Maar als ik kijk naar een jaar geleden ben ik al zo veel verder gekomen en gegroeid. En al is het soms moeilijk en gaat het met vallen en opstaan, ik ben nog steeds bezig met uit een dal klimmen. En dat heeft nog wat tijd nodig.
Ik kom er wel. En de dipjes zullen er altijd blijven, maar dat hoort bij het leven.
Zonder de dalen, heb je ook geen pieken

Over 4 dagen is het overigens precies een jaar geleden dat ik mijn spullen heb gepakt en ben vertrokken.
Zoals ik al zei: Ik ga eerst weer fanatieker sporten, hopelijk helpt dat. Niet alleen om af te vallen maar ook om weer beter in mijn vel te zitten. Een maagverkleining is een behoorlijk ingrijpende operatie, als het me zo zou lukken heeft dat zeker mijn voorkeur

Wat jongens betreft: Ik was ook niet op zoek en ben het nog steeds niet. Ik zie wel wanneer er iemand langs komt, of niet.
. Hij vind die rondingen wel mooi (o.a. billen en t.ten). Hij zou er niet aan moeten denken om op een knokige vrouw te moeten liggen
. Hij vind knokige/magere vrouwen ook niet zo mooi om naar te kijken (zegt hij). Dus.... gelukkig zijn niet alle mannen hetzelfde en houden ze niet allemaal van magere vrouwen
. Je komt vanzelf de juiste tegen 
Sporten heb ik daardoor niet kunnen doen helaas.