tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 21:31

Kun je niet aan zijn mailadres komen Dreamy? Wie weet voelt ie ook wat voor jou. Nee heb je, ja kun je krijgen. Wie weet wil hij jou ook blijven zien en wanneer hij niet hetzelfde voelt, heb je ook niets te verliezen. Nee heb je..

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 21:34

Cayenne schreef:
Kun je niet aan zijn mailadres komen Dreamy? Wie weet voelt ie ook wat voor jou. Nee heb je, ja kun je krijgen. Wie weet wil hij jou ook blijven zien en wanneer hij niet hetzelfde voelt, heb je ook niets te verliezen. Nee heb je..

Heb ik wel.
Ik weet dat hij me hoog heeft zitten, althans dat waren zijn woorden. Ik weet ook dat angst hem tegenhoud, maar weet niet of ik daar doorheen kom en hoe. Ben bang om hem juist af te schrikken. Maar als hij weg is ga ik wellicht idd zeggen wat me op het hart ligt. Ik weet alleen niet hoe ik het allemaal kan omschrijven, zonder dat het gelijk onwijs beladen wordt..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 22:12

Ik zeg: gewoon doen!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 22:16

Lastig dreamy!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 22:23

Idd gewoon doen! Anders krijg je er waarschijnlijk spijt van en we leven maar 1 keer!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 10:22

Dreamy: Wat heb je te verliezen? Stort gewoon je hart uit, als hij wegrent van je, ben je net zo ver als nu. Niks. Met het enige voordeel dat als je een blauwtje loopt je hem niet meer tegenkomt.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 10:28

Zou er inderdaad gewoon voor gaan. Ik weet het is makkelijk praten met je hebt nu niets te verliezen, maar uiteindelijk is het wel echt zo :) En als je het niet zegt, kan hij er ook nooit op terug spelen.

Gisteravond dan aan de jongen laten weten hoe ik me er over voel. Mijn hond is de afgelopen twee dagen behoorlijk ziek en heb gister twee keer met spoed bij een DA gezeten en had dus even geen tijd voor hem.
Is wel grappig dat als hij eerst drie keer stuurt 'Voor herhaling vatbaar?', omdat ik niet reageer en met 'vond het zo gezellig!', en hier steeds complimentjes over mijn uiterlijk zat te geven (soms om te kotsen) dat als ik zeg 'ik voelde geen klik, meer op een vriendschappelijke manier' dat het ineens is; Ja inderdaad, maar wilde het toch uitproberen of er iets was.

Denk ik ook bij mezelf, schijnheil ... :P Of je meende er niets van, of je doet nu stoer zodat je geen blauwtje loopt.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 10:53

Hahaha, typische reactie inderdaad :+ Althans, zou op mij ook zo over komen.

Edit: Wauw.. krijg net een berichtje dat hij zich heeft ziek gemeld en dus niet meer naar werk gaat komen. Hij is echt weg nu..

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:33

Mooie inhaker Dreamy om tegen hem te zeggen dat je nog graag afscheid van hem wilt nemen. Kun je hem dan vertellen wat je voelt ;)

Denis apart!

Mijn date eh vriendje? is zo'n schat. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, en het voelt goed *danst rond*

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:35

Vanaf hier even een knuffel voor iedereen.
Karuna, wat ontzettend kl*te, na 27 jaar. Wel lekker dat je er een tijdje tussenuit bent geweest, heerlijk hoor :)

Dreamy, ik zou zeggen, gewoon je hart uit storten, zoals de rest ook zegt, wat heb je te verliezen?

