Day Zero project

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MMares

Re: Day Zero project

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 10:48

Bedankt Elmo.

Oh dat van dat bellen ken ik. Ik bel ook niet graag. Zelfs niet naar familie of vrienden.
Als ik het kan doen zal ik het vermijden.
Skypen, chatten, smsen en mailen allemaal geen probleem, maar bellen? Liever niet.

En dan werk ik dus 40u per week op een klantendienst, dus erg veel telefoon :')

En bel ik altijd voor het eten te bestellen op het werk :')

Als ik moet bellen doe ik dat ook wel, maar ik probeer het toch te vermijden als het kan.

Op het werk heb ik daar geen probleem mee, dat is mijn werk...maar privé? Dan wordt ik liever gebeld? Ach wat zeg ik, ik heb gewoon liever dat ik de mensen voor me zie als ik met ze praat.

Gitaar leren spleen, leuk. Ik vind het nu eigenlijk spijtig dat ik nooit een instrument heb leren spleen (ja de blokfluit op school). Langs mama's kant zijn ze allemaal heel muzikaal, met uitzondering van mijn mama en ik dus. En dat vind ik jammer.

Misschien ooit...wil graag piano leren spelen. Moest ik doelen willen veranderen zal ik die waarschijnlijk toevoegen maar tot nu toe bevallen al mijn doelen mij nog.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 13:15

Ah dat van dat liever niet bellen ken ik! Inmiddels heb ik wel geleerd te bellen, maar het blijft stom. Nog veel erger vind ik het wachten op een telefoontje. Dan weet ik dat ik gebeld ga worden, maar niet wanneer precies en aahhh dat is echt zenuwslopend :')

Mijn DZP ligt even stil ivm wat moeilijke dagen. En dan is ook nog de persoon ziek geworden waar ik meestal op terugval in dit soort situaties.

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 13:30

Oei Safiera . Veel sterkte.
Jammer dat je nu niet kunt terugvallen op die person.
Veel beterschap voor hem/haar.

Ik loop ook even wat vast (ga wel mijn make up lijst nog afmaken), maar heb momenteel weinig tijd om bepaalde dingen te doen, en andere zaken gaan nu gewoon even niet (zoals reis en nieuwe tv bv).

Hopelijk binnenkort meer tijd om terug aan mijn doelen te kunnen werken.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 17:23

Sterkte Safiera!

Bellen heb ik niet meer zo'n problemen mee. Vond ik tot een tijdje terug ook moeilijk. Gebeld moeten worden vind ik vreselijk :') Kijk dan om de 3 seconden op mijn telefoon, bang dat ik iets gemist heb.

Vandaag niet echt meer iets gedaan, van half 9 tot net op school gezeten... wel mijn eigen lunch meegenomen vandaag! Had toch maar boodschappen gedaan :D

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 17:31

Sterkte Safiera1

Met mij gaat het inmiddels wat beter. :) Dus ik ga dit weekend kijken welke doelen ik kan doen/aan beginnen :j

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 20:10

Sterkte safiera!

Nieuw doelen voltooid:
Lees een engels boek
Doe de 30 day sit-up challenge

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 20:18

MMares: ja het lukt best aardig. Ik vind het ook leuk :) ik was bang om enorm af te gaan, mijn vriend is bassist :') maar t valt best mee en hij doet ook niet flauw over mijn scores :+

Mooie zin trouwens een pagina terug! Het is eigenlijk wel heel erg waar.

Ik bel ook niet graag... voor mijn werk vind ik het inderdaad ook niet erg, maar daarbuiten nee dank u...
Ik heb sowieso best wel een 'ik ben nu uit mijn functie'-mentaliteit :P ik heb dagelijks op het werk zeurende mensen... en soms begint familie dan ook nog. Ik heb daar helemaal geen zin in! :')

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 20:40

Kan ik eindelijk weer hardlopen qua knieën. Is de hond mank die altijd met me mee hardloopt...
Gaat lekker :roll:

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 21:44

Hallo allemaal! Zo hé, mijn studie is begonnen en de week vliegt voorbij. Hoewel ik het tegen alle verwachtingen in informatica wel super uitdagend vind (weer een stapje dichterbij het doel om een studie te kiezen die ik echt leuk vind :D) slurpt het tijd, en is mijn day zero en dit topic er een beetje bij ingeschoten. Maar dit weekend zit ik er weer helemaal klaar voor.

