Yv_ schreef:Ik heb nu al sinds dat ik thuis ben Country Kitchen op staan, maar ruik 'm nauwelijks. Ook niet nadat ik terug kwam van het douchen. Morgen nog maar eens een andere proberen. Hoop wel dat ze minder tegenvallen dan die van Pure Soap, want zulke zijn natuurlijk prijstechnisch héél erg leuk voor erbij!
Waxmelts, zijn die van jou allemaal goed qua geur of zitten er ook mindere tussen? Of hangt dan weer van van alles af?
Ik denk dat je dat het beste aan de mensen kan vragen. Aangezien ik natuurlijk trots ben op wat ik maak. En de mensen die gekocht hebben ook al gebrand en ik lees ook dat velen bij pure soap geweest zijn. Ik heb daar zelf lang geleden ong een jaar of 4 voor het laatst besteld. Toen had ze niet veel keuze en daardoor vond ik ze toen tegen vallen maar toen had je nog smell well en daar was ik verslaafd aan.
Mensen die dus bij meerderen ingeslagen hebben kunnen deze vraag beter beantwoorden.
Ik zou zeggen dat de grote cups van ps vergelijkbaar zouden moeten zijn in geur sterkte dan de mijne. Mijn geuren zijn wel relatief vers omdat ik wat kleinere hoeveel heden maak. daar zou een verschil in kunnen zitten al maakt puresoap de bars ook meestal op bestelling.
De kleintjes geuren wel minder lang en minder heftig echter geuren ze wel en de meeste kleintjes zullen tussen de 4 en 6 uur geur afgeven in een standaard 25m 2 kamer ongeveer. In diezelfde ruimte kun je bij grote denken aan gemiddeld 10 uur