Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Procent

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 23:47

Omg... Als je kort aan het praten bent, ''En dan na een tijdje drankjes doen, etc.. En eventueel benefits.. ''

Lekker subtiel :')

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 00:05

Nightingale schreef:
Leuk topic, kan ik ook meekletsen?
Ik zit sinds een tijdje op Tinder, in het begin voor de grap om te kijken of ik überhaupt matches zou krijgen, maar inmiddels ben ik er nadat ik meerdere matches teleur heb moeten stellen stellen wel achter dat je beter wat kieskeuriger kan zijn :Y)

Wanneer kiezen jullie ervoor om een contact af te breken? Liefde is niet altijd op het eerste gezicht natuurlijk, maar wat geeft voor jullie de doorslag dat het echt niets wordt?

Ik brak het af als het de verkeerde kant op ging, als het saai werd of als ik door had dat het sowieso niets zou worden/hij was toch niet zo aardig. En dan heb je de gesprekken die gewoon doodbloeden nog.

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 10:04

Hij is wel duidelijk hahah :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 10:18

Contact afbreken.. Ik ben zo iemand die gewoon niet meer reageert als ik het geen leuk gesprek vind. Heel slecht, maar ik ben redelijk snel verveeld en dan denk ik 'het is toch maar Tinder'.

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 10:20

Ik kijk als de foto leuk is, altijd verder in het profiel. Gisteren dacht ik na een tijdje, ''Veel werk'', en ben ik gewoon op de foto gaan beoordelen. Maar nu krijg ik dus matches waar ik helemaal niks mee heb :') Of rare profielteksten, etc.

Dus ik ga weer over op een voor een bekijken :') :+

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 10:25

Procent schreef:
Ik kijk als de foto leuk is, altijd verder in het profiel. Gisteren dacht ik na een tijdje, ''Veel werk'', en ben ik gewoon op de foto gaan beoordelen. Maar nu krijg ik dus matches waar ik helemaal niks mee heb :') Of rare profielteksten, etc.

Haha dit had ik ook. Kreeg ik n match en dacht ik echt huh, die kan ik echt nooit geliked hebben hoor!!!
Dus nu ook altijd even foto's en profielen doorbladeren.

Ik weet t niet zo met mijn Tindermatch die van t weekend hier was. Was echt heel gezellig en fijn maar zit nu te denken van hmmm zou het gevoel nog komen? Of niet? Pfff weet t ff niet....

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 10:33

Overigens was ik best kieskeurig, dus ik had ook wel echt matches die ik leuk vond.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 11:30

Ben ook best kieskeurig maar er vanuit gaande dat iedereen altijd zijn beste foto's plaatst kan het in real life toch wel tegenvallen (of als je iemand op fb opzoekt bij twijfel haha) de superlikes komen bij mij altijd van figuren die ik echt niks vindt ook zoiets haha.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 11:44

Ik heb inderdaad ook nooit leuke superlikes..

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 12:11

Wel leuk dat hier zoveel mensen zitten met verschillende leeftijden. Ik ben 28. Heb hem van 26 t/m 34 staan.

Mijn date van afgelopen weekend was heel gezellig, maar ik voelde nog niet echt die woeste aantrekkingskracht. Over het algemeen val ik een beetje op boefjes helaas, dus weet niet of dat gevoel nog gaat komen. Al zou ik wel nog een 2e date willen, nu even afwachten tot hij het vraagt :+

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 12:15

Zozo meiden, ik moest even 4 pagina's bijlezen!

Ik zou gewoon even afwachten Smurflin, misschien dat je na de 2de date opeens een gigantische vonk voelt, haha. Ik ben ook meer van de boefjes, alleen is dat voor mn vertrouwen een stuk minder.

Mijn date ging goed, was heel gezellig (wel echt een k.utfilm). En we hebben dit keer voor 't eerst gezoend, viel gelukkig totaaaaal niet tegen. Nu afwachten of er nog een date in de planning komt.