Ik heb de afgelopen 6 pagina's teruggelezen. Ik zag weer twee mooie nieuwe lijsten langskomen, en heel wat positieve berichten! Chantal, wat een prachtige foto's heb je gemaakt, wauw! Jetske, wat supergaaf die voetbalwedstrijd. Kan me voorstellen dat dat een geweldige sfeer is geweest daar. En Safiera, veel sterkte de komende tijd… Op de rest ga ik nu niet reageren, want dan wil ik iedereen beantwoorden en ben ik over een uur pas klaar, maar ik ga het topic weer proberen bij te houden vanaf nu :)

Ondertussen heb ik al een paar van mijn eigen doelen onder handen genomen! Een ouderwets dagje koekjes bakken en opeten onder een tent gemaakt van doeken en stoelen is gelukt :)) Ook heb ik met Despicable Me mijn doel 'Kijk 26 films waarvan ieder titel begint met een andere letter uit het alfabet) officieel van start laten gaan. Daarnaast heb ik iemand geholpen die per ongeluk een hele rij fietsen omstootte. Ik ken het gevoel dat je daar staat terwijl je al die fietsen om hoort kletteren, en voor ik het wist stond ik al fietsen te hijsen haha. Nu ben ik bezig met het uitpluizen van mijn iTunes, het gaat goed *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 22:48

Doel gehaald!
'ga een keer naar de kermis'

Voor paardrijden whatsappte mijn vriendin of ik ook meewou.. Natuurlijk!
Was een kleine kermis, maar de zweef was geweldig!!! Was erg gezellig deze avond :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 22:50

xIrlijn, goed bezig zeg!!!
Die fietsen herken ik ook :')
Dat doel van de koekjes en 'tent' is geweldig! Superleuk!!!

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 22:58

Wat leuk Jo!! Hoe veel doelen heb jij nu al behaald? En hoe staat het met je wakeboarden? (Sorry, ik ben de officiële naam vergeten.. Maar je weet wat ik bedoel :P)

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 23:04

Leeuk Jo!

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 23:23

xlrlijn: leuke doelen heb je afgerond! En ondanks je studie die er bij komt kijken toch aan je doelen werken is... ik vind het niet gek dat je de rest niet allemaal bij kon houden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 23:33

xIrlijn schreef:
Wat leuk Jo!! Hoe veel doelen heb jij nu al behaald? En hoe staat het met je wakeboarden? (Sorry, ik ben de officiële naam vergeten.. Maar je weet wat ik bedoel :P)

was echt lijk!
5 :+ :')

Niet veel tijd gehad, en verkouden.. Maar het is weer weekend :) dus dan kan ik weer ripsticken!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 23:42

xIrlijn leuk doel met die koekjes bakken! Kan me nog herinneren dat vroeger al geweldig vond :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 18:47

MMares: ja precies, als ik móet bellen (en dan ook direct, op het werk bijvoorbeeld) dan vind ik het geen probleem. Maar wanneer ik thuis zit stel ik het het liefste zo lang mogelijk uit, waardoor de angst alleen maar groter wordt :+. Piano spelen lijkt me ook erg mooi, dat zou ik ook wel eens willen leren!

Safiera: Heel veel sterkte gewenst... :(:)

Santigo: ja vreselijk, gebeld moeten worden! Wat goed dat je je eigen lunch hebt meegenomen!

MuttleyMarty: goed bezig! Welk boek heb je gelezen? De 30 day sit-up challenge, zijn dat echt alleen sit-ups? Of is dat hetzelfde als de 30 days ab-challenge? Die wil ik graag gaan doen namelijk, maar stel het steeds een beetje uit haha.

