Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 22:37

Andere pumps dan deze heb ik niet, geen gaatjes in mijn oren, kettingen, armbanden en riempjes heb ik eigenlijk ook niet. Jawel maar die vind ik niet meer mooi en heb een standaard armband die ik altijd aan heb en alleen een zwarte haarband :') Ik ben hopeloos...

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 23:07

@mexxlady; in deze geef ik je moeder gelijk. Wel erg veel zwart. Maargoed, ik ben dan ook niet echt van het zwart en donkere kleuren :+

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 23:33

Oeps, kleding besteld... Bij SheInside deze keer. :=

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 23:44

Bedankt lieveli voor je tips (:
Met mijn cup A en bijna geen bips heb ik niet zoveel opvulling :)

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 00:35

_mexx_lady_ schreef:
Ah ja nog even een vraagje.
Ik heb zaterdag lentefeest van mijn nichtje ( soort communie maar dan voor niet-gelovigen ) en wou dan dit jurkje aan met een zwarte/huidskleurige panty als het koud is en zwarte pumps:
http://www.hm.com/nl/product/25130?article=25130-A
Nu vindt mijn moeder al dat zwart maar niks voor op een lentefeest maar wat vinden jullie?
Het is mijn lievelingskleur en voel me vaak ook het beste hierin :+

Erg leuk jurkje! Maar voor een lente feest wel veel zwart. Ik zou het combineren met mint kleurige accessoires en de zwarte panty sowieso weglaten als je ook al zwarte schoenen hebt (of het moet zo'n hele dunne doorschijnende zijn). Mint kleur is heel fris en gaat goed samen met zwart.
Je kan een mint kleurig breed lint kopen op de markt of in de stoffen winkel en dat gewoon leuk omknopen als een riempje, mooi strikje erin en klaar ben je voor minder dan 1 euro.
Anders ding is dat je verse bloemen kan kopen 3 ofzo in lente kleuren en daar een soort leuke corsage of haarstukje van kan maken. Misschien ergens goedkoop klein fleurig tasje vandaan halen :)

Edit: ben even visueel creatief geweest voor je :P
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 01:02

En het jurkje met een leuk jasje erop? Mooie statement ketting? Overigens ben ik ook gek op zwarte kleding haha.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 01:50

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 02:31

*\o/*

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 08:31

Wow, 4 artikelen voor 20 euro, zou dat bij de andere Only winkels ook zijn?
Ik loop ook het liefst in zwart, lekker makkelijk en het kleed mooi af, maar heb met mezelf afgesproken dat ik geen zwarte kleding meer mag kopen.
Valt helaas niet mee..

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 14:41

Ik heb geen idee Chanelle je kan proberen niet geschoten is altijd mis

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 14:53

Ik heb gister dit jasje gekocht:
http://www.mostwantednl.nl/a-36663662/w ... er-jacket/

Wilde m eigenlijk alleen halen als ik eind van de maand geld over zou houden, maar ik liep een winkel binnen en zeg hem hangen, nog 1 jasje, in mijn maat, 10 euro goedkoper en precies hetzelfde. Vast een teken dus heb 'm maar gelijk mee genomen :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:28

Die kon je niet laten hangen! Leuk jasje

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:34

Vivi wat lief dat je creatief bent geweest voor Mexx_Lady (die het volgens mij nog niet door heeft? := )
Vind het een leuke combi zo, kan prima voor een lente feest nu.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:35

Dirndl schreef:
Vivi wat lief dat je creatief bent geweest voor Mexx_Lady (die het volgens mij nog niet door heeft? := )
Vind het een leuke combi zo, kan prima voor een lente feest nu.

:))

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:47

dat jasje is zo leuk zo iets wil ik ook al heel lang

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:48

Bij de H&M hadden ze dat soort jasjes voor €20 hangen..

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:52

Leuke combi gemaakt Vivi zo is het echt leuk!

