Cosplayers op bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ScarOfWars

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 21:08

Aaahhh, twijfels, twijfels! Tis wel echt letterlijk aan de andere kant van het land (want tja.. mot ik net uit het Noorden komen XD)..

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 21:11

Ken je probleem maar het is het zeker waard! tis dat ik dit jaar qua vakantie niet lekker uit kom en er niemand mee kan want anders was ik zeker weer gegaan!

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 21:12

Persoonlijk denk ik dat ik het (hoe leuk het er ook uitziet), even oversla qua events dit jaar.. Ik raak binnenkort mn baantje kwijt en dan heb ik niks meer.. ^-^" Misschien iets voor volgend jaar!

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 16:28

Abunai is echt een goeie conventie om als eerste heen te gaan. Klein maar toch wel groot (raar, maar zo voelt het :')) altijd ontzettend gezellig en altijd wat te doen wat je leuk vind!

Was ook mijn eerste con in 2013 toen ik voor het eerst ging cosplayen c:

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 16:31

Ik zal hem onthouden voor volgend jaar! Of misschien, als het meezit dit jaar.

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 16:35

Een dagje is ook leuk hoor! En met die kaartjes die je bij de AH/Kruidvat kan kopen valt reizen vaak ook nog wel mee! c:

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 17:29

Klopt, Klopt maar vond, imo de kaartjes van Abunai aardig an de prijs, ,maar dat kan aan mij liggen

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 19:56

Abunai is redelijk aan de prijs vergeleken met andere cons maar het wel echt dubbel en dwars waard, vind ik :j ik heb vorig jaar meegedaan aan de act competition en dat was echt onvergetelijk, zó tof! Wel is het meestal heel heet tijdens Abunai, dat is het enige wat minder is :D

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 20:14

Ik vond Abunai minder, maar dat komt doordat ik er pas een keer heen ben geweest in een groepje van 3, en de andere 2 waren een stelletje... Tja :')

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 20:27

Summerfly schreef:
Abunai is redelijk aan de prijs vergeleken met andere cons maar het wel echt dubbel en dwars waard, vind ik :j ik heb vorig jaar meegedaan aan de act competition en dat was echt onvergetelijk, zó tof! Wel is het meestal heel heet tijdens Abunai, dat is het enige wat minder is :D

Beter te heet dan te koud, denk ik dan maar ^-^" Naja Ik twijfel iig nog. Ik weet ook nog niet wanneer mijn cos af is en of ik dan alleen naar Abunai ga of niet en hoe lang, etc..

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:15

De prijs is idd wel hoger dan veel andere cons, maar vergeet niet, dat t samen met Animecon de grootste conventie is, dus aan die kant snap ik t wel.
Ik ben begonnen met mn Luna! :D Heb mn paspop binnen yaay *\o/*
Maak eerst een testversie en dan pas de echte, want...tsja, geen idee hoe ik deze jurk aan moet pakken :')
Ik hou op mn fb geheim welke cosplay t is, omdat t random is en misschien niet lukt :Y)
Ik hou een album bij daar!
(dit is de achterkant en dan binnenstebuiten, heb net de mouwen geknipt zeg maar haha)
Afbeelding

https://www.facebook.com/SakisCosplay/

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:32

ziet er goed uit :D ik moet ook nodig en paspop, alleen mijn maat zit k op bijna 200 euro voor zown ding.

Ondertussen aan het wachten tot het belle patroon uitkomt. heb al 40 meter stof ervoor in huis, de sieraden, de pruik en schoenen haha.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:57

Thanks! Heb em als vroeg bday cadeau gehad van mn broer :))
Ik heb gelukkig maat 34 kunnen vinden! :D Zo een verstelbare is t niet hoor haha, die zijn idd rond de 200 :') Denk dat ik 5 meter stof zal halen hiervoor ofzo, heb ik iig meer dan genoeg.
Dat draperen daar gaat wel wat cm in zitten merk ik :P