Renskep: o vervelend! Heel herkenbaar, soms heb ik ook echt even geen zin in gezeur aan mijn hoofd

xIrlijn: ben je net begonnen aan die studie? Fijn dat het zo goed bevalt! En wat een leuk doel van die koekjes :)) Goed dat je die persoon met de omgevallen fietsen hebt geholpen. Ik vind het zelf ook altijd wel een goed gevoel geven als je dan eens iemand geholpen hebt. Lekker bezig met je doelen zeg!

Joaltijd: gezellig! Was je nog nooit op een kermis geweest? :) Wat is ripsticken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 20:38

Elmo, ben wel eens op de kermis geweest, maar ben te zuinig met mn geld dan :') 2 euro voor de zweef vind ik al duur :=
Dus even een 'out of the box' doel voor mij :P
Maar het was geen grote kermis, en mijn vriendin heeft vaak getrakteerd op zweef etc := dus heb het met 5 euro gered :') :') rare vriendin heb ik :P Vrijdag met paardrijden neem ik iets leuks voor haar mee!

Ripsticken is waveboarden, maar dan een iets ander board. Was een paar jaar terug helemaal in :P

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 20:40

ik heb een waveboard vond het altijd wel leuk. We hebben wel een groot 'plein' waar eerder vrachtwagens stonden waar ik kan oefenen maar dat zijn echt van die iritante stenen waarop het niet wil :( dus ik ging altijd naar de buren hihi :=

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 20:44

Goedzo Jo!

En dankje Elmo :) Ik zit nu in mijn laatste bachelorjaar psychologie, maar wil eigenlijk veel liever HBO doen (altijd al gewild, maar nooit durven toegeven..). Omdat de studie nu heel goed gaat wil ik dat wel afmaken, maar tegelijkertijd moet ik dit jaar ook opzoek naar een nieuwe studie haha! Hoe gaat het met jouw doelen? :)

Ik heb vandaag weer een doel gehaald: geef geld aan een goede straatmuzikant! Twee jongens waren hele leuke muziek aan het maken op een gitaar en omgekeerde emmers als trommels. Dus alle gêne opzij en een muntje in de tas gedaan :D

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 20:57

Ik heb vandaag het doel van elk jaar horse event te bezoeken voltooid voor 2014. Hier heb ik de Horse and Hunk kalender gekocht. Dat is een doel behaald. En een klein pluspunt is dat ik de kalender gekocht heb om Brooke Hospital te steunen wat ook mijn gekozen goed doel is!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 21:14

Goedzo xIrlijn!

Leuk yontheke! Mooi dat het ook voor een goed doel is om te steunen. Ik geef ook wel eens aan Brooke.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 21:15

xIrlijn, straatmuzikant is ook een leuk bedacht doel :))

Yontheke, jij gaat goed zo te horen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 21:17

Ik heb even gegoogled en nu weet ik inderdaad wat zo'n ripstick is ja, heb ze veel gezien. Lijkt me best lastig om je evenwicht op te bewaren of valt dat mee? Ik vond een skateboard vroeger al lastig :+
Lief van je vriendin dat ze je heeft getrakteerd! Ik vind de kermis ook altijd wel duur inderdaad

Ah vandaar xIrlijn. Goed dat je het alsnog wilt afmaken, het is nog een jaartje dus dat moet je lukken! En dan heb je iets om naar uit te kijken :) Ik ben ook laatstejaars bachelor [studie] dus dat is wel toevallig haha. Dat geld geven aan een straatmuzikant staat ook op mijn lijstje, leuk dat je dat vandaag gedaan hebt. Gaaf dat ze die emmers als trommels gebruikten! Ik vind dat altijd wel creatief gevonden.
Mijn eigen doelen staan op het moment op een laag pitje omdat ik druk ben met studeren. Ik heb a.s. vrijdag al een tentamen -O-

Yontheke: ohh de horse and hunk kalender :~ O:)

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 21:26

Wat leuk Yontheke! En een horse and hunk kalender is een hele goede investering natuurlijk :D Was Horse Event wat je ervan verwacht had?

Toevallig Elmo dat je ook derdejaars bent! Maar nu al tentamens? We zijn nog geen twee weken bezig :\ Succes met leren in ieder geval, en daarna snel weer leuke dingen doen!