Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:12

ilayda schreef:
Callisto04 schreef:
"Omdat de modale mens per definitie niet de top van persoonlijke ontwikkeling vertegenwoordigd is de groep fanatisten inherent groter dan de groep humanisten."
Dus HC, jij vind van jezelf dat je aan de top staat qua persoonlijke ontwikkeling ;-).

Ilayda, vind jij een man die vrouwen ziet als wegwerpproduct, hoertjes om overheen te gaan dan zo geweldig dat je er wil bij blijven?

Nee zeker niet maar zoals in mijn andere Posts staat dat daar een reden voor is

Hoe is jullie relatie dan nu?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:22

Jannepauli schreef:
Maar HC.. jij bent toch ook een fanaticus? Je hangt namelijk je eigen normen en waarden aan. En dat kleurt je mening. Niks mis mee, maar zet jezelf maar niet op een podium want ik ben de eerste die je er weer vanaf haalt. :D

Als jij 'vrijheid blijheid', het verdedigen van individuele keuzes en openheid als fanatisme ziet dan ja.

Ja, ik zal fanatiek ook jouw recht om welke relatievorm ook te kiezen verdedigen. Mits dat vrijheid voor jouw partner(s) inhoudt uiteraard. Daar ligt een fundamenteel probleem met het westerse huwelijk omdat het partners vastlegt met beloftes over een toekomst welke hoogst onzeker en veranderlijk is. Inclusief verschillen in persoonlijke ontwikkelingen van de partners.

Individuele vrijheid houdt op waar die van een ander begint. Ja, dat is een flkexibele sociale interactie. In de tijd nog meer. Rechten kunnen ontlenen aan rigide contractuele voorwaardes is daarbij een blok aan het been van ontwikkeling van de relatie.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:23

NatasjavE schreef:
Huertecilla schreef:
Seks is een primaire welzijnsbehoefte.

Het recht van een partner om geen zin te hebben is niet de plicht van de ander om gefrustreerd te zijn.

Als er er sexclusiviteit wordt afgesproken, dan houdt dat logischerwijze ook een leveringsverplichting in. Zonder bevredigende sex is er geen sexclusiviteit maar onthouding.

Leveringsverplichting???????

En dan ook nog bevredigende sex...

:') :')

Jammer dat het gros van de mannen op het gebied van bevredigende sex hun leveringsverplichting ook niet nakomen. En het voor die vrouwen dan inderdaad een verplicht nummertje word.

:')

Nee, zonder dolle.

Mannen die stelselmatig vreemdgaan komen doorgaans thuis niets te kort. En die mannen willen ook helemaal geen open relatie.

Een open relatie heeft naast veel voordelen(voor een man die niet monogaam wenst te zijn) ook een belangrijk nadeel:

Je vrouw mag ook met een ander het bed delen....en mannen die stelselmatig vreemd gaan willen zelf wel een andere vrouw,...maar willen hun eigen vrouw zeker NIET met een of meerdere andere mannen delen.

Maar leveringsverplichting...wahaha... Weet je zeker dat je geen Asperger hebt HC? :') :')

Plus het is natuurlijk alles behalve spannend meer, want er zit dan niks meer tussen. Nu hebje ook nog een geheimhoudingsplicht. dan zou het ten slotte niet neer 'vreemdgaan' zijn :D

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:27

Desty schreef:
Plus het is natuurlijk alles behalve spannend meer, want er zit dan niks meer tussen. Nu hebje ook nog een geheimhoudingsplicht. dan zou het ten slotte niet neer 'vreemdgaan' zijn :D

Ja dat zal zeker ook mee spelen.

Caatje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:35

Kriel schreef:
ilayda schreef:
Wouw.

Je hebt wel heel veel lef om zo een topic te openen.

Ik ben dus zo een vrouw van een man die een neukertje had/heeft

Ben nog steeds bij hem omdat ik achterlijk ben waarschijnlijk en het uit elkaar gaan niet echt makkelijk is (pb kan ik daar meer over vertellen)

Ik ben er achter gekomen door Facebook en zag zijn privé berichtjes..... Er stond dat hij van haar hield en dat ik geen goeie vrouw was en dat hij nooit SEX kreeg. Allemaal leugens, de reden dat hij is gegaan was gewoon de spAnning en dat hij nog wou kijken of hij nog Intrek was.
Ik kan ook met 1000% zekerheid zeggen dat hij mij en de kinderen nooit zou in ruilen voor z'n neukertje.
Hij heeft inmiddels alles toegegeven en zegt ook dat hij een paar keer over dat "hoertje" is heen gegaan (zijn worden)

Ik ben haar laatst tegen gekomen in de action en begon toen te wijzen naar haar. En zei kijk daar is die prutsmuts.
Misschien erg kinderachtig maar in mijn ogen heeft zij net zoveel schuld als mijn man want zij wist dat hij getrouwd was en kinderen heeft.

