Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Kun je niet aan zijn mailadres komen Dreamy? Wie weet voelt ie ook wat voor jou. Nee heb je, ja kun je krijgen. Wie weet wil hij jou ook blijven zien en wanneer hij niet hetzelfde voelt, heb je ook niets te verliezen. Nee heb je..
En als je het niet zegt, kan hij er ook nooit op terug spelen.
Of je meende er niets van, of je doet nu stoer zodat je geen blauwtje loopt. 

en niet meer via de wifi van de buren. Heeft een flinke tijd geduurt, een modem, een splitter een hele bende kabels, een bijna wanhopig overspannen helpdesk en tweede helpdesk en een monteur die de neiging had zijn weinige haar eruit wilde trekken. Bleek een poort doorgefikt in de centrale in het centrum.
altijd fijn.
vreemd idee, en voelt ook niet fijn aan. Maar ziet er wel beter uit.
En huisdieren enzo haha.

straks als ik thuis ben van werk maar even kijken..
.
deed het weer maar nu af en toe weer niet dus monteur komt morgen weer.
zal even vreemd zijn en ver kom ik niet per dag maar veel kleine beetjes maken ook ver.
. Zou graag meer verplaatsen maar dat lukt me nog niet. Zo geen zin in de mediator over twee weken, dan is er een eerste berekening gemaakt in hoeveel allimentatie ik zou gaan krijgen.
best spannend. xx_Lyzet schreef:Pff....Die andere jongen die mij leuk vind; ben ik mee gestopt. Moet hem iedere keer verantwoorden waarom ik wel zn appje gelezen heb maar niet gereageerd heb. Kan ik biet zo heel goed tegeb. Had tegen m moeten zeggen dat ik aant werk ben... ehhh juist dit wordt hem niet!
Knuffel iedereen waar het even minder mee gaat. Ga even bijlezen!