Man oh man, mijn nicht gaat 17 mei trouwen, en ik zoek echt alles af naar een perfecte jurk maar ik kan gewoon helemaal niets vinden. Dat heb ik echt nooit := iemand tips?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:00

Heb je een kleur waar je, je aan moet houden, wat voor soort iets wil je en wat is je budget? :D Dan ga ik ook voor je zoeken

marjo_elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:03

__Rianne schreef:

Wilde m eigenlijk alleen halen als ik eind van de maand geld over zou houden, maar ik liep een winkel binnen en zeg hem hangen, nog 1 jasje, in mijn maat, 10 euro goedkoper en precies hetzelfde. Vast een teken dus heb 'm maar gelijk mee genomen :')

Super leuk jasje! Hoe zit dat als je hem aan hebt bij die mouw stukken? Is dat niet heel dik? En hij lijkt best kort. Hoe vind je hem zelf zitten?

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:04

_Micha_ schreef:
Leuke combi gemaakt Vivi zo is het echt leuk!

Man oh man, mijn nicht gaat 17 mei trouwen, en ik zoek echt alles af naar een perfecte jurk maar ik kan gewoon helemaal niets vinden. Dat heb ik echt nooit := iemand tips?

http://www.fashionchick.nl/c/jurken/34/#filter&p=1

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:11

Emmaa_ schreef:
Heb je een kleur waar je, je aan moet houden, wat voor soort iets wil je en wat is je budget? :D Dan ga ik ook voor je zoeken

Nope geen kleur, ja ik wil natuurlijk geen wit en liever ook geen zwart. Ik dacht zelf aan een lange jurk, maar veel lange jurken zijn al snel of net een strandjurk OF alsof je naar een gala gaat. Het moet er gewoon tussen in zitten. Maar een kort jurkje mag ook hoor, zolang het maar niet te casual is.

Je weet dat ik best van apart hou he Em :))
deze vond ik wel het proberen waard, maar twijfelde ik heel erg over maar die is nu uitverkocht
http://www.boohoo.com/europe/ps15+under ... t/azz50689

Verder ehm budget eigenlijk is 80 toch wel echt de max, en dan moet ie al echt geweldig zijn _O-

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:18

marjo_elise schreef:
__Rianne schreef:

Super leuk jasje! Hoe zit dat als je hem aan hebt bij die mouw stukken? Is dat niet heel dik? En hij lijkt best kort. Hoe vind je hem zelf zitten?

Heb 'm nog niet heel veel aangehad maar met passen zat die goed. Genoeg ruimte bij de schouders en armlengte ook prima (heb vrij lange armen) Bij de mouwen is inderdaad iets dikker maar niet heel dik hoor, is ook maar klein stukje. Heb maar even een foto gemaakt dan heb je een idee van de lengte, wel iets korter maar niet extreem.
Heb mn hoofd er even afgeknipt hoor haha.
Afbeelding

marjo_elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:30

Ziet er goed uit Rianne! Welke maat heb je normaal en welke heb je besteld? Ik twijfel nog een beetje :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:40

Vivi! Sorry was helemaal vergeten je te bedanken!! Vindt het een leuke combi maar niks voor mij. Te braafjes. Hmm het gaat koud worden misschien is een jurkje dan ook maar koud

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:43

_Micha_ schreef:
Emmaa_ schreef:

Nope geen kleur, ja ik wil natuurlijk geen wit en liever ook geen zwart. Ik dacht zelf aan een lange jurk, maar veel lange jurken zijn al snel of net een strandjurk OF alsof je naar een gala gaat. Het moet er gewoon tussen in zitten. Maar een kort jurkje mag ook hoor, zolang het maar niet te casual is.

Je weet dat ik best van apart hou he Em :))
deze vond ik wel het proberen waard, maar twijfelde ik heel erg over maar die is nu uitverkocht
http://www.boohoo.com/europe/ps15+under ... t/azz50689

Verder ehm budget eigenlijk is 80 toch wel echt de max, en dan moet ie al echt geweldig zijn _O-

Ik ben de komende dagen bij m'n ouders dus ik zal wel even voor je op zoek gaan! En apart is alleen maar leuker om te zoeken, die standaard jurkjes kom je overal tegen :D