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:05

ja ik ben maat 48 :P ik ga hopelijk snel de ducktape paspop techniek maken :D tshirt aan, coveren in ducktape, losknippen op de rug en ik wil hem dan vullen met purschuim in plaats van kussen vulling :D

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:16

ah ja duct tape is idd handig!
met purschuim zou ik niet doen...t zet uit he als t opdroogt...tot t uiterste toe, dus dan is je hele paspop straks een bolletje := Kan wel als je een harde mal hebt, maar met duct tape is dat niet handig helaas.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:24

als je stukje voor stukje inspuit, moet t vast lukken met beleid. dus laagje voor laagje, goed laten drogen en dan volgende laag :) anders moet k enorm veel kussens kopen bij de action vandaan.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:30

mwua valt mee, ik heb t gevuld met 2 zakken van die kussenvulling die goedkoop was iig :)
maar t is te proberen idd :)

omg animecon heeft 18+ sushi event..wat ben ik blij dat k niet meer naar animecon ga zeg. Belachelijk dat ze zoiets op een conventie doen, ben blij dat k mn geld niet aan die organisatie geef. Man wat een laag niveau zo iets.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:54

ja, maar jou maat en mijn maat, dat verschilt nogal zeg maar haha helemaal als ik een mooie stevige wil. :P

waarom is een sushi event 18+ ??

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 20:04

Hier door:
Afbeelding

Stond ook wel even stom te kijken dat ik het las :')

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 20:13

Ik ga ook niet naar animecon. Wou de zondag gaan maar is de week voor mijn toetsweek, en ik heb echt geen tijd om mijn kostuum nog te maken.. dat 18+ sushi event vind ik ook echt belachelijk!! Het zorgt er alleen maar voor dat er meer vieze ventjes met grijpgrage handjes naar je event komen en met een groot aantal jonge, vrouwelijke bezoekers in cosplay is dat echt het laatste wat je wil lijkt me. Daarnaast vind ik mooie meiden in bikini als serveersters absoluut niks toevoegen en ontzettend seksistisch. Maid café's tot daaraantoe, die vind ik ook leuk, maar dit gaat echt te ver.

Paspop zelf maken wil ik ook gaan doen!! Lijkt me ook handig om kostuums op te showcasen etc. Als je er een gemaakt hebt Twilight laat je hem dan zien? :D

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 20:13

jeetje.., het is een all age event.., dit is wel echt belachelijk.

en ja hoor :D eerst ducktape inkopen en een strak tshirt.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 20:20

Dat dus idd...en kijk, ik weet dat Taji en een deel van de organisatie pervs zijn, maar betekend nog niet dat je ernaar moet handelen. Hoop dat de beveiliging extra goed is dit jaar, want dit lokt zeker pervs die niet vies zijn van grijpen zeg maar :\

Twilight ja klopt, maar t zou zonde zijn als purschuim niet werkt zeg maar...heb t vaak genoeg mis zien gaan helaas :') Ga van te voren wel naar de wc, want je bent wel ff bezig hahaha
(spreek uit ervaring :Y) )

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 20:23

ja ik zat nog te overwegen om naar animecon te gaan maar vind dit soort dingen altijd weer erg jammer... Ben benieuwd hoeveel klachten hierover gaan komen en hoe animecon gaat verlopen dit jaar

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 21:05

Tot nu toe al veel mensen die dit echt heel vreemd vinden en niet vinden kunnen. Zelfs vanuit de organisatie. Zegt genoeg lijkt mij zo.

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 09:21

Animecon heeft idd goed een stempel op zichzelf gedrukt met deze actie :') Vind een sushi proeverij wel leuk bedacht, maar waarom moet er dan ook een versie komen met vrouwen in bikini? Is helemaal niet zo nodig en zo geef je een beetje een trashy vibe af naar je publiek :"D

Maar hey, ik ga toch niet naar Animecon. Moet nog een hele fursuit van Amerika naar hier laten vliegen en dat kost me al genoeg geld.