En Denies, nog gefeliciteerd met je auto theorie, op naar je praktijk! En die dude, wat een watje, denk dat het meer was om geen blauwtje te lopen _O-

Hier staan jongens op een laag pitje, druk met werk, stage en paard. Wel heb ik een leuke collega die ik wel wat vindt. Maar daar ga ik niet teveel over uit wijden hahah :p

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:48

Dreamy ik zou nog ee nkeer met hem afspreken! Even 'jullie afscheid', en dan kan je aangeven hoe en wat :)

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 13:05

Er is nu ook een jongen die mij best veel appt. Hij is aardig enzo, maar verder niet nee...
Volgens mij is die kei onzeker ofzo? Hij is het telkens met me eens & als hij een foto stuurt vraagt'ie of hij goedgekeurd is enzo :')

Hij heeft een keer gevraagd om wat af te spreken, maar ik heb gezegd dat ik daar nog niet aan toe ben atm. Hij rende niet meteen weg, maar het ging zo:
- wou eigenlijk nog eens vragen of je misschien zin had om eens wat af te spreken?
/ ja ik vind het prima om met je te appen enzo, maar ik ben er op dit moment nog niet aan toe om iemand echt te leren kennen...
- oke ik snap je punt. maar anders kletsen we voorlopig gewoon gezellig en danv raag ik het over een tijd wel weer als je dat niet erg vind. of je moet nu zeggen 'laat maar zitten'.
/ ja kletsen vind ik gezellig, maar ik durf niet te garanderen dat ik 't aandurf nog eens echt voor iemand te gaan. Dus als jij iemand tegenkomt zou ik zeggen gaaaa ervoor! Laat je door mij zeeeker niet tegenhouden.
- tja dan moeten we op z'n minst eens afspreken.. maar ik snap je we hoor, het hoeft voor mij ook niet meteen een ding te zijn ofzo, gewoon iets leuks doen. maar ik wil je niet pushen!
/ Komt goed... Maar ik ga nu niet met iemand afspreken als ik met mijn hoofd bij iemand anders zit. Dat voelt niet fair. We zullen zien.
- Haha tja, ik vraag het liever nu dan dat iemand anders me voor is, dat het te laat is zal ik het zo zeggen ;p Maar ik snap je. Voorlopig gezellig kletsen dan.

Hij is heus aardig hoor, maar ik voel geen klik.
Teveel tegenstrijdigheden in onze gesprekken & hij vroeg al hoeveel kinderen ik wilde :')

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 13:10

Paniek, alarm, ren weg _O-
Nu al over kinderen beginnen. Dat is gewoon eng. En toch blijft ie vragen of je wilt afspreken, zelfs in die 1na laatste zin van hem naar jou

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 17:06

Ik heb weer internet *\o/* en niet meer via de wifi van de buren. Heeft een flinke tijd geduurt, een modem, een splitter een hele bende kabels, een bijna wanhopig overspannen helpdesk en tweede helpdesk en een monteur die de neiging had zijn weinige haar eruit wilde trekken. Bleek een poort doorgefikt in de centrale in het centrum. :')

Maar ik zou zeker je collega terugschrijven dat je graag echt afscheid van hem wil nemen. Kan best dat hij geen relatie met een collega wilde.

Als er geen directe verbinding is en iemand als meteen over kinderen begint, heel hard weglopen. En moeders moet zich er niet tegenaan bemoeien. :')

Splash :D altijd fijn.

Gister en vandaag wat opgeruimd, papieren en spullen geordend en verplaatst. Dat is een voordeel van de pc en de omgeving moeten ontruimen. :+ vreemd idee, en voelt ook niet fijn aan. Maar ziet er wel beter uit.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 13:31

Ja ik schrok er ook wel van :') En huisdieren enzo haha.
Ach ik klets lekker terug als hij iets stuurt, maar afspreken zal 'm niet worden...

