Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 22:47

Doe er nog even iets van kattenkorrels of grit achteraan anders kruipt hij er weer uit :=

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 22:48

ik heb mn huis gestofzuigd daarna (sorry buren) en de bak staat nu buiten :')

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 22:54

Confession:
Ik vind ruben nicolai (niet perse qua uiterlijk maar) gewoon een heel aantrekkelijk innerlijk hebben.

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 22:55

amkeVH schreef:
Confession:
Ik vind ruben nicolai (niet perse qua uiterlijk maar) gewoon een heel aantrekkelijk innerlijk hebben.

Mee eens :j

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 22:58

fieuww ik dacht even dat mensen dat raar zouden vinden.
Ruben is nou niet je typische aantrekkelijke celebrity :=

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:04

EmptyWords schreef:
confession... ik zag vanochtend een spin in huis, heb de hele dag het thuiskomen uitgesteld, omdat ik het zelf weg moest gaan halen.
ik heb de stofzuiger gepakt, stang uitgeschoven, stofzuiger aangezet (zodat spin ana geluid kon wennen en niet van schrik zou vluchten)
en daarna nog een paar min zo gestaan:
[ [url=m/yjzn8Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
om moed te verzamelen.
blijft het beest aan de muur plakken!

maar het is gelukt, heb een kwartier na getrild :')

Ik wilde zeggen kill it with fire, maar dat maakt het erger. Ik haal ze toch altijd liever meteen weg met een tissue (voel ze dan alleen wel vaak breken -O- ) en spoel ze door de wc (confession: vroeger dacht ik dat ze weer uit de wc zouden kruipen als je dat doet :') ) dan weet ik zeker dat ze dood en weg zijn...

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:05

Ik heb er een paar....

Vroeger wilde ik met mijn beste vriendin een shetlandpony redden (beestje stond keurig in de wei, met vriendjes en genoeg te eten).
Natuurlijk kon ik er op rijden.
Pony ging er in een noodgang van door, bokte een paar keer en ik lag in de kreukels in het weiland.
Ik heb mijn moeder wijsgemaakt dat ik van de fiets af was gedonderd. :')

Ik durf geen horror films te kijken. Ik ben 36....

Ik vind mijn moeder geen leuk mens, ik vind haar nep en ze doet zich beter voor dan ze is.
Ze heeft behoorlijk wat voor mij kapot gemaakt.
Ik doe vriendelijk om de rest van de familie niet te kwetsen. -O-

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:20

EmptyWords schreef:
confession... ik zag vanochtend een spin in huis, heb de hele dag het thuiskomen uitgesteld, omdat ik het zelf weg moest gaan halen.
ik heb de stofzuiger gepakt, stang uitgeschoven, stofzuiger aangezet (zodat spin ana geluid kon wennen en niet van schrik zou vluchten)
en daarna nog een paar min zo gestaan:
[ [url=m/yjzn8Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
om moed te verzamelen.
blijft het beest aan de muur plakken!

maar het is gelukt, heb een kwartier na getrild :')

Ik moest hier eventjes heel erg om lachen - maar dan volgt meteen de confession:

ik ben een beetje fobisch voor spinnen [en andere insecten, maar vooral spinnen] en ik vind het vreselijk als mensen mij ermee plagen := Ik krijg echt een automatische schrikreactie [vaak spring ik weg oid, gillen doe ik dan weer niet gelukkig :') ] wat ik heel erg vervelend vind omdat ik spinnen best mooi vind om te zien en ze zijn ook nuttig enz. En dan denk ik dat mensen denken dat ik zo'n hysterisch wijf ben terwijl dat dus best meevalt _O- Dusja, eigenlijk zou ik anderen er ook niet mee moeten plagen :+

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:26

Ik ben op zoek naar ander werk omdat ik er de puf niet voor heb om mijn hele werktijd geïrriteerde klanten te helpen..

Ik werk bij de AH, en vandaag is er een regel in gegaan dat je VERPLICHT aan iedere klant moet vragen of hij/zij alles heeft kunnen vinden. Klanten zitten daar totaal niet op te wachten en reageren dus of boos "Waarom wil je dat weten?" , "waarom die stomme vraag?" Of ze lachen je recht in je gezicht uit.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:29

daisssx schreef:
Ik ben op zoek naar ander werk omdat ik er de puf niet voor heb om mijn hele werktijd geïrriteerde klanten te helpen..

Ik werk bij de AH, en vandaag is er een regel in gegaan dat je VERPLICHT aan iedere klant moet vragen of hij/zij alles heeft kunnen vinden. Klanten zitten daar totaal niet op te wachten en reageren dus of boos "Waarom wil je dat weten?" , "waarom die stomme vraag?" Of ze lachen je recht in je gezicht uit.

