*even op zijn Piets* Groningen, bewolkt, met hier en daar een zonnetje en een stevige wind vanuit het Zuidwesten. Dat was het weer met Piet Paulusma Oant moarn!
*even op zijn Piets* Groningen, bewolkt, met hier en daar een zonnetje en een stevige wind vanuit het Zuidwesten. Dat was het weer met Piet Paulusma Oant moarn!
Voor het eerst in mijn leven ben ik het redelijk eens met piet
Het is raar weer hier. Nu even lekker zonnig tussen de wolken door, maar soms heb ik ook het idee dat het ieder moment kan regenen/onweren. Het is een rare lucht.
Ik geloof Piet nooit zo. Zelf kijk ik altijd op weeronline.nl en dat klopt altijd wel, vind ik, als je het weer daar één of twee dagen van te voren checkt.
Hier vandaag fijn weer geweest, al heb ik het altijd heel snel te warm als ik ergens mee bezig ben. Maar ik moet toch iets te zeuren houden he
Ik heb net met gespaarde punten van m'n telecom aanbieder een weerstation besteld (http://www.cresta.nl/weerstation-met-weersverwachting) Ben benieuwd of dat een beetje wat is, maar ik vind het sowieso al leuk om een thermometer voor binnen en buiten te hebben. Die hebben we nu niet.
Droog, zonnig en ziet er naar uit dat het heel warm gaat worden.
poetser
Geplaatst: 01-08-14 10:43
Hier ook onweer morgen en zoals de buienradar er nu uitziet voor morgen ga ik een paar buien letterlijk op mijn dak krijgen. (sta morgen op het dak te schilderen, maar weet niet of dat zo verstandig is met die temperaturen dat ze opgeven.
Voor nu is het zonnig, warm en nagenoeg windstil
quartel
Geplaatst: 01-08-14 11:09
Ik dacht....vroeg rijden dan is het nog te doen..... Daar heb ik me redelijk in vergist Wat is het weer warm Nou ja.......nu leek het net of paard zo bezweet was van het werken
Er komen hier meer wolken binnen drijven, ook grijze wolken,zon is regelmatig weg. Mag wel van mij,nu nog iets meer wind en tis prima te doen.Temp. is nu 26 graden maar zo warm voelt het gelukkig niet.Er zou vandaag toch nog geen regen komen?