Next!
En uiteindelijk via RP wel mijn huidige vriend tegen gekomen en inmiddels bijna 2 jaar samen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:Via relatieplanet had ik een leuke jongen leren kennen, half Indonesisch en zag er goed uit en was ook erg leuk verder. Alleen was hij niet erg groot (zo'n 1.63m). Ik had daar zelf geen problemen mee en ben zelf trouwens ook maar 1.67m, dus geen probleem verder. Maar hij was wel wat onzeker over zijn lengte en ik moest hem geregeld 'stoere boy' noemen, want daar kickte hij op![]()
Next!
Cayenne schreef:Via relatieplanet had ik een leuke jongen leren kennen, half Indonesisch en zag er goed uit en was ook erg leuk verder. Alleen was hij niet erg groot (zo'n 1.63m). Ik had daar zelf geen problemen mee en ben zelf trouwens ook maar 1.67m, dus geen probleem verder. Maar hij was wel wat onzeker over zijn lengte en ik moest hem geregeld 'stoere boy' noemen, want daar kickte hij op en dan zou hij nog wel een paar centimeter groeien![]()
Next!![]()
En uiteindelijk via RP wel mijn huidige vriend tegen gekomen en inmiddels bijna 2 jaar samen

maar he het kan je maar gebeuren haha
jaar geleden heb ik ook een date gehad met een vent en een dikke bmw Z4.
wel balen dat hij bleek tegen te vallen zeg!
Emmaa_ schreef:Ik zou het absoluut wel geloven als iemand zo'n berichtje zou sturen, want waarom zou een onbekende een berichtje sturen dat ze met je vriend gezoend heeft?
Of je het moet doen is een tweede. Aan de ene kant misschien wel een beetje een ethische verplichting, aan de andere kant kan het ook heel veel drama veroorzaken. Ik zou ook heel snel de neiging hebben om zoiets te doen eigenlijk, vooral omdat ik ook het meisje ben geweest die is bedrogen. Dat wil je gewoon weten...