Oh vandaar dat de cassieres me zo lopen te stalken :x ik dacht al waarom, als ik iets niet kan vinden vraag ik het toch wel in de winkel wat heb ik er aan om bij de kassa nog achter artikelen aan te gaan. Dat is over het algemeen het punt waar ik het minst lang wil staan :')

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:29

daisssx schreef:

Gelukkig is die zin bij ons snel afgeschaft :') Wat een onzin. Je mag toch niet achter je kassa weg.. En voordat het personeel het product gevonden heeft :+

Spoiler:
Mijn confession is dat ik het soms heerlijk vind om even te huilen of om mezelf even zielig te vinden

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:32

Angelaa2 schreef:
Spoiler:
Mijn confession is dat ik het soms heerlijk vind om even te huilen of om mezelf even zielig te vinden

Ja ik ook! :')

Renee

Angelaa2 schreef:
Spoiler:

Spoiler:
Iedereen denk ik wel -O-

Anoniem

Esmee_98 schreef:
Angelaa2 schreef:
Spoiler:

Zo herkenbaar :')

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:33

Renee schreef:
daisssx schreef:

Oh vandaar dat de cassieres me zo lopen te stalken :x ik dacht al waarom, als ik iets niet kan vinden vraag ik het toch wel in de winkel wat heb ik er aan om bij de kassa nog achter artikelen aan te gaan. Dat is over het algemeen het punt waar ik het minst lang wil staan :')

Waarom inderdaad, het zou 'klantvriendelijk' staan.
Ben ik het niet mee eens wat niemand zit er op te wachten..

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:34

Als ik wat nodig heb dan vraag ik het wel aan een vakkenvuller oid... erg stom :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:35

Ik ben te eigenwijs om het te vragen :')

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:38

Hackie schreef:
Als ik wat nodig heb dan vraag ik het wel aan een vakkenvuller oid... erg stom :j

Off topic, ik hou van je onderschrift :j

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:38

daisssx schreef:
Hackie schreef:

Off topic, ik hou van je onderschrift :j

Je bent de eerste die hem snapt denk ik _O-

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:40

Esmee_98 schreef:
Angelaa2 schreef:
Spoiler:

Haha herkenbaar! Afentoe heb ik dat zo nodig dat ik er een avondje voor 'inplan': Niemand thuis, glaasje wijn, boxje met jankmuziek die ik dan keihard meeblêr. Als ik zo'n jankavondje heb gehad voel ik me gelijk 'gereinigd' :')

@Hackie: Ik denk dat juist dat heul veel mensen hem snappen :)
Laatst bijgewerkt door UhNee op 26-08-15 23:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:40

Hackie schreef:
Je bent de eerste die hem snapt denk ik _O-

GOT? *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:43

Ik vind de 'heeft u alles kunnen scannen?' veel vervelender. Als de scanner het niet deed had ik wel een ander product gepakt :')

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:44

UhNee schreef:
Esmee_98 schreef:

Haha herkenbaar! Afentoe heb ik dat zo nodig dat ik er een avondje voor 'inplan': Niemand thuis, glaasje wijn, boxje met jankmuziek die ik dan keihard meeblêr. Als ik zo'n jankavondje heb gehad voel ik me gelijk 'gereinigd' :')

@Hackie: Ik denk dat juist dat heul veel mensen hem snappen :)

Laatst kwam ik toevallig een artikel tegen op facebook dat huilen een positieve invloed had op je humeur! Dus als je je erna beter voelt, dat kan zeker kloppen :j Heb ik zelf ook :+

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:47

Danique schreef:
Ik vind de 'heeft u alles kunnen scannen?' veel vervelender. Als de scanner het niet deed had ik wel een ander product gepakt :')

Ik denk dat dat is ivm de steekproef, zodat je niet kunt komen met "ohja, die deed het niet!!". :')

Bij de makro hebben ze ook iets belachelijks bedacht. De cassieres die geen klanten hebben moeten voor hun kassa staan wortel schieten. Het was zo'n belachelijk gezicht dat ik ze gewoon heb uitgelachen :o Maar ik heb ook wel mijn medelijden getoond, ze staan daar ook niet voor hun plezier :=

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:49

Ook ik jank altijd flink wat af. Heb soms zelfs momenten dat ik mezelf halverwege uitlachen door mn tranen heen omdat het nergens op slaat :') en dan weer door huilen.
Oh spinnen kan ik ook echt niet tegen, denk nog steeds dat ze bijten.