Chique :+

Nou sorry.. Ik vind dat echt de omgekeerde wereld. Jouw man heeft jou bedrogen en lekker makkelijk om haar nu een prutsmuts te noemen of te zeggen dat hij er een paar keer overheen wilde omdat jij dat blijkbaar wil horen. Bizar dit.. Hij heeft jouw bedrogen, niet dat meisje.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:36

TS ik stuur je een PBTJE . ;)

Pantykous

Ik snap HC wel. Waarom denken jullie dat die leveringsverplichting eenzijdig is? Als mijn gozer me niet voldoende bevredigt dan moet ik dat aangeven en kunnen we er iets aan doen, andersom ook. Als dat niet mogelijk blijft heb je een probleem. Dat het voor vrouwen een verplicht nummertje wordt is toch treurig? Ben je zelf bij hoor.

Wel eens dat er altijd slappe zakken (zowel mannelijk als vrouwelijk) zullen blijven die helemaal niet op zo'n gesprek zitten wachten. Dan heb je ook geen relatie maar wordt je gewoon gebruikt als handigheidje voor de was of t geld.
Laatst bijgewerkt door Pantykous op 14-01-15 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Huertecilla

fransje23 schreef:
Overigens is het merendeel meer dan 90% van de prutsmutsen ook helemaal niet vrijwillig aan het werk maar uitgebuit door mannen. Dat allemaal om de voor sommige mensen toch echt primaire levensbehoefte van seks te bevredigen.
Als sex niet zo belangrijk was bestond die hele industrie niet ;)

Zoals ik het zie is het 'sex op de contractuele huwelijks-bon' en de afgeleide waarde ervan in het geheel net in het belang van de vrouwelijke helft van de mensheid.

Dit krijgt nog eer perspectief en onderbouwing wanneer je door mannen bedachte fenomenen zoals de burka, kaalscheren, vrouwenbesnijdenis en vrouwenpreutsheid erbij zet.

Biologisch gezien ligt het HEEL anders.
De borsten van de vrouw en de penis van de man zijn voor hun voortplantingsfunctie absurd overgedimentioneerd. Ook in mevrouw sapiens de enige in de hele dierenwerled met een clitoris; een orgaan wat alleen lol in sex dient en dus ter onderdrukking daarvan besneden wordt.

Lees ook eens wat over het overspel-gen en verwante gedragsstudies.
Geweldige humor en je kan het echt ZIEN: Wanneer vrouwen ovuleren, op hun meest vruchtbaarst zijn, is hun gedrag wulpser*.

* Generiek, niet het individu.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:47

Huertecilla schreef:
. Ook in mevrouw sapiens de enige in de hele dierenwerled met een clitoris; een orgaan wat alleen lol in sex dient en dus ter onderdrukking daarvan besneden wordt.

.

Nee heeft een functie.

Doordat wij een rechtopstaand dier zijn en na onze daad weer rechtop gaan staan moeten zijn zwemmertjes meer moeite doen om bij het ei te komen.

Het vrouwelijke orgasme helpt om makkelijker zwanger te worden. Een duidelijk evolutionair voordeel dus.

Jammer dat niet alle mannen weten van die optie. :')

Edit,...en we zijn niet de enige dieren met een clitoris. ook de vrouwelijke hyena heeft er een....
van Wiki:
Vrouwelijke hyena's hebben een sterk vergrote clitoris, die doet denken aan een penis. De clitoris heeft zelfs een voorhuid en kan worden verlengd. Daarom werd vroeger geloofd dat hyena's tweeslachtig waren. De mannelijke eigenschappen van hyenavrouwtjes worden toegeschreven aan een grote hoeveelheid testosteron in hun lichaam. Vrouwtjes hebben soms zelfs meer testosteron in hun lichaam dan mannetjes.
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 14-01-15 12:54, in het totaal 2 keer bewerkt

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:49

Pantykous schreef:
Ik snap HC wel. Waarom denken jullie dat die leveringsverplichting eenzijdig is? Als mij gozer me niet voldoende bevredigt dan moet ik dat aangeven en kunnen we er iets aan doen, andersom ook. Als dat niet mogelijk blijft heb je een probleem.

