Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 16:17

Via relatieplanet had ik een leuke jongen leren kennen, half Indonesisch en zag er goed uit en was ook erg leuk verder. Alleen was hij niet erg groot (zo'n 1.63m). Ik had daar zelf geen problemen mee en ben zelf trouwens ook maar 1.67m, dus geen probleem verder. Maar hij was wel wat onzeker over zijn lengte en ik moest hem geregeld 'stoere boy' noemen, want daar kickte hij op en dan zou hij nog wel een paar centimeter groeien :?
Next! :evaw:

En uiteindelijk via RP wel mijn huidige vriend tegen gekomen en inmiddels bijna 2 jaar samen :+:

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 16:19

Cayenne schreef:
Via relatieplanet had ik een leuke jongen leren kennen, half Indonesisch en zag er goed uit en was ook erg leuk verder. Alleen was hij niet erg groot (zo'n 1.63m). Ik had daar zelf geen problemen mee en ben zelf trouwens ook maar 1.67m, dus geen probleem verder. Maar hij was wel wat onzeker over zijn lengte en ik moest hem geregeld 'stoere boy' noemen, want daar kickte hij op :?

_O- _O- _O- _O- _O-

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 16:20

Nog even aangevuld met wat ik vergeten was: Wanneer ik hem dus stoere boy noemde zou hij vanzelf een paar centimeter groeien. Ja, het muntje viel in eerste instantie niet toen hij dat zei :')

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 16:21

Cayenne schreef:
Nog even aangevuld met wat ik vergeten was: Wanneer ik hem dus stoere boy noemde zou hij vanzelf een paar centimeter groeien. Ja het muntje viel in eerste instantie niet toen hij dat zei :')

Hahaha, waaaauw... >;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 16:23

Cayenne schreef:
Via relatieplanet had ik een leuke jongen leren kennen, half Indonesisch en zag er goed uit en was ook erg leuk verder. Alleen was hij niet erg groot (zo'n 1.63m). Ik had daar zelf geen problemen mee en ben zelf trouwens ook maar 1.67m, dus geen probleem verder. Maar hij was wel wat onzeker over zijn lengte en ik moest hem geregeld 'stoere boy' noemen, want daar kickte hij op en dan zou hij nog wel een paar centimeter groeien :?

En uiteindelijk via RP wel mijn huidige vriend tegen gekomen en inmiddels bijna 2 jaar samen :+:

Hij bedoelde zeker dat de kleine pielemuis daar een paar centimeter van groeide. :')

Edit: ik zie nu je toevoeging. _O-

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 16:24

Jolien, dat denk ik dus, maar omdat hij dus onzeker was over zijn echte lengte (en niet die van zijn pielemuis) duurde het hier toen wel even voor ik snapte waar hij het over had :')
Maar bij mij ging het licht eigenlijk sowieso al uit toen ik hem stoere boy moest noemen :evaw:

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 16:25

Ik zie het al helemaal voor me, een soort van toverspreur:
"Stoere boy, kom maar snel uit je kooi".

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 16:31

Jolien87 schreef:

Nu kan je me oprapen :') _O-

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 16:35

Jolien87 schreef:

Beetje iets als ~~}>

Cayenne

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 16:36

:') _O-
En toch was hij verder best erg leuk, zo jammer!
Maar aan de andere kant had ik dan waarschijnlijk nooit mijn huidige vriend leren kennen :+:

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 17:05

Oh god gillend wegrennen! In je oog blazen ieuw

Uhh cayenne je moet ze maar tegen komen!

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 17:13

_mexx_lady_ schreef:
Ja, dat lijkt me inderdaad zeer onprettig :D

Hihi, Cayenne, heb je je niet rot gelachen toen hij dat zei? :')

Ben nu al 4,5 jaar met hetzelfde vriendje, dus hier geen date fails..

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 17:15

Ik was eigenlijk vooral teleurgesteld, want ik had gehoopt dat hij geen vreemde trekjes zou hebben :=
Helaas :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 17:17

Sorry foutje :') maar he het kan je maar gebeuren haha

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:38

o god stoere boy..

Las net iemand iets voor een dikke BMW.. Hoe heette jou date :P jaar geleden heb ik ook een date gehad met een vent en een dikke bmw Z4.

Geen date afgesproken, maar ik was zaterdag nacht aan het werk. Kwam eindelijk een leuke jongen tegen.. Mee gepraat, gezoend (niet zomaar 1tje), nummer afgegeven maar ik hoorde maar niks.. Ga je op FB kijken blijkt die gewoon 5 jaar relatie te hebben(terwijl die zei van niet)..

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:48

Au.. das beroerd. Zowel voor jou als voor zn vriendin

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:50

Nou ja, je moet maar zo denken. Zo'n goedkope zak kun je maar beter niet daten :n

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:51

_mexx_lady_ schreef:

Uhh cayenne je moet ze maar tegen komen!

Wauw, jij maakt het helemaal spannend. :')

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 19:58

Ah dustinlover dat is echt rot, vooral voor zijn vriendin. Heb je nu niet de neiging om haar een berichtje te sturen? Ik zou dat wel wel willen weten als ik in haar schoenen stond namelijk.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 20:53

Hahahaha Cayenne, made my day _O- wel balen dat hij bleek tegen te vallen zeg!

@xConnie : zou ik zelf dus niet doen. Kans dat de vriendin je gelooft is namelijk erg klein (keuze tussen je vriend of een wildvreemde meid is snel gemaakt), tenzij ze zulke dingen al vermoedde natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 20:56

Ik zou het absoluut wel geloven als iemand zo'n berichtje zou sturen, want waarom zou een onbekende een berichtje sturen dat ze met je vriend gezoend heeft?

Of je het moet doen is een tweede. Aan de ene kant misschien wel een beetje een ethische verplichting, aan de andere kant kan het ook heel veel drama veroorzaken. Ik zou ook heel snel de neiging hebben om zoiets te doen eigenlijk, vooral omdat ik ook het meisje ben geweest die is bedrogen. Dat wil je gewoon weten...

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 21:00

Ik heb het zelf 'ns meegemaakt in mijn omgeving. Jongen had overigens niets gedaan maar z'n vriendin kreeg plots een berichtje van een meid die beweerde dat hij met haar geflirt en gezoend had. Bleek een jaloers meisje te zijn die was afgewezen ;-)

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 21:02

Emmaa_ schreef:
Ik zou het absoluut wel geloven als iemand zo'n berichtje zou sturen, want waarom zou een onbekende een berichtje sturen dat ze met je vriend gezoend heeft?

Of je het moet doen is een tweede. Aan de ene kant misschien wel een beetje een ethische verplichting, aan de andere kant kan het ook heel veel drama veroorzaken. Ik zou ook heel snel de neiging hebben om zoiets te doen eigenlijk, vooral omdat ik ook het meisje ben geweest die is bedrogen. Dat wil je gewoon weten...

Ik zou dan hem een facebook-berichtje sturen denk ik.. Dan heb je al de kans dat ze het ziet en anders moet hij er zelf maar eens even goed over na gaan denken. Haar direct een berichtje sturen zou ik niet durven geloof ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 21:03

Dat zou me dan weer niks interesseren. Een kerel die na 5 jaar een relatie te hebben nog met andere meisjes staat te zoenen hoef ik niet aan te horen en ik zou er ook niet op vertrouwen dat die het eerlijk aan z'n vriendin zou vertellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 21:11

Dustinlover schreef:
o god stoere boy..

Las net iemand iets voor een dikke BMW.. Hoe heette jou date :P

hahahaha. Hij heet A. vd B. :+