Oh dat van dat bellen ken ik. Ik bel ook niet graag. Zelfs niet naar familie of vrienden.
Als ik het kan doen zal ik het vermijden.
Skypen, chatten, smsen en mailen allemaal geen probleem, maar bellen? Liever niet.
En dan werk ik dus 40u per week op een klantendienst, dus erg veel telefoon

En bel ik altijd voor het eten te bestellen op het werk

Als ik moet bellen doe ik dat ook wel, maar ik probeer het toch te vermijden als het kan.
Op het werk heb ik daar geen probleem mee, dat is mijn werk...maar privé? Dan wordt ik liever gebeld? Ach wat zeg ik, ik heb gewoon liever dat ik de mensen voor me zie als ik met ze praat.
Gitaar leren spleen, leuk. Ik vind het nu eigenlijk spijtig dat ik nooit een instrument heb leren spleen (ja de blokfluit op school). Langs mama's kant zijn ze allemaal heel muzikaal, met uitzondering van mijn mama en ik dus. En dat vind ik jammer.
Misschien ooit...wil graag piano leren spelen. Moest ik doelen willen veranderen zal ik die waarschijnlijk toevoegen maar tot nu toe bevallen al mijn doelen mij nog.
Dus ik ga dit weekend kijken welke doelen ik kan doen/aan beginnen

ik heb dagelijks op het werk zeurende mensen... en soms begint familie dan ook nog. Ik heb daar helemaal geen zin in!
Ook heb ik met Despicable Me mijn doel 'Kijk 26 films waarvan ieder titel begint met een andere letter uit het alfabet) officieel van start laten gaan. Daarnaast heb ik iemand geholpen die per ongeluk een hele rij fietsen omstootte. Ik ken het gevoel dat je daar staat terwijl je al die fietsen om hoort kletteren, en voor ik het wist stond ik al fietsen te hijsen haha. Nu ben ik bezig met het uitpluizen van mijn iTunes, het gaat goed

dus ik ging altijd naar de buren hihi
Succes met leren in ieder geval, en daarna snel weer leuke dingen doen!