Verhuizen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 00:25

Wat vervelend >< , ook erg lastig..

Hmm ik zoek een bepaalde foto ofzo , ik ben in dubfase wat ik op de muur achter de bank wil. In eerste instantie de huisdieren erop laten schilderen , in 2de instantie een landschap waar heteluchtballonen centraal staan maar ik weet het niet meer _O-

Probleem is dat mijn favoriete ballon uit de vaart is , staat bij een collector en ik ben wel bevriend met hem en heb de ballon dit jaar al uit de zak zien komen (een *\%/* moment := )
Afbeelding

(Ik hang aan de mand met korte broek , heb haar nog aangeraakt <3 )

Afbeelding

En afbeeldingen van haar zijn enorm zeldzaam -O-

Dus weet het niet :') , mijn ex vriendin van vroegah had een plaat van deze ballon over het water scherend en die plaat ja die heb ik altijd in mijn hoofd gehouden 8-)

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 16:27

Napie schreef:
Bank is traag. Gezien we maar een kleine hypotheek nodig hebben (andere deel overwaarde en eigen geld) verwacht ik geen probleem mey het krijgen van de hypotheek maar het moet de 31ste wel op de rekening staan. We krijgen geen verlenging van de ontbindende voorwaarden dus zitten er aan vast

ah bah zeg. Echt ontzettende vervelende berichten zijn dat. Helemaal omdat je over twee weken al wilt verhuizen en nu dan nog geen zekerheid hebt. Is er wel zicht op wanneer de bank wel een oordeel kan geven?

Napie

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 19:24

Nog geen idee. Maar we blijven positief. Vandaag weer een heleboel ingepakt en schoongemaakt

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 20:21

Jongens wat is verhuizen een boel werk!

Alle muren zijn bij mij gespoten, en de meesten zijn heel erg mooi geworden. Over een witte muur ligt een blauw-groene waas (petrol, de kleur die ik in de bibliotheek op de muur heb laten spuiten). Volgens de spuiter ligt dat aan de ondergrond, die is roze, en dat zie je er doorheen. Tuurlijk jongen... Hij zou het vandaag komen fixen, maar mailde gisteravond om 11 uur dat hij toch niet kwam omdat ze geen tijd hadden. Handig hoor, maar ik moet wel zaterdag over...

Vandaag zijn boven en in de keuken de vloeren gelegd en dat ziet er schitterend uit <3 . Morgen gaat mijn vader het laminaat in de woonkamer leggen en dan zijn de vloeren ook klaar.
Verder heb ik vandaag matrassen gekocht, halve maantjes voor op de trap, gordijnen voor de slaapkamer, huistelefoons en een wekker. :$ maar goed, het wordt wel mooi.

Verder heb ik blijkbaar een kat... De vorige bewoners hebben hun kat achtergelaten ( |o ) dus ik heb het dier maar geadopteerd, ik wilde toch al katten. Langzaamaan begint meneer te wennen aan het feit dat ik hem aai en voer (dat laatste doet n hoop), dus ik hoop dat hij over n poosje lekker bij me op de bank durft te slapen.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 07:50

Nog anderhalve week en de financiën nog niet rond. Ik wordt toch wel erg nerveus. Wel al een bank, salontafel en koel/vries uitgezocht. We durven nog niks te bestellen. Hopelijk kunnen we er wel in volgende week maandag anders staan we op straat.

joliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 08:15

Hey! Mag ik mij ook melden. Wij krijgen morgen de sleutel van ons eerste koophuis. :D

Bij ons ging alles eigenlijk heel snel bij de bank. Binnen 2 dagen een offerte binnen van de bank en daarna is alles bij de bank binnen 3 dagen verwerkt en konden de papieren naar de notaris. Wij hebben vooral problemen gehad met de gezondheidsverklaring!

