Vjestagirl schreef:Boeken? *houdt hoofd scheef*
Ik heb er nu 846 ingevoerd
Ik maak een diepe buiging voor je, respect, volhouder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shirley schreef:Als je binnen de maten en het maximale gewicht blijft, kan dat wel, maar goedkoop is het niet ...
Weet iemand trouwens toevallig of je van boekenbonnen ook iets anders kan kopen ?
Heb voor meer dan 100 euro aan bonnen gekregen en weet niet wat ik er mee aan moet ... heb alle boeken die ik hebben wil al en lees eigenlijk amper meer de laatste jaren ...
Nicje87 schreef:Ik las laatst op de achterkant van een krant dat de nationale boekenbon tot vandaag uitgegeven kon worden?
x_spekkie_x schreef:Shirley schreef:Als je binnen de maten en het maximale gewicht blijft, kan dat wel, maar goedkoop is het niet ...
Weet iemand trouwens toevallig of je van boekenbonnen ook iets anders kan kopen ?
Heb voor meer dan 100 euro aan bonnen gekregen en weet niet wat ik er mee aan moet ... heb alle boeken die ik hebben wil al en lees eigenlijk amper meer de laatste jaren ...
Ik weet dat je bij bol.com je boekenbon kan inwisselen voor een bol.com bon, maar helaas mag je die ook alleen maar voor boeken gebruiken.
http://www.bol.com/nl/m/business-to-bus ... index.html
woofie schreef:Ik erger me dood aan mensen die nu achter de pc zitten om LOWLANDS kaartjes te kopen en vervolgens, zo gauw LOWLAND is uitverkocht deze op marktplaats zetten voor de hoofdprijs.
En dan ook nog die flauwe smoezen die ze erbij zetten.....