Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mn kiepraampje is stuk, vlizotrapbevestiging is stuk, dus als je luik opendoet heb je trap op je kop liggen
Ze moeten de tuin nog doen ( betonnen plaat verwijderen van bijkeuken welke ze hebben gesloopt ) en de jungle uit de voortuin verwijderen )..
Ik heb 1000 klachten maar geen verstopping.. "helaas dan kan ik u niet helpen mevrouw "

takkie_muis schreef:Ik kreeg nieuwe stang en douchekop bij mijn woning , ook de slang alleen de kraan niet maar logisch die moest even flink ontkalkt worden.
Ben ook lichtelijk smetvrezerig maar douche is gelukkig veilig
Bleh ben al 2000 euro kwijt totaal en dan dit er ook nog bij
Konstantine schreef:Als 'ie lekt moeten ze hem volgens mij sowieso vervangen, of ze dat nou leuk vinden of niet. Je moet het wel kunnen gebruiken, toch?

) dus beter kan het eigenlijk niet, en ook nog voor een leuk bedrag. En als ik soms al het gezeur lees met de woningbouw, ben ik best blij dat mijn ouders gewoon alles regelen. Kachel en geiser gingen vrij snel kapot, die zijn vervangen en van het voorjaar word ik aangesloten op de grote gastank van hun dus ook geen gedoe meer met losse gasflessen. Dat is nu nog een nadeel, en ook vrij prijzig.. Vooral 's winters. Ook heeft mijn vader een veranda gebouwd en van het voorjaar gaan we het tuintje aanpakken!

, go babsiej!

Iedereen die komt helpen heeft het overdag te druk haha!