Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Supervixen schreef:Ik heb dezelfde problemen met zomerschoenen. Heb naast de panama jacks nu hush puppies gehaald, maar zonder hak. Toch zitten ze niet zo lekker als de jacks. Daar kan gewoon weinig tegenop. Ik wacht ook nog steeds op de elegante, lekker zittende brede sandaal. Ik heb de hoop zo goed als opgegeven.
dejavu schreef:Needje schreef:Ik heb pas nieuwe sandalen gekocht.
De Kimmie van Steve Madden.
Aanrader. Mits je van plateau zolen houdt. haha.
Ze lopen iig heerlijk.
[ [url=m/7sLdSk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ooh, die wil ik!!! Hoe zitten ze qua breedte? Want ik heb nogal brede voeten.
Supervixen schreef:Sorry, die vind ik echt heel suf.. ik krijg daar een 55+ afritsbroek/fleecevest/kortpittig kapsel beeld bij.
Marie111 schreef:Supervixen schreef:Sorry, die vind ik echt heel suf.. ik krijg daar een 55+ afritsbroek/fleecevest/kortpittig kapsel beeld bij.
Bij zoiets ook?
https://www.wolkyshop.com/04640-nyc-500 ... olied-leer
Supervixen schreef:Ik ook, maar ik heb er gewoon een bepaald beeld bij van mensen die ik ken.
Laat ik het dan zo zeggen. Ik vind ze gewoon heel lelijk en sommigen iets minder lelijk, maar nog steeds lelijk. Hier ga je toch van huilen? Wie bedenkt dit? Geen man wil toch meer seks met je als je zoiets aantrekt![]()
*Sorry voor de mensen die ik nu tegen de schenen schop en het wel mooie schoenen vinden. Dit is maar een mening*
[ [url=m/9sAg5T.jpg]Afbeelding[/url] ]