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 08:24

Napie schreef:
Nog anderhalve week en de financiën nog niet rond. Ik wordt toch wel erg nerveus. Wel al een bank, salontafel en koel/vries uitgezocht. We durven nog niks te bestellen. Hopelijk kunnen we er wel in volgende week maandag anders staan we op straat.

Dat is wel iets om nerveus van te worden!

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 08:51

Napie schreef:

Nog niet?! -O- Waarom moet het zo lang duren. Werken daar soms geen mensen meer maar robots die niet snappen dat mensen wel gevoel hebben en van dit soort dingen gigantisch in de stress kunnen raken?

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 08:58

Napie schreef:

Bij ons was dat helaas ook het geval, alleen dan bij de verkopende partij. Die hadden een restschuld die opgelost diende te worden. Ze hebben tot twee keer toe uitstel gevraagd. Uiteindelijk was het avond voor de sleuteloverdracht pas definitief, (rond een uur of 12 's nachts). Maar we hadden de hoop stiekem al opgegeven. Let wel ze hadden 3 maanden de tijd om hun financiën te regelen. Hij had zijn deel al een paar maand rond, alleen zij nog niet. Het ging om een stel dat niet heel goed uit elkaar zijn gegaan.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 13:39

Bij mij is het aftellen eindelijk echt begonnen. De overdracht is gepland *\o/* Durf ik eindelijk weer verder te gaan met het maken van plannen voor de inrichting

joliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 13:50

Moska schreef:
Bij mij is het aftellen eindelijk echt begonnen. De overdracht is gepland *\o/* Durf ik eindelijk weer verder te gaan met het maken van plannen voor de inrichting

Heerlijk gevoel he! Wanneer krijg je de sleutel? :D

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 19:25

15 september (nog ongeveer 2.246.400 seconden :D )

joliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 19:41

Moska schreef:
15 september (nog ongeveer 2.246.400 seconden :D )

Dan ben je nog wel even bezig met aftellen. :P

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 21:26

Haha, ik 20 november pas... nog 92 dagen. In minuten en seconden tel ik nog maar even niet.

joliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 21:53

Nou wij hebben de sleutel hoor!
We hebben al heel veel gedaan vandaag!!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 22:57

Morgen is de grote dag, ik ga verhuizen! Of eigenlijk: mijn spullen gaan verhuizen, ik ga werken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 23:12

Super leuk :D

Op weg naar hujs , koppijn maar gezellig dagje weggeweest! Gratis naar binnen gekomen en genoten van luchtballonnen !

Begin te wennen aan leven in mijn durpie , volgende week weer een event met ballonnen dan neemt goede vriend 3 afgekeurde ballonnen mee :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 07:53

Hier al bijna 4 weken hard aan de slag. Je ziet zeker al wel verbetering maar het einde is nog niet in zicht. Ik denk zelf dat we op de helft zijn of iets erover.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 22:18

Ik ben over :D :D :D *\o/*

Het is nog wel een puinhoop, maar ik zit lekker op de bank in mijn nieuwe huis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 22:21

Suzanne nog even doorbikkelen?

Leuk Vjesta :D , lekker relaxen en aan alle geluiden wennen :P

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 23:06

Ja kun je dat? Ik kon niet stil zitten tot het geen puinhoop meer was.

Woon er ondertussen een maand en heb nog maar 1 avond gehad dat ik thuis was bedacht ik me van de week.. Moet daar dus ook echt even iets in gaan veranderen!

Vooral omdat na m'n vakantie er twee huisgenoten komen! :):)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 23:09

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 23:24

Awhhhhhhhhhhhhhhh <3 , hoe sweet <3

Hmm missie plakfolie op raam faliekant mislukt , perfecte zus klus dus even haar appen en even nieuwe rol halen :')

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 06:45

Mislukt? Wat heb je gedaan dan? Raamfolie is niet heel moeilijk...

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 07:24

Heb het ook m'n vader laten doen, durfde het niet aan. :+