Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
EmptyWords schreef:confession... ik zag vanochtend een spin in huis, heb de hele dag het thuiskomen uitgesteld, omdat ik het zelf weg moest gaan halen.
ik heb de stofzuiger gepakt, stang uitgeschoven, stofzuiger aangezet (zodat spin ana geluid kon wennen en niet van schrik zou vluchten)
en daarna nog een paar min zo gestaan:
[ [url=m/yjzn8Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
om moed te verzamelen.
blijft het beest aan de muur plakken!
maar het is gelukt, heb een kwartier na getrild
) en spoel ze door de wc (confession: vroeger dacht ik dat ze weer uit de wc zouden kruipen als je dat doet
) dan weet ik zeker dat ze dood en weg zijn... 
EmptyWords schreef:confession... ik zag vanochtend een spin in huis, heb de hele dag het thuiskomen uitgesteld, omdat ik het zelf weg moest gaan halen.
ik heb de stofzuiger gepakt, stang uitgeschoven, stofzuiger aangezet (zodat spin ana geluid kon wennen en niet van schrik zou vluchten)
en daarna nog een paar min zo gestaan:
[ [url=m/yjzn8Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
om moed te verzamelen.
blijft het beest aan de muur plakken!
maar het is gelukt, heb een kwartier na getrild
Ik krijg echt een automatische schrikreactie [vaak spring ik weg oid, gillen doe ik dan weer niet gelukkig
] wat ik heel erg vervelend vind omdat ik spinnen best mooi vind om te zien en ze zijn ook nuttig enz. En dan denk ik dat mensen denken dat ik zo'n hysterisch wijf ben terwijl dat dus best meevalt
Dusja, eigenlijk zou ik anderen er ook niet mee moeten plagen
daisssx schreef:Ik ben op zoek naar ander werk omdat ik er de puf niet voor heb om mijn hele werktijd geïrriteerde klanten te helpen..
Ik werk bij de AH, en vandaag is er een regel in gegaan dat je VERPLICHT aan iedere klant moet vragen of hij/zij alles heeft kunnen vinden. Klanten zitten daar totaal niet op te wachten en reageren dus of boos "Waarom wil je dat weten?" , "waarom die stomme vraag?" Of ze lachen je recht in je gezicht uit.
ik dacht al waarom, als ik iets niet kan vinden vraag ik het toch wel in de winkel wat heb ik er aan om bij de kassa nog achter artikelen aan te gaan. Dat is over het algemeen het punt waar ik het minst lang wil staan
daisssx schreef:Ik ben op zoek naar ander werk omdat ik er de puf niet voor heb om mijn hele werktijd geïrriteerde klanten te helpen..
Ik werk bij de AH, en vandaag is er een regel in gegaan dat je VERPLICHT aan iedere klant moet vragen of hij/zij alles heeft kunnen vinden. Klanten zitten daar totaal niet op te wachten en reageren dus of boos "Waarom wil je dat weten?" , "waarom die stomme vraag?" Of ze lachen je recht in je gezicht uit.
Wat een onzin. Je mag toch niet achter je kassa weg.. En voordat het personeel het product gevonden heeft 
Renee schreef:daisssx schreef:Ik ben op zoek naar ander werk omdat ik er de puf niet voor heb om mijn hele werktijd geïrriteerde klanten te helpen..
Oh vandaar dat de cassieres me zo lopen te stalkenik dacht al waarom, als ik iets niet kan vinden vraag ik het toch wel in de winkel wat heb ik er aan om bij de kassa nog achter artikelen aan te gaan. Dat is over het algemeen het punt waar ik het minst lang wil staan
Esmee_98 schreef:Angelaa2 schreef:Spoiler:
Mijn confession is dat ik het soms heerlijk vind om even te huilen of om mezelf even zielig te vinden
Ja ik ook!

UhNee schreef:Esmee_98 schreef:
Ja ik ook!
Haha herkenbaar! Afentoe heb ik dat zo nodig dat ik er een avondje voor 'inplan': Niemand thuis, glaasje wijn, boxje met jankmuziek die ik dan keihard meeblêr. Als ik zo'n jankavondje heb gehad voel ik me gelijk 'gereinigd'
@Hackie: Ik denk dat juist dat heul veel mensen hem snappen
Heb ik zelf ook
Danique schreef:Ik vind de 'heeft u alles kunnen scannen?' veel vervelender. Als de scanner het niet deed had ik wel een ander product gepakt

Maar ik heb ook wel mijn medelijden getoond, ze staan daar ook niet voor hun plezier