Het probleem van een onbevredigde biologische welzijnsbehoefte.

Wanneer je een sexclusief hek zet om een relatie, dan heb je een wederzijdse verantwoordelijkheid voor dit welzijnsaspect.
Je kan geen sexclusiviteit eisen zonder dit te onderkennen.

Wanneer er in goed overleg, door beiden en in tijd flexibel bespreekbaar gekozen wordt voor geen sex en wel sexclusiiteit dan is dat persoonlijke vrijheid.
Wanneer die wederzijdse beslissing ontbreekt, is er een 'leveringsplicht' van wederzijds sexueel welzijn.

Sexclusiviteit ontlenen aan een huwelijkcontract en eenzijdig onthouding afdwingen is in MIJN beleving het eenzijdig opzeggen van minimaal die bepaling in dat contract.
Liefde VOOR de partner maakt dat je wil dat die partner gelukkig is, welzijn ervaart, goede sexuele bevrediging kent.

Huw gewoon niet.
Leef liefde.
Het hele overspel/bedrog probleem uit de wereld *\o/*

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:50

Caatje87 schreef:
Nou sorry.. Ik vind dat echt de omgekeerde wereld. Jouw man heeft jou bedrogen en lekker makkelijk om haar nu een prutsmuts te noemen of te zeggen dat hij er een paar keer overheen wilde omdat jij dat blijkbaar wil horen. Bizar dit.. Hij heeft jouw bedrogen, niet dat meisje.

MIjn reactie was ook cynisch bedoeld, en gericht aan de poster....
Ik vind de houding en benamingen die gegeven worden allerminst chique.
Het werd alleen iets anders opgevat geloof ik :+

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:52

Huertecilla schreef:
Pantykous schreef:
Ik snap HC wel. Waarom denken jullie dat die leveringsverplichting eenzijdig is? Als mij gozer me niet voldoende bevredigt dan moet ik dat aangeven en kunnen we er iets aan doen, andersom ook. Als dat niet mogelijk blijft heb je een probleem.

Het probleem van een onbevredigde biologische welzijnsbehoefte.

Wanneer je een sexclusief hek zet om een relatie, dan heb je een wederzijdse verantwoordelijkheid voor dit welzijnsaspect.
Je kan geen sexclusiviteit eisen zonder dit te onderkennen.

Wanneer er in goed overleg, door beiden en in tijd flexibel bespreekbaar gekozen wordt voor geen sex en wel sexclusiiteit dan is dat persoonlijke vrijheid.
Wanneer die wederzijdse beslissing ontbreekt, is er een 'leveringsplicht' van wederzijds sexueel welzijn.

Sexclusiviteit ontlenen aan een huwelijkcontract en eenzijdig onthouding afdwingen is in MIJN beleving het eenzijdig opzeggen van minimaal die bepaling in dat contract.
Liefde VOOR de partner maakt dat je wil dat die partner gelukkig is, welzijn ervaart, goede sexuele bevrediging kent.

Huw gewoon niet.
Leef liefde.
Het hele overspel/bedrog probleem uit de wereld *\o/*

Ik zie dat mijn post stijf staat van de tikfouten, maar helemaal eens. :j

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:55

NatasjavE schreef:
Edit,...en we zijn niet de enige dieren met een clitoris. ook de vrouwelijke hyena heeft er een....

Bonobo-vrouwen hebben volgens mij ook een clitoris?
Zijn de meeste met ons verwante mensapen en die brengen vrije seks nogal in de praktijk :D

_black_rose_

Arme vrijgezelle mensen dan, als Seks een primaire welzijnsbehoefte is.....

Toegegeven, Seks is belangrijk en is in een relatie/ huwelijk van grote waarde omdat het onder andere allerlei hormonen vrij maakt die weer ontspannend werken en zorgen voor een grotere saamhorigheid tussen partners.

Evolutionair en biologisch gezien is het inderdaad zo dat Seks een enorm grote rol speelt in ons systeem en in ons welbevinden. Onze normen en waarden zoals trouw en monogamie spelen eveneens een grote rol die je (volgens mij) evenmin mag ontkennen.

Wanneer partners in wederzijds goedkeuren ervoor kiezen om op een andere plek in hun behoefte aan seksualiteit te voorzien heb ik daar persoonlijk niks op tegen. Je kunt ook op platonische basis een goed functionerende relatie hebben met je partner.

