar hoor het lekker Amsterdamse accent er ook wel bij
edit: dit vind ik toch ook wel een modeblunder en lijkt me bijzonder irritant typen/lezen/schrijven/douchen/leven:
[ [url=m/i2SSK1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cowboy55 schreef:MariekeB schreef:Geweldig , zag ik in New york vorige maand ook vaak.
Ik denk dat ik daar maar eens aan mee ga doen, en wat mij betreft dan een trend ( al houd ik er meer van vanwege het praktische)
20+ jaar geleden ook al hoor.
Hakjes aan, sportschoenen in de tas. 
germie schreef:Vandaag gezien: een man in korte broek met een panty er onder.
)