Pfffff zojuist een lange brief van ex zn opa gekregen. Zooooo mooi, zoooo lief <3
Maar ook zo moeilijk. Ik mis iedereen zo erg!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 18:05

Ik heb afgelopen vrijdag een bedank kaartje naar zijn ouders gestuurd.
Man man man, wat vond ik dat moeilijk!
eerst al 1,5 uur over gedaan om te bedenken waat ik op het kaartje zou zetten, daarna nog een dik uur van slag geweest.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 18:13

Pff....Die andere jongen die mij leuk vind; ben ik mee gestopt. Moet hem iedere keer verantwoorden waarom ik wel zn appje gelezen heb maar niet gereageerd heb. Kan ik biet zo heel goed tegeb. Had tegen m moeten zeggen dat ik aant werk ben... ehhh juist dit wordt hem niet! :')

Knuffel iedereen waar het even minder mee gaat. Ga even bijlezen! :)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 18:18

Ooh ik kan ook niet tegen mensen die wel lezen maar niet antwoorden. Of wel kijken maar niet lezen. Van sommigen weet ik het, maar als ik het van te voren niet weet ben ik er ook snel klaar mee. _O-

Groot nadeel aan whatsapp dat je precies kan zien wanneer iemand kijkt en wel of niet leest..

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 18:23

Jawel tuurlijk wel..
Maar erger me al aan nu we nog niks hebben en dat heb ik aangegeven bij me en dat botste gewoon tussen ons!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 20:16

Ik heb mn gevoelens geuit over whatsapp & nu durf ik whatsapp niet meer te openen :+ straks als ik thuis ben van werk maar even kijken..

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 20:28

Dreamy duimen maar of nu gewoon openen, even diep zuchten en kijken. Weet je meteen waar je aan toe bent.

Ik heb geen ervaring met whatsapp dus kan daar niet over mee klagen/praten :+ .

Vandaag alleen wat telefoontjes gepleegd. En weer ruzie met internet :D deed het weer maar nu af en toe weer niet dus monteur komt morgen weer.

En ik ga donderdag of vrijdag eens testen of ik de camper van mijn vader kan rijden met mijn dode hoek en gammele linkerbeen. Zou mooi zijn als dat gaat, kan ik ook buiten het kampeerseizoen op stap gaan. :j zal even vreemd zijn en ver kom ik niet per dag maar veel kleine beetjes maken ook ver.

Vandaag gegeten aan de ontruimde tafel, best fijn eigenlijk *\o/* . Zou graag meer verplaatsen maar dat lukt me nog niet. Zo geen zin in de mediator over twee weken, dan is er een eerste berekening gemaakt in hoeveel allimentatie ik zou gaan krijgen. := best spannend.

En woning vinden is echt kansloos, geen betaalbare aangepaste woning te vinden. Hoor overal ja eigen gemeente moet je zijn. Maar ja daar zijn 60 wachtenden voor me op een beperkt aanbod van in totaal 50 aangepaste woningen in de plaats/gemeente. Andere gemeentes hebben de deuren gesloten voor mensen van elders en urgentie. Jammer maar helaas zoek het maar uit. Zo frustrerend en de vrije vestiging is niet te betalen. Ze vragen rustig 800 euro of meer of je moet minstens 55 zijn.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 22:50

xx_Lyzet schreef:
Pff....Die andere jongen die mij leuk vind; ben ik mee gestopt. Moet hem iedere keer verantwoorden waarom ik wel zn appje gelezen heb maar niet gereageerd heb. Kan ik biet zo heel goed tegeb. Had tegen m moeten zeggen dat ik aant werk ben... ehhh juist dit wordt hem niet! :')

Knuffel iedereen waar het even minder mee gaat. Ga even bijlezen! :)

Dat is zo schijt-irritant. Daarom heb ik het ook uitgezet, de vinkjes worden bij mij niet blauw :Y)

Laten we zeggen dat ik in ieder geval duidelijkheid heb. Case closed. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 23:13

Het is een sukkel 1e klas Cher.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 23:14

lieveli schreef:
Het is een sukkel 1e klas Cher.

U already told me months agoooo. :D Ik luister soms zo heerlijk slecht.
Next.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 06:53

Dreamy knuf