In deze situatie is er echter geen sprake van wederzijds goedkeuren. De vrouw weet (voor zoverre bekend) niks af van de affaire van haar man. In dat geval vind ik het zwak van de getrouwde man dat hij niet eerlijk tegen zijn vrouw durft te zeggen hoe het zit.

Ik denk namelijk dat er aan een relatie gewerkt kan worden wanneer er iets niet goed loopt en dat je met behulp van wederzijds begrip en duidelijke afspraken wat aan je relatie kunt doen. Op die manier kun je als koppel trouw blijven aan elkaar en aan jezelf, je hebt immers voor die persoon gekozen.

Vanessa

NatasjavE schreef:
Huertecilla schreef:
. Ook in mevrouw sapiens de enige in de hele dierenwerled met een clitoris; een orgaan wat alleen lol in sex dient en dus ter onderdrukking daarvan besneden wordt.

.

Nee heeft een functie.

Doordat wij een rechtopstaand dier zijn en na onze daad weer rechtop gaan staan moeten zijn zwemmertjes meer moeite doen om bij het ei te komen.

Het vrouwelijke orgasme helpt om makkelijker zwanger te worden. Een duidelijk evolutionair voordeel dus.

van Wiki:
Vrouwelijke hyena's hebben een sterk vergrote clitoris, die doet denken aan een penis. De clitoris heeft zelfs een voorhuid en kan worden verlengd. Daarom werd vroeger geloofd dat hyena's tweeslachtig waren. De mannelijke eigenschappen van hyenavrouwtjes worden toegeschreven aan een grote hoeveelheid testosteron in hun lichaam. Vrouwtjes hebben soms zelfs meer testosteron in hun lichaam dan mannetjes.

:') _/-\o_ +:)+

Educatief joh dit bokt!

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:57

NatasjavE schreef:
Huertecilla schreef:

.

Nee heeft een functie.

Jammer van die kat.

Het heeft nog meer evolutionaire voordelen.
De lol door het orgasme maakt dat de vrouw zin in sex heeft dus grotere kans heeft om bevrucht te worden.
De lol door het orgasme maakt dat de vrouw ook zin heeft in sex als ze niet ovuleert en dus de man(nen) door toegang tot sex met haar gemotiveerd zijn om ook dan haar een konijn of hert te komen brengen.

Blijft dat het als orgaan alleen die lol in sex, dat orgasme als directe functie heeft.

Enneh, na een BEETJE orgasme blijft vrouwtje sapiens nog even liggend nagloeien hoor ;)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:57

_black_rose_ schreef:
In deze situatie is er echter geen sprake van wederzijds goedkeuren. De vrouw weet (voor zoverre bekend) niks af van de affaire van haar man. In dat geval vind ik het zwak van de getrouwde man dat hij niet eerlijk tegen zijn vrouw durft te zeggen hoe het zit.

.

Spijker op zo'n kop, het is ontzettend eenzijdig omdat het buiten de vrouw haar weten om gebeurd. Dan nog vind ik de man hier 100% fout, TS wat minder. Ik zou als ik TS was wel willen dat er openheid naar de vrouw toe kwam. :j

ilayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 13:00

fransje23 schreef:
ilayda schreef:
Ze kan geen Nederlands dus dat is niet echt makkelijk :)

In de tijd dat mijn man vreemd ging was onze relatie heel erg goed, we hadden bijna elke dag sex. Dus dat was het probleem sowieso niet

Ik vind dit toch een wat aparte zin. Dat sex het probleem op dat moment niet was maakt het misschien nog schijnender.. Want dan gaat zijn verklaring dat hij spanning zocht en er gewoon "over heen wilde" toh ook niet op?

Overigens vind ik dat je man best op een wat respectvollere manier met vrouwen mag om gaan en er over praten.

Wat is het toch een rare wereld dat een vrouw al zo snel een prutsmuts is..

Overigens is het merendeel meer dan 90% van de prutsmutsen ook helemaal niet vrijwillig aan het werk maar uitgebuit door mannen. Dat allemaal om de voor sommige mensen toch echt primaire levensbehoefte van seks te bevredigen.
Als sex niet zo belangrijk was bestond die hele industrie niet ;)

Ik denk meer dat het de spanning is om SEX te hebben met iemand anders en dat niemand er achter mag komen dat soort spanning

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 13:02

Huertecilla schreef:
Jammer van die kat.