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 12:18

Ja, dat is ook zo. Ik probeer het boefjespatroon ook te doorbreken, maar valt niet mee..

Welke film zijn jullie geweest?

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 12:28

We zijn naar Joy geweest. Het leek me echt een hele leuke film en goeie acteurs. Maar ik vond hem heel langdradig en het verhaal duurde eigenlijk een beetje te lang. Hij zei ook: 'Volgende keer kies ik wel een film uit'. :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 12:35

Dit is eigenlijk de eerste via tinder die ik echt interessant vindt :')
Ik moet zeggen dat ik meestal uit verveling op tinder zit en de meeste gesprekken doodbloeden.
Heb dan ook nog nooit eerder via tinder gedated.

Ben benieuwd Kenyada, wie weet komt het gevoel nog.

Leuk yeentll!
Hoe vaak hebben jullie nu afgesproken?

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:10

Oh Tinder.. moeilijke zaak. Ik ben wat dating betreft toch wel ouderwets denk ik. Dat internetgedoe vind ik echt heel moeilijk. Er is echt nog nooit een succesvolle date uitgekomen (en ik heb er denk ik een stuk of 6/7/8 gehad).

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:11

Ik heb zaterdag weer een date! Hij is heel aardig haha. Ben benieuwd, ben een beetje bang dat het bij "aardig" blijft. :P

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:11

Procent schreef:
Omg... Als je kort aan het praten bent, ''En dan na een tijdje drankjes doen, etc.. En eventueel benefits.. ''

Lekker subtiel :')

Net als Netflix and Chill.. -O-

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:12

Procent schreef:

Ja want zo kom je erachter dat in het profiel stond dat "dominant een lief blond slaafje" zocht...

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:15

Ja MarlindeRooz, met aardig is niks mis, als je op zoek bent naar vriendschap haha.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:16

Anna_Dani schreef:
Ja MarlindeRooz, met aardig is niks mis, als je op zoek bent naar vriendschap haha.

Ik heb op die manier al wel 3 vriendschappen verkregen. :Y) Meer dan genoeg. _/-\o_ :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:36

Nightingale schreef:
Wanneer kiezen jullie ervoor om een contact af te breken? Liefde is niet altijd op het eerste gezicht natuurlijk, maar wat geeft voor jullie de doorslag dat het echt niets wordt?

Als ik voor mezelf spreek moet ik de allereerste keer dat ik iemand zie denken 'wow, jou wil ik'. Als dat er niet is wordt het voor mij niet meer dan een vriendschap.
Ik heb hooguit 2x met iemand afgesproken omdat ik dan voor mezelf echt wel genoeg weet.

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 14:24

Ik vind negeren altijd zo harsh, zeker als je al een keer met iemand afgesproken hebt :+ Ik neig zelf naar wat jij zegt Goof, maar ben ergens bang dat ik daardoor dingen misloop.

Wauw Procent, die weet wat ie wil :')

Leuk om te lezen dat het zo goed gaat bij mensen :D Ik heb een aantal contacten lopen waarvan het grootste deel vriendschap en een aantal nog 'interessant'. Misschien maar weer eens afspreken met iemand.

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 14:26

Anna_Dani schreef:
Procent schreef:

Ja want zo kom je erachter dat in het profiel stond dat "dominant een lief blond slaafje" zocht...

Ja precies! :')
"ik doe alleen tinder als ik aan het poepen ben"
Ehhhh. Oke :') :')

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 14:32

Procent schreef:
Anna_Dani schreef:

Ja precies! :')
"ik doe alleen tinder als ik aan het poepen ben"
Ehhhh. Oke :') :')

Heyyyy die heb ik ook gezien, een drollemans :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 15:35

Ik heb toch wel een soort van succesverhaal voor Tinder hoor :D . Hier gaat het nog steeds super met m'n tinderman! <3 Hij noemde me vorige week per ongeluk 'z'n vriendin'. Dus ik gok dat het wel goed zit. :+