Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirthheee schreef:Tot gisteren wist ik ook niet dat je door je likes heen kon raken, althans toen las ik het hierFlessuh schreef:
Nah, tijd te veel. Moest op m'n werk steeds wachten op apparaat dat om de 5 minuten opnieuw op moest starten dus ja dan ga je wat anders doen
Ben ik nou zo kieskeurig dat ik nooit door mijn likes heen kwam?
suikermeisje schreef:DanielleB schreef:Ik heb het niet zo op drugs.. Moet zeggen, ook niet op roken hoor, heb nog nooit in mijn leven gerookt![]()
Dus ik ben daar denk ik wel een beetje een muts in. Maar scheelt denk ik ook of het in je "kennisgroep" wel wordt gedaan of niet, bij mij dus helemaal niet
Ik ben van de generatie dat het allemaal heel gewoon is. In mijn leven geen drugs. Dus ook niet een partner met drugs. Drink en rook zelf ook niet. Ik ben te braaf denk ik... maar hou wel graag m'n lichaam heel. Dan mag ik tenminste klagen van mezelf als ik uiteindelijk wel kapot ben. Misschien komt dat dan aan een overdosis chocola
@renee
En waarom zou het juist gezelliger zijn met drugs? Als het dan het gezelligst is, is er iets mis met z'n persoonlijkheid denk ik.
Yonker schreef:Door mijn likes heen is mij 1 keer gebeurd maar toen heb ik echt heeeeeel veeeeeel geswipet want ben ook best kritisch. Jij swipet best wel wat naar rechts of niet flessuh? Ik denk 1 op de 10 of 1 op de 15, moet je nagaan hoeveel ik die dag geswipet heb
_Reneee schreef:Ach drugs, als het recreatief is en maar af en toe zou ik er een vent niet om laten lopen. Gezellig juistVrouwen zijn ook raar inderdaad. Al zitten er wel een hoop knappe vrouwen op. Meer dan mannen...
namiro schreef:Ja dat niet praten is zo irritant.. ik zeg t ook gewoon als ze na een week niet gereageerd hebben