Het heeft nog meer evolutionaire voordelen.
De lol door het orgasme maakt dat de vrouw zin in sex heeft dus grotere kans heeft om bevrucht te worden.
De lol door het orgasme maakt dat de vrouw ook zin heeft in sex als ze niet ovuleert en dus de man(nen) door toegang tot sex met haar gemotiveerd zijn om ook dan haar een konijn of hert te komen brengen.

Die kat-opmerking zetten mij aan het denken.. Gelukkig hebben mensen geen door pijn geinduceerde ovulatie zoals bijvoorbeeld katten!

ilayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 13:04

Callisto04 schreef:
Callisto04 schreef:
"Omdat de modale mens per definitie niet de top van persoonlijke ontwikkeling vertegenwoordigd is de groep fanatisten inherent groter dan de groep humanisten."
Dus HC, jij vind van jezelf dat je aan de top staat qua persoonlijke ontwikkeling ;-).

Ilayda, vind jij een man die vrouwen ziet als wegwerpproduct, hoertjes om overheen te gaan dan zo geweldig dat je er wil bij blijven?

Nee zeker niet maar zoals in mijn andere Posts staat dat daar een reden voor is

Hoe is jullie relatie dan nu?[/quote]

Niet goed

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 13:04

Huertecilla schreef:
Enneh, na een BEETJE orgasme blijft vrouwtje sapiens nog even liggend nagloeien hoor ;)

Uiteraard....alleen zijn die zwemmertjes niet zooo snel.

De snelste heeft 45 minuten nodig maar een beetje traag zaad is er pas met een uurtje of twaalf.

Nou,...dan heb ik al weer andere primaire levensbehoefte te vervullen zoals eten en drinken.
Even een douche kan ook geen kwaad.

Enne,...niet alle vrouwen liggen graag bij "de daad".

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 13:06

ilayda schreef:
Ik denk meer dat het de spanning is om SEX te hebben met iemand anders en dat niemand er achter mag komen dat soort spanning

Mischien is het eens tijd voor een goed gesprek tussen jullie want met aannames kom je weinig verder.

Coomunicatie is altijd het sleutelwoord maar goed communiceren is verdraaid lastig!

ilayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 13:07

Caatje87 schreef:
ilayda schreef:
Wouw.

Je hebt wel heel veel lef om zo een topic te openen.

Ik ben dus zo een vrouw van een man die een neukertje had/heeft

Ben nog steeds bij hem omdat ik achterlijk ben waarschijnlijk en het uit elkaar gaan niet echt makkelijk is (pb kan ik daar meer over vertellen)

Ik ben er achter gekomen door Facebook en zag zijn privé berichtjes..... Er stond dat hij van haar hield en dat ik geen goeie vrouw was en dat hij nooit SEX kreeg. Allemaal leugens, de reden dat hij is gegaan was gewoon de spAnning en dat hij nog wou kijken of hij nog Intrek was.
Ik kan ook met 1000% zekerheid zeggen dat hij mij en de kinderen nooit zou in ruilen voor z'n neukertje.
Hij heeft inmiddels alles toegegeven en zegt ook dat hij een paar keer over dat "hoertje" is heen gegaan (zijn worden)

Ik ben haar laatst tegen gekomen in de action en begon toen te wijzen naar haar. En zei kijk daar is die prutsmuts.
Misschien erg kinderachtig maar in mijn ogen heeft zij net zoveel schuld als mijn man want zij wist dat hij getrouwd was en kinderen heeft.

Chique :+

Nou sorry.. Ik vind dat echt de omgekeerde wereld. Jouw man heeft jou bedrogen en lekker makkelijk om haar nu een prutsmuts te noemen of te zeggen dat hij er een paar keer overheen wilde omdat jij dat blijkbaar wil horen. Bizar dit.. Hij heeft jouw bedrogen, niet dat meisje.[/quote]

Als zij niet wist dat hij een vrouw had dan was het een ander verhaal dus je zij is een prutsmuts

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 13:09

fransje23 schreef:
Die kat-opmerking zetten mij aan het denken.. Gelukkig hebben mensen geen door pijn geinduceerde ovulatie zoals bijvoorbeeld katten!

Weerhaakjes aan de penis.

Au.

ilayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 13:09

fransje23 schreef:
ilayda schreef:

Mischien is het eens tijd voor een goed gesprek tussen jullie want met aannames kom je weinig verder.

Coomunicatie is altijd het sleutelwoord maar goed communiceren is verdraaid lastig!

We hebben ook heel veel gesprekken gehad