Ik moet eerlijk zeggen; kijken naar dressuur vind ik nog erger dan naar voetbal dressuur vind ik net zo spannend als een schaakspel
wie gaat er een wk topic maken van het wk paardrijden? maar dan iets van Jippi eindelijk een leuk wk! paardijden!of zoiets
vuurneon schreef:Ik moet eerlijk zeggen; kijken naar dressuur vind ik nog erger dan naar voetbal dressuur vind ik net zo spannend als een schaakspel Eens
Marjoow schreef:Dit komt niet goed...... Er word hier gejuicht. Dit was NIET de afspraak!!weet ik! we moeten het contract onderbreken neeeeeeeeeeeeee het is 1-1
Hee, dat was niet de afspraak. Ik heb de scharen al klaar liggen om al die poedersuiker vlaggetjes weg te knippen.
Allemachtig, buurman kan wel last van zijn hart krijgen van de spanning ik woon 3 huizen verder, maar ik hoor hem hier schreeuwen, vloeken en tieren
Een vriendin van mij woont in mexico (is een nederlander) en getrouwd met een mexicaan. Haar tijdlijn is echt hilarisch op dit moment.
Last van een identiteitscrisis zeker nu.Overigens is mijn tijdlijn een wanorde van voetbal updates en hysterische juichers en vloekers. Het is dat het normaal aardige mensen zijn, anders zou ik ze verbannen.